Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 18601 til 18620 af 43849
-
Analyse af glæden ved vin
ForumindlægHej Jeg ville lige høre om der er nogle som har en analyse af glæden ved vin af Klaus Rifbjerg, som jeg kunne få eftersom jeg har brug for noget inspiration. skal op til dansk eksamen om 3 dage så det kunne være dejligt med lidt inspiration. På forhånd tak Frederik -
Studentereksamen
ForumindlægHej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student -
Kunstnerisk fag...huuh??
ForumindlægHey!Tænkte på, om der er nogen herinde der ved, hvordan en billedkunst eksamen foregår?! Jeg har selv mediefag, som kunstnerisk fag, men kunne godt tænke mig, at vide, hvad man ellers gør i sådanne fag som billedkunst mht. gym.eksamen???... -
LEJ EN HISTORIE LÆRER
ForumindlægHej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher -
areal af parallelogram..
Forumindlægjeg vil høre hvad de mener med det sidste del spørgsmål i opgave 2 i nedenstående link??? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-1-MED .pdf?menuid=150560 det jeg ikke forstår er det tegn der står efter t..5??? -
Snyd?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til fysik eksamen og har fundet en fantastisk disposition på nettet, som passer perfekt til mit emne. Men jeg er i tvivl om hvor meget jeg må bruge denne disposition? Altså er det i orden at kopiere de emner som dispositionen indeholder? -
Lysias' 1. tale
ForumindlægHej, Er der nogen der kan give nogle gode råd om hvad i vil snakke om hvis i trak et stykke fra "FORSVARSTALE I SAGEN OM DRABET PÅ ERASTOSTHENES" til en old-eksamen? Hvordan vil i analysere/fortolke den? Vil i komme med eksempler på de appelformer der anvendes i talen eller hvordan vil... -
Opgave 3 maj 2005
ForumindlægHar lidt problemer med sidste delopgave under opgave 3. Hvor man skal bestemme arealet af trekanten. Problemet er at mine krydsprodukter giver 0. Linket ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581SF.pdf -
Kan ikke forklare.
ForumindlægJeg har et stort problem når jeg skal forklare. Ingen forstår hvad jeg siger x/ Er et stort problem her til eksamen. Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg 'lære' at forklare? Nogle ideer? -
Haster- Hjælp!!
ForumindlægJeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe?? -
Analyse af den kortfilm (Life is a bitch)
ForumindlægHej:) Jeg skal op i dansk mundtlig eksamen med kortfilmen "life is a bitch" Nogle der kan hjælpe med at analyse (vigtige ting) Mangler noget om budskabetm, lyd, beskæring og klip Jeg vil være takenemlig hvis der nogen der kan hjælpe mig -
Tjek dansk
ForumindlægHej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak -
spørgsmål-ang.eksamen
ForumindlægHejSa Allesammen :) havde lige et kort spørgsmål ! .. Er der nogen der ved om man i 3års eksamen (STX) godt kan komme op i et stil emne som en 1eller 2-års elev har skrevet stil om ?? det tror jeg ikke, men vil bare lige være 100% sikker .. -
AT på andet år
ForumindlægJeg har gennemført alle de eksamer jeg skal i år, jeg mangler bare AT årsprøven, den har vel ingen betydning overhovedet har den? Hvis jeg nu får 00 eller slet ikke dukker op, så kan jeg da stadig gå videre til 3. G ikke sandt? -
Iliaden
ForumindlægHejsa... Jeg sidder og er ved at læse old op til eksamen og synes egentlig at jeg har ret godt styr på det meste, men ville lige høre om nogen af Jer herinde har styr på Iliadens 23.+ 24.sang??På forhånd tak :) -
Strofe og modstrofe?
ForumindlægJah så sidder jeg så med old eksamen og læser noter igennem. Her støder jeg på ordene strofe og modstrofe. Jeg har ikke skrevet noget som helst om hvad det er :( er der nogle der kan forklare hvad en strofe og specielt en modstrofe er? Gerne sådan detaleret. -
Hjælp til Systemudviklingeksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis. -
Har dyrene rettigheder?
ForumindlægJeg skal snart til engelsk eksamen og en af de tekster der er opgivet er en artikel fra The Guardian som omhandler dyr rettigheder.Artiklen hedder Experiments in protest. Personligt har jeg lidt svært ved at vælge side fordi jeg på den ene side har ondt af dyrene, især fordi mange af dem lider un... -
Farvel til almen dannelse?
ForumindlægHej, som mit brugernavn måske antyder begynder jeg på politstudiet her til september. Som bekendt går økonomi ud på – i et delvist matematisk sprog – at formulere en form for parameter, dvs. en påstået sammenhæng mellem givne størrelser, og så finde en statistisk metode med hvilken man så kan for... -
Lavt gennemsnit - no futur?
ForumindlægHej alle jer. Jeg sidder her og er sindssygt fortvivlet. Historien er nemlig sådan: Jeg går i 3g på STX og har et meget dårligt gennemsnit (2,4) ! Jeg er oppe i fuld pensum, pga for meget fravær. Jeg har været igennem de skriftlige eksamener og synes faktisk de gik fint nok. Jeg har så 7 mundtli...
