Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18581 til 18600 af 321608
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har et spørgsmål "Vandhanen hvæsede ad Stine" Hvad kalder man den slags i litteraturen? Tak på forhånd.
  • HJÆLP matematik

    Forumindlæg
    4x+3y=44 3x+2y= 32 jeg får y og x til 4, men der passer ikke- er der nogle venlige mennesker der kan hjælpe mig her!!!!
  • ISLAM SPØRGSMÅL

    Forumindlæg
    Hvorfor beder man til Allah? Hvor mange muslimer er der i vesten? (har prøvet at finde noget) Kan i komme med nogle konkrete forskelle på sunni og shia? På forhånd tak.
  • Mangler hjælp til min Novelle som skal være fra 1870'erne (Haster)

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet denne her tekst som jeg gerne vil have hjælp til at udvide og sådan noget: Teaterstykket Alfred stod uden for teatret og overvejede om han skulle snige sig ind. Han tænkte på konsekvenserne hvis han blev taget ville han få en bøde som han ikke har råd til at betale. Han be...
  • darwins teori

    Forumindlæg
    Det Darwin fandt ud af, var det ikke at arterne havde udviklet sig med tiden. og hvordan de forskellige arter var opstået, bl.a. det med at mennesket stammer fra aberner, konkret fra Afrika osv...
  • økologi

    Forumindlæg
    hej.. Jeg vil spørge om dette, hvilket er meget vigtigt: biotiske (de levende) og abiotiske (de døde) faktorer i et økosystem. Altså det abiotiske er vand, luft og jord. Hvad er det biotiske, er det dyr, planter og mennesker? Mange tak..
  • Apocalypto

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har set filmen Apocalypto? Den er meget barsk synes jeg.. :S Mel Gibson, der har lavet filmen, er blevet kritiseret meget..men var aztekerne virkelig så hårde mod mennesker?
  • Jura adgangsvkotienter 2010?

    Forumindlæg
    Hej... Ønsket er at komme ind på KU - jura til sommer 2010... Nu lå den på 7,5 på SDU... og mit snit ligger på 7,2, tror i jeg vil have nogen chance for at komme ind på SDU til sommer? tror i den vil falde den på de 7,2? På forhånd tak Ellee
  • Mat: Simpelt spørgsmål

    Forumindlæg
    Min hjerne går i tomgang over et meget simpelt spørgsmål. Hvordan skrives tallet:10-6 (Hvor -6 er ophøjet)Jeg kan ikke huske om det ender med 6 eller 7 nuller. Og hvis du gider at forklare hvorfor det er sådan.Jennifer
  • jeg har noget integralregning som jeg stener omkring løsning med og der er uden hjælpemidler.

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem er en parabel givet ved ligningen y = x2 – 4x + p, hvor p er alle reele tal. Bestem de værdier af p, for hvilke parablen skærer linien y = 2x + 1 i to forskellige punkter. nogle der kan hjælpe?
  • areal af trekant ved hjælp af vektor

    Forumindlæg
    Hej er det en der kan hjælp mig med det her spøsmåle ? der er givet 3 punkter d(1,2) e=(3,1) og f(0,k) k er et tal og areal af trekantet er 5 . bestemme 2 værdier for k med vektor regning . :(
  • Etik

    Forumindlæg
    Hvad forståes ved redegørelse af det etiske tankesæt og begrebsapparat for dydsetik.
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hey!jeg er en fyr på 18 som går på gymnmasie og har mat på b-nivaeu og næste år skal jeg have det på a-niveau. men jeg Kunne virkelig godt tænke mig proffesionel lektiehjælp?? det kunne være rart at få forklaret tingene ordentligt. Så hvis nogen er interesseret eller kender nogen eller noget må d...
  • Historie

    Forumindlæg
    Hvordan arbejder man samfundsfagligt indenfor historie? Det har jeg aldrig prøvet.. Har kun prøvet at arbejde humanistisk (kildekritik osv..) Hvilke metoder bruger man? I må gerne være konkrete, når I svarer :) Ved at bruge eksempler evt.. :)
  • Politiske partiers rolle

    Forumindlæg
    Jeg skal i samfundsfag skrive en opgave, hvor det skal diskuteres, hvorvidt de politiske partier har udspillet deres rolle (en af opgaverne ved sommerens eksamen). Er der nogle, der eventuelt kunne give mig nogle ideer til, hvad der kunne tages fat på?På forhånd tak. Hilsen Anne.
  • Eksamen Aug. 2002 opg 3

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder midt i at lave opg 3 fra Aug. 2002, men den volder mig store problemer hvilket irriterer mig. Er der nogen som har lavet den der evt. kunne smække den op? Det ville være en stor hjælp :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Nogen, der ville forklare mig digtet? :) ”Deroppe i bjergene, i den store vilde ensomhed, var det, jeg besluttede, at jeg ville være forfatter. Når man som ung og ensom vandrer i en sådan natur, er det jo givet, at det nok skal bryde frem, hvis der ligger noget og gærer i ens sind. &rd...
  • debat - polterabend

    Forumindlæg
    God aften alle studi'er :PFor at tage noget op til debat. Må jeg så ikke høre jeres meninger om polterabend'ner :) .. Synes I, de går forvilde for sig nu-om-dage ?/Sinz
  • Digt. Disjecta membra af Ivan Malinovski "Galgenfrist"

    Forumindlæg
    Nogle af jer som har en analyse af digtet "Disjecta Membra, som er skrevet af Ivan Malinovski "Galgenfrist" 1958. Mangler lidt hjælp til den, da jeg skal fremlægge i morgen..
  • HJÆLP HURTIGT!!!

    Forumindlæg
    jeg skal skrive et læsebrev om de unge, men hvad skal jeg skrive om? har i ikke nogle ideer eller noget? plzz svar hurtigt