Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 18521 til 18540 af 179351
-
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Hjælp!! mangler tekst til eksamen !!
ForumindlægHjælp mig !! Jeg har trukket "ungdom og teenageliv på skrift".. nogle der har en god tekst om ungdom og teenage liv ????????? -
Kombinatorik, Regning/Matematik, 8 skoleår, Opgave 5 Side 21, ( E. Skovbjerg og Å. Sørensen)
ForumindlægSe den vedhæftede fil med opgave 7 tegningen og facit. Opgave 7 Tegningen forestiller en signaltavle med 5 lamper, der kan tændes enkeltvis eller flere samtidig. Tavlen findes i en virksomhed, hvor hver enkelt af personalet har sin kombination af lysende lamper, så at den pågældende kan tilka... -
Gym uden eksamen.
Forumindlæghey. jeg går i 9 klasse.. jeg tænker på. skal man have haft 9 klasses eksamen for at søge ind eller kan man gøre der før man for 9 klasse eksamen. så skal jeg vente helt til efter sommer for at få karaktere også først der sende en ansøgning og først få svar hen af 2013. eller kan man ansøge nu,... -
9. klasses eksamen. Hjælp?
ForumindlægHejsa jeg skal op i 9. klasses mundtlig fysik eksamen i morgen, torsdag og kunne gode bruge nogen meget gode råd. Vi SKAL opstille forsøg, så har I måske nogen forslag til, hvad jeg skal stille op, til hver enkelte emne? For er nemlig i tvivl, det må jo heller ikke tage lang tid.Jeg skal op i ent... -
Revurdering af engelsk skriftlig eksamens karakter
ForumindlægHej! Jeg har lige fået min engelsk skriftlige eksamen tilbage (B-niveau) - og jeg havde slet, slet ikke regnet med den karakter, som jeg har fået. Jeg ville høre, om en af jer ville give jeg tid til at revurdere min engelsk stil - overvejer nemlig at klage, men skal lige høre om det er dét værd... -
Har fået en underlig matematik opgave.
Forumindlæg90 graders varm kaffe hældes i en termokande. Kaffens temperatur er t timer senere y grader , hvor y tilnærmelsesvis er bestemt ved:y=22+68*e^-0,063tUdregn tiden før kaffens temperatur er på 75 grader:Den har jeg løst, den var ikke så svær, den gav 3,956 timer.Men så spørges der, hvad er temperat... -
Hvad sker der hvis man får 00 til eksamen i 1.g?
ForumindlægHvad sker der hvis man får 00 til eksamen i 1.g? -
Forvirret hjælp!!!mundligt dansk eksamen?
ForumindlægHejsa. :) Jeg har et spørgsmål . . Jeg skal op til mundligt dansk eksamen , er lidt forvirret om man kommer op i de tester som man har læst i klassen eller er det helt nye tester som man får til mundligt dansk eksamen? -
AT-eksamen - hvilke metoder?
ForumindlægJeg sidder netop og forbereder mig til min AT-eksamen i næste uge (jeg går i 3.g), og pludselig kommer jeg i tvivl om en masse ting. Jeg arbejder i mediefag og historie men med en samfundsfaglig vinkel på historiedelen, for ellers må de to fag ikke arbejde sammen (der skal være fag fra to hoved... -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
Skriftlig matematik afl.
ForumindlægHvad skal der indeholde i en skriftlig aflevering i matematik? Bortset fra udregninger og facit -
Find side a i en retvinklet trekant
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp ved en opgave Jeg skal finde højden af en retvinklet trekant = a og jeg har alle vinkler og hypotenusen A = 57 B = 33 C = 90 c = 450m Hvordan kan jeg finde side a med disse infomationer ? -
Tangen, cirkel og røringspunkt, opgave 39 s. 45 Vejen til Matematik B2 (Knud Erik Nielsen,Esper Fogh)
ForumindlægEn cirkel er givet ved ligningen: (x+2)^2+(y-1)¨2 = 13 c. Vis, at linjen med ligningen 3(x-5)+2(y+3) = 0 tangerer cirklen og bestem røringspunktets koordinater: Hvordan viser man dette. Spørgsmålene i a og b har jeh løst -
Jeg kan intet matematik
ForumindlægHeeej jeg har virkelig problemer i matematik.. Har i haft det , hvordan kan man gøre sig bedre når man ikke kan forstå det.. -
Gode vendinger til eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen her på fredag, men tænkte på at lave en tråd med nogle gode vendinger, man kan bruge i forbindelse med sin eksamen, håber I andre er med på den;) Jeg starter lige selv. Hvis i fx. har brug for en kort pause at tænke i så brug sætningerne: "How shut I put it...&... -
'lovligt' - Eksamen
ForumindlægNu faldt jeg lige over et indlæg herinde, hvor en elev, der skal op i bio mandag (mener jeg det var), har fået de spørgsmål, man kan trække SAMT materialet/ artiklerne der tilhører. Er det 'lovligt' , kom jeg så bare til at tænke på? Jeg har aldrig hørt om andre før, der har fået det tilh...
