Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 18621 til 18640 af 325233
-
vigtigt har brug for hjælp hurtigs muligt! Tak på forhånd.
ForumindlægJeg skal på lejertur med min klasse her om en uge, men jeg gider virkelig ikke, da det er totalt spild af tid, plus vi lære ikke noget! Jeg går i 9 og skal alligevel snart ud af skolen, så kan overhovedet ikke se nogen grund til at skulle tage med. Mine forældre siger, at jeg bare skal få det bed... -
Udenrigshandlens betydning
ForumindlægHej. Jeg er ikke den bedste til international økonomi, så derfor søger jeg lidt hjælp. Spørgsmålet: Redegøre for udenrigshandlens betydning for USA og Kina. Jeg tænker, at udenrigshandlen er en stor del, af deres økonomi. Eller er jeg helt gal på den her? Tak på forhånd. -
Skal jeg tage et sabbatår mere?
ForumindlægHej alle Jeg står lige nu midt i et vigtigt valg, om enten at tage et sabbatår mere eller starte på Uni. I det her sabbatår har jeg arbejdet fuldtid i en bager/café, hvilket var meget intetsigende. Jeg arbejdede kun for pengene. Til sidst blev det dog så uddholdeligt, at jeg blev nødt til at sig... -
danmark
Forumindlæg1. Hvad køber Danmark mest af i udlandet (import)? 1. Råvarer, elektroniske ting. 2. Danmark har 6 stærke områder på eksport-siden. Hvad er det? 2. fødevarer, bygge og bolig, søfart, sunhed, energi og miljø, IT 3. Nævn mindst én dansk virksomhed fra hver gruppe: 3. IT ; Css, Søfart ; Ap. møller, ... -
hjælp! co2 spørgsmål
ForumindlægHej alle. Jeg mangler lidt inspiration til min AT-fremlæggelse. Har om - hvilke økonomiske og politiske problemer der er forbundet med at reducere CO2-udslippet. Med samf på A og kemi B. ´Kemi: Drivhuseffekten, energiblancen, bioethanol... Samfundsfag; Økonomisk - kan man sætte pris på forureni... -
Grammatisk rettelse
ForumindlægHej nogen som kan være behjælpelige med at markere eller rette mine fejl i min opgave? Ville være evigt taknemmelig. Min opgave findes her: https://pastebin.com/CXeDFuCP Tak på forhånd! -
Er old et svært/besværligt fag?
ForumindlægHvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det? -
Udregn gavlens side
ForumindlægHar følgende opgave. Hvilke formler skal jeg bære mig ad med at bruge for at løse den? -
Indstilling på et gymnasium
ForumindlægJeg har hørt, at man skal have et gennemsnit på over 6,00 for at blive egnet. Er det rigtigt? -
hjælp..
Forumindlægen der ville hjælpe med med at isolere x^3=0er det rigtig at x = 0??? -
FOLKEMORD! teori?
ForumindlægHar brug for hjælp til at finde en teoretiker som forklare årsagerne til et folkemord?? Skal bruge det til min AT projekt. -
tørstig?
ForumindlægHvorfor er det at man bliver tørstig? Er det noget osmoselignende? Noget med at koncentration i celler bliver høj? -
Kvadratet af et tal..
ForumindlægHvordan beviser man at kvadratet af et lige tal er lige, og at kvadratet af et ulige tal er ulige? -
Udlænding -> integrationsminister?
ForumindlægTror I, at det ville være en god idé med en udlænding til at være integrationsminister/udlændingeminister (eller hvad det nu kaldes)? -
Bekæmpelse af arbejdsløshed uden skabelse af inflation
ForumindlægI hvilket omfang er det muligt at bekæmpe arbejdsløshed uden at det skaber inflation? -
glycerol!!!!
ForumindlægHej alle! Hvorfor er det, at glycerol har svært ved at krystallisere og er tyktflydende? -
økonomi
Forumindlæghej håber der er nogen som kan hjælpe:) hvad betyder det at at Kunderne/forbrugerne er nyttemaksimerende? -
popperianer??? Haster!
ForumindlægHvad vil det sige at være en popperianer og at tilslutte sig den popperianske position?? På forhånd tak! -
Tangent, cirkelkurve, parameterfremstiling
ForumindlægHvordan viser jeg at en tangent for en circlekurve er vinkelret på en radiusvektor ved at bruge såkaldt ? -
Sygeeksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, om jeg har lagt det her spørgsmål under den korrekte kategori... Mit spørgsmål er; Under hvilken forhold kan man tage en sygeeksamen eller udsætte sin eksamen (hvis det er muligt)? Jeg skrev til min skole om min situation, og de sagde, at jeg kun måtte tage sygeeksamen, hvis ...
