Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18561 til 18580 af 141659
-
Bakterievækst
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med disse tre opgaver. Bliver meget glad, hvis der nogen som kan hjælpe. a.Beskriv en metode til bestemmelse af bakterieantallet i et vækstforsøg som detomtalte. b. Afbild resultaterne i de to forsøgsrækker grafisk og angiv, hvor mange bakterier man vil kunne for... -
matematik 9. klasse hjælp?
ForumindlægHej, jeg er er usikker på nogle opgaver, derfor kunne det være fedt hvis der var en der kunne se det her igennem. Opg 1 Beregn procenttallet for usikkerheden for Socialdemokratiet. Usikkerheden beregnes ved formlen: u = 2*√... -
Fotosyntese
ForumindlægHejsa. Vi har fpet en opgave for om fotosyntese og skal lave en problemformulering. Jeg har i et stykke tid prøvet at finde på en og er måske kommet frem til 2 men ved ikke hvilken er bedst, og kan heller ikke svare på det: 1. Er det rimeligt at rydde store områder sf skov og natur vel vidende at... -
Bæredygtige fødevarer
ForumindlægHej. Vi har en opgave for i naturfag, hvos vi har fået problemstillingen; Hvordan kan man producere bæredygtige proteiner. Vi har valgt to arbejdspørgsmål der lyder sådan her: Er der nogle steder i verden hvor det er svært at få nok proteiner pga. overbefolkning? Er der nogle geografiske for... -
En redegørelse
ForumindlægVil gerne have hjælp til løsning af denne redegørelses opgave. /Kärtha -
mat aflevering
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe mig med denne opgave 2 b? -
Differentialligninger - forberedelsesmateriale 2020
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med den vedlagte opgave? :) -
Stalingrad
ForumindlægJeg er ved at skrive historieopgave om slaget ved Stalingrad. Ville høre om der var nogle der havde nogle gode opgaver eller lignende liggende? Tak :)-Slacz- -
huske "ting" til en Mat- terminsprøve
Forumindlægjeg skal snart til matematik-terminsprøve her i 2.g. højniveau, og er der nogle ting som man særligt skal huske når men regne de forskellige opgaver. Måske kan i dele nogle erfaringerSES -
Mekanisk energi og effekt
ForumindlægHej Jeg har en opgave om mekanisk energi og effekt om en bils bremser, jeg ved bare ikke hvad jeg skal effekten af? Jeg har fundet temperatur ændringen i bremserne efter bilen er bremsede op -
zionisme
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive opgave om zionisme. Så jeg ville spørge om der var nogle, der kunne anbefale mig nogle bøger med relevante kilder. (evt. anbefale nogle gode kilder). -
Funktionerne sinus og cosinus
ForumindlægHej,Jeg håber der er nogle der gider at FORKLARE mig hvordan jeg kunne løse disse opgaver. Hvis du kan komme med eksempler er det bare endnu bedre...På forhånd tusind tak(Mat)hilde -
TIL T83
ForumindlægHej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak! -
henfald , radioaktivitet
ForumindlægHej. Er der nogle der vil hjælpe mig med følgende opgaver (skal afleveres i overmorgen) henfaldsskema for: rn-222 med henfaldskonstanten k= 2,09 x 10 i -6 s i- 1 198/79Au 239/94Pu -
Vektorer
ForumindlægHey.. Er der nogle der kan hjælpe mig med at løse følgende opgaver? peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=36672 1000 tak på forhånd :) -
hjælp
Forumindlægjeg skal angive stamfunktion G til f ,hvis graf har linjen y=3x+2 som tangent når f(x) 6-3x hvordan gør jeg det? opgaven siger mig ikke noget -
OLs udvikling
ForumindlægHejsa, skal til at skrive 2.g opgave om oldtidens olympiader. er der nogle af jer, der kan forklare mig nogle af de udviklinger OL er gået i gennem fra oldtiden til i dag? -
Osmannerriget
ForumindlægHey Studieportal.dk! Er igang med, at skrive en opgave om "osmannerriget" - er der en eller flere, der godt kunne tænke sig, at læse den og evt. give respons? Tak på forhånd! :) PS: DET HASTER!! :O -
problemregning 2007 igen
Forumindlægok ved godt det er mange opgaver i første indlæg har fundet ud af nogle af dem mangler kun mangler kun 1.4 og 1.5 og 1.6 håber i gider hjælpe og 3.6 hvis i er rigtig søde -
Sygdom
ForumindlægHej, Hvis man nu, rent hypotetisk, bliver syg under SRP skriveperioden - hvad gør man så? Kan man få lov til at skrive en ny opgave i løbet af foråret - eller vil man skulle vente helt til næste skoleår?
