Dansk

Mangler hjælp til min Novelle som skal være fra 1870'erne (Haster)

10. september 2017 af inaktiv - Niveau: 8. klasse

Jeg har skrevet denne her tekst som jeg gerne vil have hjælp til at udvide og sådan noget:

 

Teaterstykket

Alfred stod uden for teatret og overvejede om han skulle snige sig ind. Han tænkte på konsekvenserne hvis han blev taget ville han få en bøde som han ikke har råd til at betale. Han besluttede sig så for at prøve at snige sig ind i teatret. Der var mange mennesker, så han kunne godt blænde sig ind i mængden hvor han derefter sneg  sig op til en af de tomme balkoner. Da han kom hen til balkonen kiggede han ud over den kæmpe store sal, der var masser af lys som der lyste ned på scenen og Alfred kunne høre mange mennesker tale sammen, der var god stemning i hele salen. Der hang en plakat hvor der stod “Et Dukkehjem” det var navnet på teaterstykket som han skulle se. Alfred glædede sig meget til at se teaterstykket da han ikke havde råd til at købe en billet og heller aldrig har haft. Alfred fik øje på en flot pige ved navnet Inge. Hun havde lyst og langt hår og et smukt smil. Lyset slukkede, så var der helt mørkt i hele salen, der kom lys på scenen, så kom der en skuespiller ud fra den ene side af scenen og en anden fra den anden side af scenen, den ene af dem var en kvinde ved navn Nora og den anden var en mand ved navn Helmer, de var gift. Nora og Helmer sad ved morgen bordet, så kom der lige pludselig 3 børn frem

Den skal være omkring 2 sider lang men er lidt stuck her og skal aflevere den imorgen men kan ikke rigtig finde på noget selv. så jeg håber i kan hjælpe mig ;)


Svar #1
10. september 2017 af inaktiv

glemte lige at nævne at teksten kun fylder en halv side på docs


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. september 2017 af Justitia

Jamen så har du travlt. 


Skriv et svar til: Mangler hjælp til min Novelle som skal være fra 1870'erne (Haster)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.