Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18641 til 18660 af 75430
-
klasseparti?
ForumindlægHej, Jeg skal undersøge partiernes vælgerprofil. Og derefter se om der er tale om klasseparti.. jeg har dog ikke fået udleveret statistiskoversigt over vælgerprofil, men der findes vel ikke noget oversigt over det på nette?´Og hvad menes der dem klasseparti? (venstre, konservative og socialdemok... -
Brøkdel .. ?
ForumindlægHej, har lige brug for hjælp til mine lektier. Det er ikke så svært, men har lige glemt hvordan man gjorde. Hehe 1/2 + 1/2 = 2/2 = 1 1/5 + 3/5 = 4/5 = ? (Tror nok) 2/6 (men det er det ikke) 2/6 + 1/6 = 3/6 = 1/2 3/6 + 2/6 = 5/6 = ? 1/4 + 1/4 + 1/4 = 3/4 = ? 1/5 + 2/5 + 1/5 = 4/5 = ? 3/8 + 1/8 +... -
GODE GYMNASIER I KBH??!!
ForumindlægEr der nogle som kender nogle gode gymnasier i København, som de vil anbefale? -
HASTER
ForumindlægHVAD MENES DER HER? Beskrivelse af praktikforløb og eventuelt udannelsespraktik (især de der er relevante)? -
Kan nogen finde fejl?
ForumindlægEr der fejl at se i den spanske tekst? El "sistema operativo" Perú llegó a ser independiente de España en 1821 y derrotó las últimas fuerzas de spansih en el país. En 1980 allí sistema operativo fue la democracia y allí presidente fue y es Alan Garcia. "Cuy al horno" El co... -
Introduktion til LaTeX - ny beta
Forumindlæghttp://www.imf.au.dk/system/latex/bog/version3beta.html Nu med længere beskrivelse af beamer Som sædvanligt er kommentarer velkomne, især gerne om afsnittet vedr. beamer. (bare til generel information) -
Enevælden
ForumindlægHvilke faktorer kan forklare enevældens indførelse i 1660 På forhånd tak -
cirklens ligning
ForumindlægC=(4,0) og r=4 og Punktet P1(x,f(X)) Ligger på cirklen, hvordan er det nu så man finder cirklens ligning, det ligger lidt langt væk, ved at cirklens ligning er (x-x0)^2+(y-y0)^2=r^2 tak -
Dobbeltuligheder af første grad i en variabel
ForumindlægHej. Jeg har nogle problemer med uligheder som jeg håber jeg kan få svar på.. jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal bevæge mig "fremad" med den.. Og i din besvarelse må du meget gerne skrive trinvis hvad du gør, så er det nemmere at forstå :-) Det drejer sig om denne her ulighed. -2... -
opstil en ligning
Forumindlæghej alle sammen jeg har terminsprøv imorgen og kan stadigvæk ikke finde ud af hvordan man opstiller en ligning... har mat.på B. er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det, måske give en god finger regel? -
skifte gymnasium...
ForumindlægEr det dumt at starte 2.g på et nyt Gymnasium? Når man nu skal flytte.. vil der opstå problemer hvis skolen ikke har de samme studieretninger? -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver? -
studenterfest
Forumindlæghej allesammen... nu er der efterhånden ikke lang tid til at jeg bliver student, men hvad gør i med studenterfest? Holder i en fest for familien eller for vennerne?? er interesseret i at høre lidt af hvert til inspiration :D P.s. Held og lykke til alle de kommende studenter -
To identiteter
ForumindlægJeg sdder og skal finde et selvvalgt emne til min eksame, min lærer har foreslået, at jeg valgte et emne, som var "to identiteter", altså med fokus på en pige med en anden etnisk baggrund, som eksempelvis boede i Danmark eller noget. Har I nogle ideer til, hvad jeg kunne skrive om osv? ... -
Henfald
ForumindlægHej Ved et betaplushenfald bliver der frigivet en positron, ikke? Kan det passe, at det bare er et "v"? -
underemner
ForumindlægHej.. :) Er der ikk nogen, der gider komme med eventuelle forslag til, hvad underemner til disse overemner kunne være: Vorurteile Krieg Liebe Familie Anders sein Tak på forhånd -
Virkningsgraden i benzinmotor
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en fysikrapport om virkningsgraden i elmotorer i forhold til benzinmotorer, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg beregner virkningsgraden af en benzinmotor? Er der nogen der kan hjælpe? -
Cosinus og sinus relationerne - min lommeregner vil ikke samarbejde!
ForumindlægJeg sidder med en opgave der går ud på følgende: En ligebenet trekant har en topvinkel på 18 grader. De to lige lange sider har længden 20. Beregn den sidste side b. Der skal jeg så bruge formlen b^2=a^2+c^2-2ac*cos(B) altså: v20^2+20^2-2*20*2*20*cos(18)=b Men uanset hvordan jeg trykker d... -
Nytårstale
ForumindlægHej mennesker! Hvis man selv skal skrive en nytårstale, skal man så have nogle bestemte ting med i den? Den skal afleveres d. 15/1/13, så kunne godt bruge noget hurtigt hjælp! :) -
AT eksame imorgen ;-)
Forumindlæghej. Nogen der kan komme med nogle guldkorn, til hvad jeg kan perspektivere mit emne til. Jeg har om robotter/kunstig intelligens med fokus på Issac Asimov. Fagkombinationen er Engelsk/historie jeg har perspektiveret det til mit studieprojekt, men ved ikke hvad jeg ellers kan perspektivere det...
