Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18421 til 18440 af 77388
-
Forberedelse til mundtlig tysk
ForumindlægHej med jer (: Min klasse har trukket mundtlig tysk til vores afgangseksamen. Mit problem er bare at jeg ikke fatter et ord. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Kunne selvfølgelig godt lære stoffet udenad, men ville stadig ikke kunne besvare spørgsmål fra censor. Ville lige høre hvad i ha... -
Matematik A HHX --> Færdighedstest
ForumindlægHej allesammen :-) Nu er det sådan, at min klasse og jeg meget snart skal til terminsprøve i matematik, og jeg er ikke særlig stærk i delen uden PC. Derfor tænkte jeg, om nogen af jer ligger inde med nogle af færdighedsopgaverne? Så jeg kan forberede mig på de opgaver jeg kan blive udsat for. -
Om jorden
ForumindlægNogen som kan forklare mig, hvad jordens placering er i fysikken? -
Please help me "forskel"
ForumindlægHvad er forskellen mellem matematik og FYSIK ? (sand, falsk) -
For få problemstillinger?
ForumindlægJeg har 4 problemstillinger i dansk og 2 i fysik er det skidt? -
Dilemma i 2.g :-(
ForumindlægJeg står i det dilemma, at jeg ikke er særlig glad for mit gymnasium. Jeg er blevet kastet rundt mellem skolerne i min kommune, hvorefter jeg er endt i en klasse som jeg ikke hører til i. Jeg har ikke kunnet tage mig mod til at stå frem overfor mine forældre, at jeg er malplaceret. Jeg havde va... -
radioaktivitet
ForumindlægHey .. Jeg hedder Lucas og har et problem. Jeg skal lave en disposition om forskellige emner her op til min fysik eksame. Har lavet i de fleste men mangler radioaktivitet og induktion. Induktion er jeg selv dygtig til så der er intet der. Men jeg ville lige høre om der ikke var nogen søde rar... -
HJÆLP!! HF
ForumindlægJeg har spørgsmål ang hf. hvis man har gået på gymnasium før og valgt at holde sit eksamens bevis åben for at ændre nogle fag, er det så obligatorsik at man skal have kemi c for at lukke sit hf bevis når man har haft 3 andre naturvidenskabelig fag. jeg har haft fysik, geografi og naturgeografi ... -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
Idræt - Karakter
ForumindlægJeg sidder her og kigger ned over mine karakterer og underer mig over hvad fanden man skal bruge en idræts-karakter til? For det første tror jeg, at så snart du møder op til timerne er det et 8-tal, og når du begynder at melde dig frivilligt til at samle kegler sammen får du 9 eller 10? For det a... -
Procent
ForumindlægHej. Jeg skal ha9; lavet noget med procent, hvilket er mit dårligste emne. I løbet af 9 år faldt det samlede elevtal fra 40722 til 34428 Hvor mange procent er det samlede elevtal faldet i denne periode? -
DIFFERENTIALLIGNING: Bestem ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(1,f(1))
ForumindlægHejsa! Sidder og øver mat eksamen uden hjælpemidler, og kan simpelthen ikke få den her opgave til at give mening. Sætter stor pris på alt input! Opgave 6 En funktion f er løsning til differentialligningen Det oplyses, at tangenten til grafen for f i punktet P(1, f(1)) har hældningskoefficie... -
Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har 21,33% skrifteligt fraværd (officelt er det 28% men der er 10 timer der ikke er blevet godkendt) jeg ville bare høre om det var noget jeg skulle arbejde på at få lavet inden jeg slutter gymnasiet her til sommer. -
Hjælp til diktater og læseprøver
Forumindlæghej jeg er en dreng der går i 8.klasse. For 3 uger siden fik vi en FSA læseprøve fra 2006, som vi skulle lave. Det endte med at jeg fik 7 for den. Her for bare en uge siden fik jeg en diktat, hvor jeg også fik 7. Jeg har tænkt mig at øve mig, så jeg kan blive bedre. Derfor vil jeg bare spørge om... -
1g dansk opg?
Forumindlæger der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se? -
Tage 3.g hjemme
ForumindlægHej. Jeg er lige startet i 2.g på STX. Jeg har spekuleret på om det er muligt at få sin studentereksamen uden at møde op til undervisning på noget gymnasium. Jeg tænker på om det er muligt at lave en aftale med mit gymnasium om at jeg fx tager 3.g hjemme og selv læser op på mine fag? Findes der n... -
Analyse af en virksomheds strategiske situation
ForumindlægHej:D Jeg sidder og forbereder mig på at skulle op til årsprøve i skriftlig afsætning A. Derfor har jeg siddet og set nogle gamle eksamensopgaver og i 1 af dem går spørgsmålet som følgende: Foretag en grundig analyse af Biva’s strategiske situation, baseret på både de interne og eks... -
Antal mdt. eksamener?
ForumindlægHvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år? -
værtsgave til læreren?
ForumindlægHey ville gerne vide hvad I synes ville være den ideelle værtsgave til en lærer? -
Snyd? :-|
ForumindlægHej allesammen, Jeg har FSA mundtlig dansk om nogle dage, og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres holdning. Jeg har allerede gennemskuet nogle af de tekster, som jeg vil kunne komme til at trække. Vil det være snyd, hvis jeg på forhånd har printet nogle opgaver eller analyser af de tekster ud, ...
