Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 18561 til 18580 af 34042
  • Eksamen HTX Mat. B

    Forumindlæg
    Hey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin.
  • optagelsesprøve STX i morgen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til en optagelesprøve i morgen, prøven er både skriftlig og elektronisk. men jeg ved ikke hvad jeg skal op i udfra disse fag, dansk, engelsk og matematik. nogle der vil hjælpe?
  • ''kvadratet på x''???? lineærregrassion??

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i matematik eksame om nogle dage-- er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare hvad lineærregression og ''kvadratet på x'' betyder??
  • cirkeldiagram

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til mundtlig matematik imorgen og jeg ville lige høre om hvordan det er man laver et cirkeldiagram, altså F.eks hvis jeg har 19 pære og 36 appelsiner og 4 æbler hvordan regner man det så ud?
  • 10, eksamen

    Forumindlæg
    Hey - jeg skal op i Matematik her i morgen tidlig.Så mens jeg forbereder mig, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fif til nogle lidt højere karakterer - 9-10 og derover.Tak på forhånd
  • Hvor lang tid tager eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig matematik for sproglige i morgen. Er så nu kommet i tvivl om hvor lang tid eksamen tager. Det er på B-niveau, altså højt niveau for sproglige
  • Eksam. Hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der mulighed, for at jeg kan få nogle spørgsmål eller noget lignende, som man får til eksamen i matematik. Vil bare have noget som man typisk ville få til eksamen. Hvis ikke i ved det så bare skriv noget i tror : )
  • Optagelsesprøve til stx HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal til optagelsesprøve her om ikke så længe. Fagene jeg skal op i er Dansk, engelsk Fysik/kemi og matematik. Jeg ville spørge om hvordan det forgår i fysik, skal man lave forsøg. ?? Er det svært, hvad de kunne finde på sige?
  • pytagoras

    Forumindlæg
    Hejsa (: Jeg ska op i mundtlig matematik på onsdag. Nogle der har nogle gode bemærkninger man kan sige til sencor omkring pytagoras. så man kommer til at lyde lidt klogere... (:
  • Potensfunktion & eksponentialfunktion

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan gøre rede for potensfunktionen og eksponentialfunktionen? Jeg skal op i matematik på mandag. jeg har meget svært ved at forstå ting, så meget gerne en grundig forklaring :) Taak Lasse
  • Øvelse til prøven uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal til terminsprøve i matematik A senere på ugen. Har i nogle gamle prøver uden hjælpemidler eller bare opgave, som ligner meget? Jeg vil rigtig gerne øve mig. Mange tak!
  • Sinusralation

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til årsprøve i mundtlig Matematik imogen, og sidder og øver sinusrelationen. Jeg kan huske at der var et problem med sinusrelationen, er der nogen der kan forklare hvad det er.
  • Andengradsligning, betydning af parametrene?

    Forumindlæg
    Hej! Sidder her med en opgave til mundtlig årsprøve i matematik... Et af spørgsmålene er, at beskrive og bevise betydningen af hhv. a, b, c og d, og jeg er lidt lost. Hjælp?
  • Potensfunktion & eksponentialfunktion

    Forumindlæg
    Hej ppl. Er der en der kan gøre rede for potensfunktionen og eksponentialfunktionen? Jeg skal op i matematik på mandag. jeg har meget svært ved at forstå ting, så meget gerne en grundig forklaring :) Taak
  • Analytisk geometri i 3D

    Forumindlæg
    En matematik opgave driller. Opgaven er vedhæftet. Forsøger at lave skitser over sådanne opgave, så vær venlig at forklare trin for trin hvordan opgaven løses. Tak
  • Gymnasial uddanelser- I tvivl!!

    Forumindlæg
    Ja jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge, selvom der er stadig 1 år til det. Men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig :) Mine overvejelser i hvad jeg vil uddane mig i senere: Diplomingeniør - Global Management and Manufacturing (GMM Engineer):Specifikke adgangskrav er matemati...
  • Differentiering af sammensat funktion

    Forumindlæg
    Skal til matematik eksamen på fredag . væs sød at kigge på det vedhæftede dokument og hjælp mig med at komme fra den første ligning videre til den anden i det der er markeret i den røde firkant :) Pa forhånd tak
  • Differentialkvotienten

    Forumindlæg
    Gør rede for begrebet differentialkvotient. - Hvordan vill i gøre hvis i skulle til mundtlig matematik? jeg har ingen ide om hvad jeg skal sige. Kan i hjælpe mig med et udkast?
  • Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen

    Forumindlæg
    hej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk?
  • Ligningsløsning 7 klasse

    Forumindlæg
    Hej, Nogle der kan hjælpe med en løsning af denne ligning? Jeg er pt ved at opfriske folkeskole matematik, så det ville være fint med en forklarende gennemgang. 1/3x-2=1