Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 18841 til 18860 af 153151
-
Modeller i matematik
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan modeller anvendes i matematik? Og hvordan man går ind og ser på modeller i f.eks. historie, matematik og kemi. Hvad er forskellen? På forhånd tak.. -
AT underemne 2011?
ForumindlægHej jeg har valgt fagene samfundsfag og historie, men kan simpelthen ikke finde et underemne. Nogen forslag? Kom gerne med uddybninger :-) På forhånd tak! Mvh Nicolas -
Kulturmøde
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en 24 timers forberedelse til historie A eksamen. Jeg vil spørge om definitionen for: Hvad er et kulturmøde? På forhånd tak :) -
Hjælp!! Jeg virkelig stresset og er meget bagud! :(
ForumindlægHe alle derudej. Har virkelig Desperat brug for hjælp. Jeg har valgt matematik og historie til min SRP min opgave titel hedder: columbus´ rejse til Amerika og hans navigationsudstyr. Problemstillinger: Gør kort rede for forudsætningerne for samt forløbet af christoffers columbus første rejse ti... -
hvordan ser det ud ????
ForumindlægBang og Olufsen A/S </o:p> Jeg skal skrive opgave om B&O og har tænkt som følgende.. 1.Beskrivelse af virksomheden: herunder </o:p> kort beskrivelse af B&O`s historie.</o:p> grundlæggende vision, mission og værdi... -
Martin Luther - lidt hjælp til en problemformulering
ForumindlægHej derude! Jeg sidder og skal til at skrive en historie-opgave, og som om det skulle undre nogen så sidder jeg naturligvis og bakser lidt med problemforuleringen. Jeg har tænkt mig at skrive om Martin Luther og reformationen og havde tænkt mig noget i stil med: "Hvilke faktorer havde indfly... -
Danmarks økonomi!!!
ForumindlægHvor kan man finde nogle gode notater til danmarks historien, jeg har om økonomi for tiden og det er sgu ikke helt let... hvor er der nogle gode sider om det... Altså andet end google. Jeg har selv søgt men kan ikke rigtig finde noget... -
Teori og metode
ForumindlægHej, jeg skriver i historie (samfundsfagligt) og religion (humanistisk) og har om korstogene. Jeg har analyseret to kilder kildekritisk, men jeg er i tvivl om denne metode medfører en teori. Kort sagt er ved jeg ikke, hvad teorien skal indebære her. HJÆLP:) På forhånd tak Patrick -
Eng./hist. -Hjælp til emne
ForumindlægHej... Har valgt fagkombinationen engelsk/historie, men er virkelig på bar bund angående et emne. Der skal helst være noget engelsk skønlitteratur der handler om emnet, og det er det der er mit største problem at finde. Nogen ideer til emne og skønlitteratur? -
SRP ...
ForumindlægHej :) Jeg skal snart skrive SRP, og jeg ved ikke helt hvilke fag jeg skal skrive i, eller hvad emne? Har dansk, matematik, historie og fransk på A. Og samf på B. Nogen der har en idé til kombinationer og/eller idéer? -
skyggernes hus
ForumindlægGiv en kort beskrivelse af alle de personer, du møder - både den nutidige person og personen fra skibet 'Pemba'. Du skal skrive både det, du får direkte at vide i bogen, men også det du selv tænker, når du læser, hvad personerne siger og gør. Husk at skrive sidetal på, så du ved, hvor du ... -
Linære funktioner
ForumindlægNogle der viæ hjælpe mig med disse 3 opgaver, er i gang med en aflevering men kan ikke komme videre da jeg ikke forstår disse opgaver. Nogle der vil hjælpe?! Søger desparat efter hjælp, skal aflevere på torsdag!! -
SRP om Amerikansk udenrigspolitik siden 1989
ForumindlægHej, Jeg skriver SRP, eller prøver på, men kunne rigtig godt tænke mig lidt hjælp da min problemformulering er meget bred og jeg derfor har mistet overblikket. Jeg skriver i samfundsfag og historie og min problemformulering er således: 1. Redegør for centrale træk ved amerikansk udenrigspolitik ... -
Hvad skal man vælge..?
ForumindlægVed godt at I sikket er ved at blive sindsyge om dette spørgsmål men har virkelig brug for hjælp så nu prøver jeg lykken..Hvad skal man skrive SSO om i historie.. For det første vil jeg rigtig gerne ha af- eller bekræftet om det er rigtigt at man skal skrive inden for et overordnet emne man har h... -
Optagelse på Universitet?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
kan jeg komme ind på biomecin?
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der nogle der ved om jeg overhovedet har nogen chance for at komme ind på universitetet. Jeg har søgt ind på biomedicin, hvor at kravet er at man skal have en gymnasiel eksamen og have bestået fagene Matematik A, Dansk A, Engelsk B, Kemi B og Fysik B med karakteren 02 i genn... -
Kan jeg stadig komme ind på uni?
ForumindlægJeg har lige været op til min sidste eksamen, og endte desværre med et 4 tal. Jeg har fået disse karakter i følgende fag, og håber på at nogen kan hjælpe mig med at se hvad de er jeg kan fravælge så jeg kan få det højeste og bedste snit. Jeg har en aftale med min vejleder i morgen, jeg ville bar... -
Hukommelse
ForumindlægHej Folkens Sidder lige med en opgave i psykologi som volder lidt problemer. Håber i kan hjælpe mig med at knytte nogle fagudtryk til disse spørgsmål. Man skal tage udgangspunkt i teksten nedenfor: Vold: Jeg kan stadig huske første gang han slog mig. Det var ikke noget specielt, men vi kom ... -
novelle
Forumindlæghej :-D er der nogen der ville rette min novelle for mig med at sætte koma og puktumer :-) det er til i morgen :-D forsat en goddag .. min mor er den bedste" Hun kom hjem fra skolen og var inviteret til en fest klokken 18:00 sammen med hendes klasse. Hun kom hjem og kunne høre ... -
Mein Neunter Mord???
ForumindlægEr der nogen som muligvis har oversættelsen til Mein Neunter Mord, eller har lavet en opgave til den?Det er SUPER vigtigt!på forhånd tak
