Søgning på: matematik fp9 maj 2018. Resultater: 18601 til 18620 af 33890
-
STX-CPH WEST I ISHØJ
ForumindlægHej med jer, Jeg vil høre om, hvordan skolen og lærerne er? - og om der går mange indvandrer på skolen? oooooooog.. et sidste spørgsmål: er studieretningen samfundsfag A, matematik B, psykologi meget svært ppå denne gym.? -
er 2 løsningen til ligningen??
Forumindlæghej folkens har lige bruge for hjælp med matematik aflevering: Undersøg om 2 er løsningen til ligningen: x^3-5x^2+3x+6=0 hvordan undersøger jeg det?? på forhånd tak! :D -
samligning
ForumindlægHjælp! skal have hjælp til en opgave i matematik, den lyder sådan her. vis sammenhængen mellem danske kroner og dollar. skal have lavet det til imorgen. håber at i vil svare hurtigst muligt ;) -
Procent regning
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til en matematik opgave. Den lyder således: En gulding indeholder 58,5 % guld. Den indeholder 1,08 g rent guld. Hvad vejer ringen? -
FORSKELLIGT
ForumindlægNogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D -
Terminsprøve ??
ForumindlægHej Jeg går i 8. klasse og skal snart op til en matematik problemregning og færdighedsregning. Er der nogle der har nogle rød, da jeg er MEGET MEGET MEGET nervøs. Og er der nogle der ved eller kan regne ud hvilken problemregning jeg skal have ? Tak : -
Eksponentiel udvikling - C niveau
ForumindlægHej :) Jeg har en emneopgave i "Eksponentiel udvikling" i matematik, og jeg har nogle spørgsmål til den :) Det er som skrevet på C niveau. Hvis du kan hjælpe, så vær sød og skrive en besked! -
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode ideer til et eksamenprojekt i matematik på c niveau??? Jeg er helt tom for ideer og ville gerne have lidt tid til at tænke over det inden jeg skal i gang med det. -
Nedbør
ForumindlægHej. Jeg skal finde ud af hvor mange kubikmete nedbør der er faldet på et parvelhusgrund i løbet af et år?? Hvis der er nogen der er virkelig gode til matematik, må du meget gerne skrive det, for har nemlig brug for hjælp. Tak på forhånd. -
Ligning for tangent
ForumindlægHej Ville gerne have hjælp til denne matematik opgave efter at have siddet med den og ikke kunne komme videre. derfor håber jeg at der er en der kan hjælpe mig med den. Tak på forhånd ps. den er vedhæftet opgaven. -
En funktion = grafer .... Hjælp mig!
ForumindlægHej Venner Jeg sidder desværre fast ved en matematik opgave, og kan ikke komme videre. Er der en velig sjæl som lige kan give en hjælpende hånd. Opgaven er vedhæftet som fil. -
Eksamens opgaver B niveua
ForumindlægHejj. Jeg kunne godt bruge nogle opgaver fra en årsprøve i Matematik på B niveua til at øve på. Vil blive glad hvis nogen gad at lægge et link ind med en årsprøve ;) På forhånd tak -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHvordan foregår eksamen i matematik på HTX på B niveau? Vi har fået et opgave sæt, som jeg går ud fra vi skal forsvare. Men da der er forberedelse tid, så skal vi vel også trække et emne. -
Bestem længden af en side på Amalienborg
ForumindlægHej, jeg er i gang med en matematik aflevering og er kommet til opgave 4.4. Der står, at jeg skal finde længden på Amalienborg. Er det noget jeg selv skal bestemme eller skal jeg finde mig frem til det på en eller anden måde? Tak på forhånd. -
Det gode liv: Samf. og Mat?
ForumindlægUnder emnet 'Kampen for det gode liv' skal jeg vælge en sag. Jeg ønsker Samfundsfag A og Matematik B og tager imod foreslag med kyshånd :-) -
den geometriske betydning af f’(x0)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe... -
Differentialregning
ForumindlægHej :) skal snart til mundlig årsprøve i matematik.. ohh God :0 Kan ikke lige finde ud af dette spørgsmål: Vis, at funktionen f(x)=ax i 2 er differentiabel, -
f'(2)
ForumindlægHej derude. Jeg er kommet sent i gang med matematikken. Jeg har en opgave som skal afleveres i morgen og jeg er helt blank. Derfor søges alt den hjælp som kan hentes!! Opgaven er vedhæftet! På forhånd tak :) -
ekstremumssteder
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det. -
Spørgsmål om funktioner
ForumindlægHej folkens. Jeg har nu fået en matematik projekt med nogle svære spørgsmål som skal besvares i teoriafsnittet. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal besvare disse spørgsmål om funktioner. Håber I kan hjælpe :).
