Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18561 til 18580 af 168518
-
Bestemte integraler og arealer.
ForumindlægJeg skal lige have helt styr på sammenhængen/forskellen ml. bestemte integraler og arealer. Arealet er det samme som det bestemte integral, når vi taler om en positiv funktion, altså over x-aksen? Når vi har en negativ funktion, spejles denne i x-aksen, og vi får -f(x). Skal f(x) (som lægger und... -
OneNote > Online?
ForumindlægHej jeg har vil lige høre om der er nogen der kender noget der svare til "microsoft office OneNote" som bare er online? På forhånd tak. -
Religionsnoter søges!
ForumindlægHej med jer Er der nogen er sidder inde med nogle gode religionsnoter som de godt vil give videre? -
NaCl opløselighed i vand
ForumindlægJeg ved at i 100 ml vand, kan 36 g NaCl opløses, ved 20 grader. Hvad så hvis temperaturen er højere eller lavere end 20 grader? Hvor mange gram kan så opløses? Eksempelvis ved -2 grader? Eller 34 grader? -
emnevalg
Forumindlæghey. Jeg skal skrive studieretningsopgave i december måned, men jeg ved ikke rigtigt, hvilket emne jeg skal tage. Jeg har kemi A, Matematik A og Fysik B er der nogle, som har forslag??? -
Bevis formel til bestemmelse af f'(x)
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig matematik b, og har en opgave der lyder: "Bevis formlen til bestemmelse af f'(x) for f(x) = ax + b", og jeg forstår ikke hvordan jeg skal bevise det? Jeg har i min bog fundet beviset for "f(x) = x2", men der står en masse med delta og jeg for... -
HJÆLP ?
ForumindlægHedder det \n\n'What if hell do not exist?'\n\neller\n\n'What if hell does not exist?'\n\nHar lige en lille diskussion med en ven :D -
Beregn strømforbruget - P (Watt) = U (Volt) x I (Ampere) - Matematik D-niveau
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik på D-niveau og har fået følgende opgave: Strømforbruget og energi er en vigtig faktor når man vil drive en bæredygtig café, men som en opstart har man i organisationen fundet nogle ældre PC’er som skal opstilles til gaming og til at browse fra, men senere er ... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Tilbyder lektiehjælp i Odense
ForumindlægHej! :) Er der nogen i Odense området der er interesseret i at få privat hjælp? Du kan både være STX-studerende eller folkeskole-elev.Jeg er en pige på 20 år som har studiestart på medicinstudiet i februar, så jeg har lige noget tid til at arbejde som lektiehjælper. Min studieretning i STX var ... -
Tilbyder Lektiehjælp i Bl.a. fransk på A-niveau og 4 andre fag kik nærmere
ForumindlægHej Jeg tilbyder lektiehjælp i Fransk på A-niveau, jeg kan også hjælpe med følgende: - samfundsfag på c niveau, - international økonomi på A- niveau - Dansk på a- niveau - afsætning på b niveau - psykologi på C niveau - erhvervsret på c niveau. Jeg kan også hjælpe elever fra folkeskolen.i... -
GSK eksamensbevis?
ForumindlægHej. Jeg var oppe i skriftlig Matematik sidste onsdag. Har i nogen ide om hvor længe der går før man for sin GSK eksamensbevis, så man kan skynde sig og få det sendt afsted til uni! -
Facit til HF Mat B eksamen 2012 August
ForumindlægJeg leder specielt efter svarene til opgave 1-6, da det er dem, som vi skal lave. Jeg håber virkelig, at nogle af jer har dem eller ved, hvor man kan finde dem. :) Jeg vil blive evig taknemmelig, hvis der var en, som kunne finde mig dem! :) Mange mange tusind tak på forhånd! :) -
En virksomhed afsætter to varer A og B. Det samlede ugentlige dækningsbidrag DB kan bestemmes ved...
ForumindlægEn virksomhed afsætter to varer A og B. Det samlede ugentlige dækningsbidrag DB kan bestemmes ved. DB(x,y)=-x2+800x-0,25y2+300y Hvor x angiver afsætningen pr. uge af vare A og y angiver afsætningen pr. uge af vare B a) Bestem det samlede ugentlige dækningsbidrag ved en produktion på 300 stk. a... -
Økonomi på Universitetet
ForumindlægHvad skal der til for at studere økonomi på uni, og hvilke fag er gode at have haft før?`Hvor meget skriftlig arbejde er der, og er det et hårdt studie?\n\nPå forhånd tak. :) -
HJÆLP!!!Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, el... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægEt stort antal siger, at de kun tjener 9 pund om ugen, at de arbejder ca. 34 timer om ugen, og en masse af dem spiser ikke med familien og får ikke mad nok A hug number say, they only earn 9 pund at the week, they working ca. 34 hours at the week, and a lot of them eat not with the family and g... -
HJÆLP PSYKOLOGI STUDIE MIN DRØM
ForumindlægHej alle sammen! Som det nok fremgår af overskriften så er min drøm at læse psykologi! Jeg bliver student her til sommer, men som det ser ud nu så bliver mit gennemsnit ikke højere end 7. Jeg brænder virkelig for det, og er klar til... -
Hvor lang tid??
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid man har til de forskellige eksamner (jeg går i 9. klasse). Skriftlig matematik - 30 time til færdighed, men hvor lang tid til problem? Dansk stil Diktat og læseprøve Biologi skriftlig Derudover skal jeg op i kristendom mundtlig, hvor man jo... -
HJÆLP, HAR EKSAME I MORGEN.. ''a message from the Pig-man?''
ForumindlægHejsa Det haster rigtig rigtig meget... Jeg har 24 timers forberedelse i engelsk. Jeg skal op i morgen. Er der nogen a jer, som har haft teksten : A MESSAGE FROM THE PIG MAN ? Syns den er virkelig indviklet.. Evt. nogle der ku hjælpe mig, for syns den er svær .. Og hvordan jeg skal komme igang ...
