Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18441 til 18460 af 40685
-
Aflyste timer
ForumindlægVores lærer var meget syg i en periode, så mange af vores timer blev aflyst. Bliver de timer genindsat på et senere tidspunkt? Vi afslutter faget i år, så der er ikke chance for, at vi får ekstra timer til næste år. -
Klage
ForumindlægHéj allesammen. Min veninde har lige fået sin essay tilbage, og nu vil hun altså gerne klage over karakteren. Er der måske en herinde fra der lige vil kigge den igennem og komme med et bud på karaktere?? På forhånd tak. Katrin -
SØGER HJÆLP TIL HISTORIE - ODENSE
ForumindlægHej alle. D. 27/06-2012 bliver jeg student, men dette kommer ikke af sig selv. D. 26/06 trækker jeg mit emne i historie, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at finde en som gad at hjælpe et par timer tirsdag d. 27. Dette er selvfølgelig imod betaling. Hvis der er nogen som er klar p... -
Sinus og Cosinus
ForumindlægHej :) Hvordan ved jeg om jeg skal bruge sin-1 eller cos-1 når jeg skal finde vinklerne? -
SRP - EMNE
ForumindlægHej! Jeg skal snart skrive SRP, men har svært ved at vælge et emne... Jeg ønsker at skrive i enten Samf/Spansk eller Samf/Engelsk, er der nogen gode forslag? :-) Mvh. Felicia -ps skal vælge om 30 min, så håber der kommer nogle hurtige bud :) ellers god dag!!! -
hjælp
ForumindlægDeltagerne i et elevrådsmøde sad omkring et cirkelformet bord. Bordet havde en radius, der var 2,30 m lang. a) Sæt = 3,14, og regn bordets omkreds ud. Man regner med, at hver elev skal bruge 80 cm bordkantplads. b) Hvor mange elever kan der højst sidde omkring bordet? -
Jeg tror jeg har valgt forkert
ForumindlægHej Jeg er netop startet på et gymnasie der ligger ca 1,5 time fra min bopæl. Efter første dag står jeg tilbage med en følelse af at jeg har begået en fejl. 1. Transporttiden er lidt lang 2. Jeg kender ikke nogen i klassen, men de fleste kender hinanden godt fordi de bor i nærområde... -
Hvilken Macbook?
ForumindlægHejsa, Jeg vil gerne købe en macbook, men er i tvivl om hvilken det skal være. Den skal bruges til skole, video- og billedredigering, musik, Youtube, Netflix, Facebook og den slags. Er der nogen af jer der har erfaringer med Macbooks, og kan fortælle hvilken I synes passer bedst til de ting? ... -
anden gang lykkens gang
Forumindlæger det godt at gå 2g. om? jeg har været utilfreds med 2 karakterer, og jeg er sikker på at jeg kan forbedrer mig... Hvad er jeres mening... -
Løs ligningen
ForumindlægHej er der nogen der kan forklar hvad jeg skal trin for trin ? Løs ligningen: 2x+3 = -5x + 17 -
ligninger og nul reglen
Forumindlæg3x-2(x+1)=2x 2(2x-1)=7 hej jeg ved ikke helt hvordan jeg skal regne de der to ligninger som står foroven jeg tor det er noget med nul reglen og fatoriser eller så noget håber der er nogen som virkelig vil hælpe mig og foklar mig takkkkkkkkkkkkkkk -
Tangenter osv.
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig med denne matematikopgave (II): I) Bestem afstanden fra cirklens centrum til linjen l med ligningen 3x – 4y – 4 = 0. Det fik jeg til at give: 4,4. II) Bestem en ligning for hver af disse to tangenter. Dette kan jeg ikke finde ud af at løse. På forhånd mange tak, M... -
Gange snit hvis søge ind indenfor 2 år
ForumindlægHej folkens, Tænkte på, om der var nogen, som kunne fortælle mig, hvor meget man må gange sit snit med, hvis man søger ind, indenfor 2 år... Jeg mener at det er 1,08, men min veninde siger at det er 1,12? Er det egentlig muligt at ændre på sit snit når man har fået sit eksamensbevis? Der er nogen... -
kommunikationsmodel
ForumindlægJeg søger en troværdig kilde til en kommunikationsmodel(afsender, medium, budskab, modtager).. Venlige hilsner. -
Kan ikke slappe af
ForumindlægHej studi Har et problem mht. at slappe af. Er hele tiden sindssygt bekymret for min fremtid, og om jeg overhovedet får en videregående uddannelse. Bliver hele tiden bekymret for mit gennemsnit i fremtiden og for at blive sorteret fra. Det er ikke fordi at jeg klarer mig dårligt, men kan bare ove... -
Er det her et abtract ?
ForumindlægThe study examines the Balkan war in the 90ies. The Balkan war was Yugoslavias breakway. The breakaways big reason was the ekonomi of the country. After Tito died it got more worse. Before Tito died in 1980, he tried to keep the nation togehter. Yugoslavia was a multinational society until the b... -
Fejlsætningsøvelse
ForumindlægKan ikke forklare fejlen i disse sætninger: 1. Most of the games in our family end up with that my parents win. Rettelse: Most of the games in our family end up with my parents winning. Forklaring? 2. Sweden is the Scandinavian country who is best known to most people in the world. Fejl i relat... -
Spanien
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket med nogle tanker om at studere i spanien, men jeg har nogle problemer med at finde oplysninger. Jeg kunne godt tænke mig at tage nogle af mine kandidatfag (Universitetet) i Spanien. Er der nogen der ved, hvordan de spanske universitetsuddannelser er opbygget - og hv... -
Signifikantsniveau
ForumindlægHvad gør man, hvis man ikke har fået oplyst et signifikantsniveau i en opgave? -
13-skalaen/7-skalaen
ForumindlægHej, jeg går i 3.g nu, og i 1.g fik vi karakterer efter 13-skalaen. Hvordan bliver disse karakterer omregnet på eksamensbeviset? er det bare som følgende: 12 = 11, 13 10 = 10 7 = 8, 9 4 = 7 02 = 6 00 = 03, 5 -3 = 00
