Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18641 til 18660 af 141659
-
Brøker og algebra
ForumindlægEr der nogle der vil være søde at hjælpe mig med de her opgaver? Udregninger skal helst være med! - Tak på forhånd :) Det er opgave 7 og 8 det drejer sig om.. Jeg har lagt et billed ind af opgaverne Undskyld billed er omvendt. -
Politik.. ikke lige mig!!
ForumindlægHejza... der er vil ikke en der har lavet en opgave om Venstres historie... og som kunne tånke sig at låne den ud... det kunne være super fedt!!!I Skriver bare .. min mail: [email protected] -
ligning HJÆLP
Forumindlæghvordan løser vi opgaven:(1/a)+(1/b)+(1/c) = 1det skal være hele forskellige værdier...På forhånd mange tak.. -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHvordan løser jeg opgave c? Jeg er kommet frem til f '(x), men hvad skal jeg så? -
SSO
ForumindlægEr der nogen herinde der har analyseret Staffeldts "Kunstnerlængsel"? Jeg skal skrive opgave om den, og er gået temmelig meget i stå, så ville være glad for lidt inspiration.(?) -
HEJ!
ForumindlægHej!Jeg er igang med at skrive en samfundsfags opgave og en del oppgave D1 hedder UNG OG POLITIK er der nogen der ved hvilket år det er fra. -
to ukendte
Forumindlægopgave 524 i mat3HBestem tallene s og t så(3, 6,5) =s(-1 ,3) +t(2, -1) -
Differential-regning
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man udregner og løser opgave 5006 i "Eksamenensopgaver i matematik" på A-niveau (matematisk linje)På forhånd tak... -
masse (m) ??
ForumindlægJeg skal i en opgave bruge masse for vand og jern, men jeg ved íkke hvordan jeg skal finde den. håber at nogle der ved hvad massen er (eller hvordan man finder den) -
HÆLP?
ForumindlægHej... er der nogen som kan hjælpe med opgaverne 3029, 4045 og 4048 fra \n\n"Eksamensopgaver i matematik" 3.årigt A niveau -
Brug af kilder til SSO
ForumindlægSkal man analysere hele kilden? Eller er det ok at bruge et enkelt citat fra en kilde et sted i sin opgave, hvor det passer ind?\n\n -
Engelsk
ForumindlægHej der ude! :DD Er der nogen der ville rette min engelsk opgave? :) Tak på forhånd. Håber der er nogen der er friske hoveder der ude som ville hjælpe mig :) -
TÆLLER ABSTRACT SOM EN SIDE?
ForumindlægJeg ved godt, at opgaven skal have et omfang a 15 -20 sider. bilag undtaget. Men er abstracten en del af omfangen eller er det undtaget. -
Spansk hjælp
ForumindlægEr der en der er sød, som gider at rette og se om jeg har fejl i min spansk opgave på ca.10 linjer :) Den skal nemlig afleveres -
Reduser
Forumindlægsidder med en matematik opgave som jeg ikke kan finde ud af , er der nogen der venligst ville hjælpe mig lidt ? reduser:(2ab)² : (3a²b)² . ab svar??? -
opløsning af jern i svovlsyre
ForumindlægVi har fået en opgave hvor vi skal afstemme et reaktionskema med jern i svovlsyre.Rekationskemaet ser sådan her ud:http://img80.imageshack.us/img80/9370/reaktiondn0.jpgVi har om spændingsrækken så vi skal også have oxidationstal med. -
Analyse af tuborg reklame - eksame 2007 i dansk.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med denne opgave? Jeg ville blive taknemmelig for hvis der var en der ville dele den med mig, da jeg har brug for inspiration!! -
hjælp til mat
Forumindlægjeg skal finde koordinater til skæringspunkter mellem to funktioner for at løse opgaven skal jeg finde koefficienterne i funktionen 2sin*(x)+1 hvad koefficenterne i denne funktion -
Differentialkvotient
ForumindlægHar taget et billede af et regnestykke - http://www.fragility.dk/billeder/matematik.gif - og opgaven lyder: Bestem differentialkvotienten for følgende funktion. Hvordan skal jeg renge det ud? :) -
Terning
ForumindlægMan starter i det ene hjørne A og skal op til det andet hjørne B. Antallet af muligheder skal beregnes. Hvordan løser jeg den opgave?
