Dansk

Ret stavefejl, punktum og komma

13. marts 2018 af MikkelTof (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Det hele startede med at en dag kom mälin over til Persson da hendes mor og far skulle rejse pga mälins storebror var alvorligt kommet til skade med mundsvamp. Det startede helt fint den første uge men så en dag skulle de ud og sejle i Persson private ubåd. De var lige kommet en times tid sejlads væk fra kysten og det var der det hele begyndte. Han begyndte og over rape mälin indtil hun var helt færdig. Også begyndte han og skære hende i små stykker så han kunne putte hende i små bilka poser så han var klar til at grave hende ned ude i skoven når han kommer tilbage.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. marts 2018 af Mathias7878

Hvad har du selv prøvet at gøre?

- - -

 

 


Svar #2
13. marts 2018 af MikkelTof (Slettet)

Prøvet og rette det men er ordblind så det er svært nogen gange.


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. marts 2018 af PhilipN

Man lærer først af at prøve sig frem. Især når det er svært. Ingen har lært noget, når det har været for nemt ;)

Ja, jeg ved godt, hvor svært det kan være, når man er ordblind, men jeg tænker, at din lærer er underrettet derom ;)


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. marts 2018 af Stygotius

Punktum- og kommaproblemer har intet med ordblindhed at gøre.

Det er bare en undskyldning for ikke at have gidet lære det.


Svar #5
14. marts 2018 af MikkelTof (Slettet)

PhilipN tak for det og Stygotius tusind tak det gav mig lige et super godt boost til dansk pøve nu her tak.....


Skriv et svar til: Ret stavefejl, punktum og komma

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.