Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18421 til 18440 af 56550
-
Danskerne og de andre
ForumindlægHej alle. Jeg/min klasse har fået emnerne vi skal op i, hvis vi skal op i historie. Nu er mit spørgsmål: Hvor skal jeg finde noget om "Danskerne og de andre"? -
Klogere på ord
ForumindlægHej, jeg er en pige fra 6 klasse, som gerne vil lære en masse svære ord, man bruger i dagligdagen at kende. Nogle der har nogle forslag? Tak! -
Ohm og Ω9;s lov. Hjælp!
ForumindlægJeg er en dreng der går i 7 klasse. Jeg har fået en fysik rapport får om elektronik. Jeg har virkelig brug for nogens hjælp! Ω -
jeg mangler et kreativt projekt.
ForumindlægHej jeg går i 8. klasse, og leder efter et kreativt projekt om kriminelitet/bandekriminelitet som delemne og undom som hovedemne. -
Dansk mundtlig eksame
Forumindlæghej er en dreng der går i 8 klasse og har trykket emnet trykte reklamer så ville høre om der var nogen der havde et forslag til hvilken reklame det kunne være -
Beviser
ForumindlægHej jeg sidder med det her bevis som vi har gennemgået på klassen, men er der lavet forkerte fortegn i forhold til + og - nogle steder bliver nemlig rimelig forvirret ? -
drivehuseffekten
Forumindlæghej alle jeg skal op i naturvidenskab eksamen i 10. klasses niveau, og der skal stilles spørgsmål om, hvad er drivehuseffekten for noget? kunne I søde mennesker fortæller mig om hvad er drivehuseffekten plez på forhånden tak -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
Inddrag ny tekst?
ForumindlægDet med at man skal inddrage ny tekst til eksamen.. Må man godt inddrage en tekst man har læst med klassen eller skal det være brandnyt? -
Problemregning
ForumindlægHej! Opgaven lyder: I en klasse med 30 elever har 6 elever røde strømper på. Hvor mange % af eleverne har røde strømper på? Jeg vil IKKE have svaret - men fremgangsmåden :) På forhånd, tak! -
fysik rapport atomkraft
ForumindlægHej, jeg er en pige i 8. klasse som skal skrive en fysik rapport om Atomkraft. Jeg ved ingenting om det så bare skriv hvad i ved. det Ville være en kæmpe hjælp. Tak på forhånd :) -
Matematik
Forumindlægjeg har målt klassens højde og længden af deres fødder. - er det så ikke fødder som er afhængige variabel ? - og højde som afhængige variabel ?? -
hej
Forumindlægbrøkdel tegn og opdel en figur i seks lige store dele. hvad kaldes en del af hver af figurerne 4. klasse -
brøkdel
Forumindlægforklaring.tegn og opdel en figur i seks lige store dele. hvad kaldes en del af hver af figurerne 4. klasse -
Hjælp til google drive!
ForumindlægI min klasse SKAL man have to streger under facit, men jeg kan ikke finde ud af at lave facit i Google Drive!! Nogen der kan hjælpe!! -
TYSK STIL, SKAL AFLEVERES I MORGEN !
ForumindlægHej! Kan i hjælpe mig med at rette denne stil på 100 ord? please! den SKAL afleveres i morgen Hilsen Sara 8 klasse -
finde en ide
ForumindlægHej jeg skal finde en ide og præsenterer den i klassen vi har ikke fået noget opgave, men vi skal bare finde en ide . jeg håber at I kan hjælpe mig :) tak . -
Ioner
ForumindlægHejsa! - Ved i hvordan Aluminum-ion dannes? og hvad det kemiske tegn er ? Ps. går i 7 klasse. og tak på forhånd! xD -
HTX ERFARING
ForumindlægHejsa :D Jeg går i niende klasse, og kunne godt tænke mig at gå på HTX. Nogen som har erfaringer med HTX? Lærere, fag osv. -
Fs10 matematik maj 2013 vedhæftet
ForumindlægTil ordblinde samt. specielle elev der har behov for at få udleveret fs10 10.-klasse-prøven. maj 2013
