Søgning på: Dansk. Resultater: 18621 til 18640 af 40954
  • TI 89 søges straks!

    Forumindlæg
    Jeg søger straks en TI 89 lommeregner. Kontakt mig via mail: [email protected] (bliver tjekket dagligt).
  • En tysk sætning - rigtigt eller forkert skrevet?

    Forumindlæg
    Jeg kommer fra et andet land, men det betyder ikke at jeg er anderledes end de andre. Ich komme aus andere Lande, aber es bedeute nicht dass ich anderledes(tysk) als ihren anderen sein/ist. er det rigtigt eller hvor begår jeg fejlen?
  • komplekskemi

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde som kan fortælle mig den grundlæggende teori bag komplekskemi? Eller bare give mig et link til en el. anden hjemmeside hvor der står noget om det? På forhånd tak :)
  • Nelson Mandela opgave.

    Forumindlæg
    Hej SP Vi har fået en opgave om Nelson Mandela. Vi skal skrive om hans tid i fængsel. Hvilke ting, ville være interessante at fortælle om? Hvis i evt. har nogle specielt gode hjemmesider, må i gerne "linke dem". Det er i engelsk vi har fået opgaven, så engelske hjemmesider vil være beds...
  • Vil nogen rette min stil? Kampagneplakatanalyse. Den bestemmer min karakteren på mit eksamensbevis, så tusind tak hvis nogen gider (:

    Forumindlæg
    Ja,ville som sagt høre om nogen ville rette min stil igennem ? Jeg skal aflevere den imorgen, og den er som sagt afgørende for, hvad der kommer til at stå på mit folkeskoleeksamensbevis (: Jeg ligger den under opgaver. Tusind tak på forhånd, jeg er virkelig taknemmelig hvis nogen gider !
  • Giddens! -sociologi

    Forumindlæg
    Hey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig
  • 1. verdenskrig

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en opgave om hvad der er sket politisk efter 1. verdenskrig. Nogle der kan sige mig, hvad jeg skal kigge på? Hvad vil være godt at sige til en eksame når man skal prøve at fortælle om sådanne ting? På forhånd tak
  • FDB

    Forumindlæg
    Er der nogle, der er FDB medlem. Kan vedkommende så forklare, hvad det er. Jeg har været inde på deres hjemmeside, men har ikke rigtig forstået, hvad det er.
  • confusion

    Forumindlæg
    hej.jeg er 3.g'er. Er der nogen der kan forklare helt klart hvordan karakterene behandles..altså jeg har foreksempel haft kemi på c men i 2.g valgte jeg Kemi på B..jeg har ikke været om i kemi sidste år..så tæller begge karakter fra kemi c og kemi b som eksamens karakter, når jeg ikke har vær...
  • Hvad er protest?

    Forumindlæg
    Skal skrive tysk stil om, bla: "Was ist protest"?? Nogen der kan hjælpe. Er på bar bund.
  • Elementarpartikelfysik

    Forumindlæg
    Jeg har et eksamensspørgspørgsmål i fysik B, som lyder : Elementarpartikelfysik Du skal fortælle om elementarpartikler og de kræfter, der virker mellem elementarpartikler. Jeg er i tvivl om hvad de vil have mig til at fortælle. Er det atomets opbygning jeg skal fortælle om eller er det k...
  • Formulering!

    Forumindlæg
    Nu har jeg sidder og prøvet på at formulere sætningen : Folk er mere konfortable med at se en mand holde en pistol i hånden, end at se to mænd der kysser på tv. --> til tysk. Men sidder totalt fast i det. Nogle der kan hjælpe?
  • Udlandet

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne vide lidt mere om uddannelsen i udlandet.. har overvejet at læse i london. ikke i de store uni's men bare et lille et. Vil spørge om chancen dér og hvor lang tid ansøgningen tager her i dk.. og om processen. Har kigget på nettet og på udiverden.dk men fik ikke rigtig ud a...
  • It projekt

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at lave et it projekt, og i den forbindelse er jeg kommet til teorier, og der vil jeg gerne høre om hvilke teorier det er bedst at anvende til hjemmesider ?
  • please

    Forumindlæg
    en der kan rette plz... Today many immigrants who are living in a foreign country have problem to be involved in the society. They experience another culture with different values, rights and democracy. But they are coming from a different culture and don’t have any kind of rights and values in ...
  • hjælp til debat indlæg

    Forumindlæg
    hej jeg har lidt et problem. jeg ved ikke hvordan et debat indlæg ser ud, jeg ved heller ikke hvordan jeg starter det. jeg har et emne der hedder Tænker du økologisk.
  • gram.....

    Forumindlæg
    Hejsa. En der kan forklarer mig hvornår man bruger "samtidig eller samtidigt. hvornår skal der tilføjes t til sidst? mvh, Camz
  • (U)hyggeligt med både skr. og mdt. tyskeksamen!

    Forumindlæg
    Mine gymnasiedage er nu talte... Inden jeg skulle have min eksamensplan udleveret sagde jeg: "Bare jeg ikke skal op i tysk og geografi, så er jeg lykkelig." - Karakterene der skulle forbedres eller bibeholdes er hhv. 10 og 11, hvilket umiddelbart virker som et uoverskueligt projekt?! Me...
  • Hjælp til spørgeskema - fede præmier på højkant!

    Forumindlæg
    Hej alle, Vi er et par hårdtarbejdende specialestuderende som har brug for hjælp! Hjælp os med at svare på vores spørgeskema – der er fede præmier på højkant, blandt andet et MiniCruise til Oslo. Tusind tak for hjælpen! :) Se linket her: http://www.surveymonkey.com/s/pokeridk
  • Spansk

    Forumindlæg
    Nu har jeg forsøgt uenderlige gange og det syntes stadigvæk at være umuligt, at oversætte "Mit tredje arbejde går ud på at gøre rent ude ved en familie"... Nogen der vil hjælpe???! Det skal bruges til en stil..