Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18841 til 18860 af 41162
-
Essay - sprogbrug i medierne
ForumindlægHej alle sammen! Jeg kunne rigtig godt bruge et råd eller to. Jeg vil gerne vide, om jeg bevæger mig for langt væk fra genren eller emnet generelt. Så hvis der var nogen, som lige vil læse det igennem og give respons, så bliver jeg super glad! Jeg er ikke færdig endnu, så jeg vil bare gerne v... -
Definition af Kulturdeterminisme, Naturdeterminisme
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvad begreberne Kulturdeterminisme, Naturdeterminisme samt possibilisme betyder. På forhånd tak. -
AT synopsis samfundsfag og religion
Forumindlæghej jeg er i gang med en et AT - forløb med overskriften Fremtiden – visioner og forudsigelser. har så her valgt at fokusere på de to inddragede fag samfundsfag og religion. men har lidt problemer med at finde på en problemformulering, så hvis der er nogen der sidder inde med ideer ville det være... -
oversættelse - hjælp det haster
ForumindlægHej. Jge sidder med en eksamens tekst og kan ikke komme videre. Er der en der vil være så sød at oversætte følgende: Fatiha vient de terminer de laver de sol. La radio diffuse une leçon d'échecs á laquelle elle ne prête aucune attention. Elle s'arrête de faire le ménage, va s'asseoi... -
Novelle og Den nye ungdomsnovlle.???
ForumindlægHej,(: Er der nogle der ved hvad en traditionel novelle og en ny ungdomsnovlle har tilfælles og ikke har, altså forskellen på dem?? -
Lykkkens ubestandighed
ForumindlægHvad betyder lykkens ubestandighed? Jeg kan ikke slå det op. Tak på forhånd;) -
Lønningsdag
ForumindlægHeej :) Er der en som har lavet en analyse eller fortolkning af "Lønningsdag" af Martin Anderse Nexø, så må du meget gerne sende den. Min e-mail er: mathias@reker (m a t h i a s @ r e k e r) :) Jeg vil gøre stor gengæld den dag hvor du mangler noget bare skriv :) Håber at der er en... -
Kortfilm- FSA
ForumindlægHvad SKAL man komme ind på når man skal fortælle en kortfilm? Vi har synopseprøven og er lidt i tvivl. -
første eller andenhånds?
ForumindlægHej. Jeg skal op og trække i dag, og ville lige høre hvad er det der karakterisere disse kriterier indenfor kilde kritik? • Første og andenhånds kilder • Primære og sekundære kilder • Private og institutionelle kilder • Hemmelige og offentlige kilder • Levninger og beretninger Jeg håber at der... -
Eksamen i folkeskole 2
ForumindlægOkaij, jeg skal op om en 2 timer nu. nogle der kan give nogle gode råd til, hvordan man skal udnytte sin forberedelses tid? tak på forhånd :D -
Til dem der i STX skr. eksamen valgte den litterære artikel om de to digte
ForumindlægHvordan gik det ?? Synes I at I blev belønnet for at have valgt en af de sværere opgaver, og blev I vurderet til at have lavet en fyldestgørende analyse? -
Vaccination
ForumindlægHej med jer, jeg har brug for hjælp til at svare på de spørgsmål i det vedhæftede dokument. Jeg har haft svært ved at svare på dem og vil høre om der var en som kunne hjælpe mig. Mange tak på forhånd -
D-day
ForumindlægHej . Jeg vil gerne vide hvad D-day var under 2. Verdenskrig? skal vide hvad det betyder og hvad der skete den dag. -
Ret stavefejl, punktum og komma
ForumindlægDet hele startede med at en dag kom mälin over til Persson da hendes mor og far skulle rejse pga mälins storebror var alvorligt kommet til skade med mundsvamp. Det startede helt fint den første uge men så en dag skulle de ud og sejle i Persson private ubåd. De var lige kommet en times tid sejlads... -
spanske borgerkrig
Forumindlæghey Har trukket en opg om den spanske borgerkrig. I den ene af teksterne som jeg har læst igennem, står der noget som jeg ik helt kan gennemskue. Der står ordret: På trods af den kommunistiske styring havde brigaderne ingen russisk medlemmer hvordan kan det være? fordi Sovjetunionen havde jo n... -
Hvad betyder ordet "at brilliere"
Forumindlæg-----||------ -
Amazon
ForumindlægNogen, der ved om man kan købe ting på amazon.com, selvom man bor i Danmark? Der er nemlig et produkt jeg rigtig godt kunne tænke mig, men det findes kun i USA. -
Filosofiens tanker på latin?
ForumindlægHvordan oversætter I: - Tiden og rummet/tid og rum vil vare evigt. - Gennem sandhed skal universet herskes. Giv lyd folkens.. Må den latinske ånd være med jer. -David -
Hmm...
ForumindlægHvornår bruger man "economic problems" og hvornår bruger man "financial problems" Derudover skulle jeg spørge om, hvornår man bruger everybody og hvornår man bruger everyone? Tak på forhånd ;) -
Kvasilibertarianisme og libertariansk socialisme
ForumindlægEr der nogen der har et link som kan bekræfte at kvasilibertarianisme og libertariansk socialisme er det samme? Kan man ikke også udover Enhedslisten betragte SF som et kvasilibertarianistisk parti?
