Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18441 til 18460 af 52678
-
Biologi FSA, digital
ForumindlægHey Så er biologi også færdig! -Hvordan gik det for jer, jeg fik 12... Selvom jeg syntes den var meget svær! -
Dansk eksamen - mundtlig.
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er virkelig på *kideren da jeg skal aflevere min synopsis her på Mandag, men jeg kan på ingen måde finde ud af det. Jeg har trukket artikel, og jeg mener at jeg skal finde en artikel, (har valgt en artikel fra Læger Uden Grænser) - Men når det så er sagt, er jeg virkelig los... -
Partier
ForumindlægHej Hvilket partier der mest og snakke om, hvis man skulle fremlægge. Liberal Alliances Ungdom, Dansk Folkeparti, Nye Borgerlig, Radikale, Konservativ, Socialdemokraterne, Alternativet, Socialistisk Folkeparti, Socialistisk Folkeparti og Enhedslisten. -
Hjælp til et spørgsmål vigtigt!!!
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål om hf kan man godt kom ind på hf hvis man tager social og sundhedsskolen først? Håber nogen af jer ved noget om det.. -
Apartheid eller nordkoreanske fangelejr?
ForumindlægHej alle :-)) Skal til at have projektils her om et stykke tid, og er igang med at vælge emne, men kan ikke beslutte mig. Jeg havde egentligt valgt Pædofili, men en snak med min lærer fik mig lidt på andre tanker. Ved ikke rigtigt, det virker bare for useri&am... -
Roller
ForumindlægHej alle sammen jeg håber virkeligt i kan hjælpe mig er gået lidt i stå. så håber i kan hjælp mig Skriv et essay om nogle af de roller, man har i samvær med andre. I dit essay skal du blandt andet komme ind på, hvem eller hvad der er med til at bestemme vores roller, samt hvilke konsekvenser d... -
Mærkelig følelse i GYM
ForumindlægHej folkens Jeg er endelig begyndt på 1g, og det ser fint ud ind til videre, men der er bare et lille problem. Jeg er altså i grundforløb nu, men er jeg den eneste der mener at det hele føles mærkeligt og lidt overbelastende i starten. Og det er jo ikke fordi jeg er en dårlig elev, jeg fik et sn... -
ansøgning
ForumindlægHej Min nuværende skolegang foregår på STX i 1.g. Mig og mine forældre er blevet enige om at det ville være godt for mig at få en ny start til næste år, og starte i 1.g igen. ansøgningsfristen var d. 15 marts og det er derfor lidt sent. kan jeg nå det? -
engelsk outline om "social media"
Forumindlæghej allesammen. jeg er ikke den bedste til engelsk og ville derfor spørge jer om i havde nogle foreslag til hvad jeg kunne skrive i en outline omkring de sociale medier. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal snakke om og hvad der er vigtigt og havd der bliver kedeligt at høre på. hvsi i kunne hjælpe ... -
Kromosom par
ForumindlægHvad er grunden til, at vi taler om par af kromosomer? -
Gruppearbejde
ForumindlægEr der nogen som kan komme med en uddybende begrundelse for hvorfor det er vigtigt at arbejde i grupper, hvad er fordele og ulemper? -
SKEMA PÅ GYM?!?!?!
ForumindlægHejjjjj :) Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. ) Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer -
Hvad er en models gyldighedsområde?
ForumindlægHvad forstår man ved en models gyldighedsområde? -
er det grammatisk korrekt
ForumindlægLiebe Marie Ich hei?e Jenin. Ich bin eine mädchen, und Ich bin 13 jahre alt. Ich gehe in 7.B an Strandgårdskolen in Ishøj in Dänemark. Ich liebe zu schule zu gehen,und meine absolute lieblingsfach ist mathematik. Ich habe ein kleiner bruder, er hei?t Elias und er ist 10 jahre alt. Er liebe fu... -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
Cosinus og sinus?
ForumindlægEr der nogle, der vil være søde og forklare mig, hvad cosinus og sinus er? I må meget gerne sæt nogle billeder ind, hvis det er. -
jul novelle
Forumindlæghej jeg skal have afleveret en jul novelle er der en der har en plz hjælp -
hjælp hjælp hjælp
Forumindlæghej allesammen vi har snart projektuge og er blevet bedt om at finde et underemne lærerne og da jeg ikke rigtig har nogen interesse i noget ville jeg bare have at min præsentation opnår de 20 minutter min fremlæggelse skal være på vi er også blevet fortalt at det ikke må blive alt for meget ... -
Stop sult produkt
ForumindlægHej, jeg har om stop sult i projektugen, har i nogle ideer til produkt? og måske nogle kontakter? vi har kontaktet nogle lokale men vil også gerne nogle internationalt, men hvem? Red barnet og Unicef er ikke en mulighed. Tak på forhånd. -
kristendom-hinduisme-etik-islam-nordisk mytologi
ForumindlægKære mennesker der ude, skal op til min sidste eksame i religion i morgen, men er i tvivl om hvordan jeg skal håndterer tingene i morgen. havde tænkt mig min disposition til i morgen skulle være; generalt om religion, redegørelse/analyse/fortolkning af trukket tekst, perspektivering( hvis der er...
