Søgning på: matematik b eksamenssæt. Resultater: 18861 til 18880 af 106225
-
Differentialligner af første orden
ForumindlægHej alle. Jeg skal til matematik A eksamen snart, og et af de ulige spørgsmål lyder sådan: - Der ønskes en redegørelse for forskellige typer af differentialligninger af første orden. - Din redegørelse skal indeholde bevis for nogle af løsningsformlerne. Det jeg er i tvivl om er hvord... -
mat mundt.
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sidder her og har virkelig bruge for til matematik. Jeg forstår ikke helt den her spørgsmål og håber på, at der er nogen der gider at hjælpe mig spørgsmålet er med udgangspunkt i et selvvalgt datamateriale skal du forklare om afsløring af lineæare sammenhæng. Jeg fo... -
Bestem forskrift
ForumindlægEr ny herind, og tænkte på om der var nogle der lige kunne hjælp mig med en matematik opgave ? Om en eksponentielt aftagende funktion f oplyses, at grafen for f går gennem punktet P(3;100), og at halveringskonstanten er 47. Bestem en forskrift for f. Håber nogle vil kigge på det .. -
Mat-A lektiehjælper SØGES
ForumindlægJeg søger en til at hjælpe mig med matematik A-niveau mod betaling. Jeg læser GSK og har eksamen i december, så det er især forberedelse til dette jeg har brug for hjælp til. Jeg er 20 år og bor på Østerbro, vi finder ud af hvor det er lettest at mødes. Jeg håber du kan hjælpe mig:-) Maria -
Bestem en ligning ud fra en graf?
ForumindlægJeg har brug for hjælp! Jeg har fået en Matematik opgave som jeg ikke kan finde ud af. Opgaven står således: Grafen for en potensudvikling går gennem punkterne (4,56) og (9,189). Bestem ligningen for potensudviklingen. Find Y når X er 20 Find X når Y er 150. What to do? Jeg er helt lost! -
Hjælp , cosinus ... ??
ForumindlægHej :) Jeg skal til eksamen imorgen - matematik. Jeg føler mig på bare bund, da jeg stadig ikke kan forstå det med cosinus, tangens , sinus , det er noget med grader og længde .. Men vil i ikke være sød at forklare mig alle formlerne ved at skrive dem op, så jeg ved, hvilken formel jeg skal brug... -
ARG !!! Er tømt for ideer, HJÆLP ..
ForumindlægHej :D Jeg er ved, at lave en stor matematik opgave, som jeg skal op og forsvarer imorgen. Jeg har dog bare et lille problem, jeg skal selv lave afleveringssættet og derfor skal jeg også selv finde på spørgsmål, men er helt tom for ideer når det kommer til Algebra, please hjælp mig med, at find... -
samf eksamen 2014
ForumindlægHej TIl de af jer der var op i skriftlig samf stx A 2014 kan i huske hvad emnerne var? og evt. nogen der er eksamenssættet liggende? På forhånd tak! -
Opg. 6...?
ForumindlægHejsa Er der nogen, der har lavet opg. 6 i dette eksamenssæt i bio.:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-6-1.pdf -
Beregn koncentrationen af Al^3+
ForumindlægHej, jeg har problemer med at løse opgave 5b) i dette eksamenssæt Håber der er nogen, der kan hjælpe På forhånd, tak -
Opgavebesvarelser?
ForumindlægHejsa!!!Ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der findes besvarelser af eksamenssæt i biologi A-niveau.På forhånd tak -
NULHYPOTESE :O HJÆLP
Forumindlægdet haster meget! det er fra eksamenssæt 24. maj 2013. Jeg har fået givet vedhæftede opgave. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal lave en nulhypotese! Tak! -
mat skriftlig eksame 2004
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamenssættet fra 2004, 1 årig højniveau? Kunne meget godt tænke mig det, løst som uløst.. -
Termins prøve 3.g Dansk skriftlig Gym
Forumindlæghvor normalt er det at lærende bruge forige års eksamenssæt? har samme spørgsmål angående engelsk A niveau?? -
Dansk stil
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har et par guldkorn til en tekst af Henrik Dahl, der hedder "døden er et vilkår" fra eksamenssættet i dansk august 2002. -
SKREVET OM "The sandwich factory?"
ForumindlægHej. Engelsk A eksamenssæt. Har i skrevet om den før? Skal skrive en opgave til på fredag om den. Synes at den er ret svær! -
eksamensopgave: "UDFORDRINGER TIL VELFÆRDSSTATEN"
Forumindlæger der nogen som har lavet eksamenssættet som hedder "udfordringer til velfærdsstaten" ? Og vil sende den til mig ? har brug for noget inspiration... håber der er nogen som har lavet den.... -
eksamensopgave: "UDFORDRINger TIL VELFÆRDSSTATEN"
Forumindlæger der nogen som har lavet eksamenssættet som hedder "udfordringer til velfærdsstaten" ? Og vil sende den til mig ?har brug for noget inspiration...håber der er nogen som har lavet den.... -
skr. fysik eksamen 2008
Forumindlæghej er der ik en der har udregningerne til eksamenssættet fra fysik 2008? hvis ja, vi i så ik være mega sød at sende den til mig:)?? plz!!! -
The Sandwich Factory - Jason Kennedy HJÆLP
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet dette eksamenssæt, som jeg evt kunne få lov at se?? Opgaven skal afleveres Torsdag, så jeg har lidt travlt.. KNUS
