Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18881 til 18900 af 27879
-
SØGER HJÆLP TIL HISTORIE - ODENSE
ForumindlægHej alle. D. 27/06-2012 bliver jeg student, men dette kommer ikke af sig selv. D. 26/06 trækker jeg mit emne i historie, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at finde en som gad at hjælpe et par timer tirsdag d. 27. Dette er selvfølgelig imod betaling. Hvis der er nogen som er klar p... -
OVERSÆTTELSE-HASTER
ForumindlægHej alle sammen Håber der er nogen der vil hjælpe med at oversætte det nedenstående til dansk: Then the partial derivative is the rate at which production changes with respect to the amount of labor. Emnet er matematik og økonomi. partial derivate oversat til dansk er partielt afledet Jeg e... -
Biologi eksamen
ForumindlægJeg har i dag trukket emnet evolution, hvor jeg skal tage udgangspunkt i Darwins evolutionsteorier. I problemformulering står der, at jeg skal gør rede for den genetiske baggrund, der understøtter han teorier og vurdere rigtigheden i at bevare en høj genetisk variation og diskutere risici ved for... -
Sammenhæng af højde og vægt!
ForumindlægHey! Jeg skal skrive en NV rapport, og skal skrive om kroppen. Vi har fået emnet der hedder 'sammenhæng af vægt og højde'. Det er også helt fint - problemet er bare, at jeg skal beskrive den uafhængige variable og den afhængige variable. Umiddelbart vil jeg sige at der ikke er en sammenhæ... -
Forberedelse til spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til spansk mundtlig eksamen meget snart. Går på STX og har spansk på A-niveau. Er der nogen som ligger inde med nogle gode noter til følgende emner i spansk: Inmigracíon Cuba La guerra Civil Gode råd er også mere end velkomne! -
Samfundsfags noter C
ForumindlægHej! Er der nogen der har nogle rigtig gode samfundsfags noter nivue c under disse emner? - Hvor kommer dine holdninger fra? - Hvem har magten i Danmark? - Identitetsdannelse i det senmoderne samfund - ungdomskultur: Hvorfor bliver jeg den, jeg er? - Økonomisk krise: Den danske velfærds... -
Eksamens opgave
ForumindlægEmne: Arbejdsløshed i Danmark Problemstilling: Vi vil undersøge hvordan arbejdsløshed i Danmark kan påvirke det økonomiske kredsløb _______________________________________________________________________________________ Hvad sker der med lønningerne ved høj og lav arbejdsløshed? Hvordan påvirk... -
Asymptoter
ForumindlægHej alle, jeg har lige en opgave der driller, for er ikke så stærk til differentialregning og alt tilhørende det emne. Der er 2 opgaver: 1. Angiv en regneforskrift for en polynomiumsbrøk f, hvis graf har netop 2 lodrette asymptoter. 2. Angiv også en regneforskrift for en polynomiumsbrøk g, ... -
Syntese af frugtestere
Forumindlæghej jeg har et emner der lyder Syntese af frugtestere. min opgave lyder på at jeg skal forklar disse begreber og/eller problemstillinger: • Opløselighed • Hydrolyse • Hydrogen-bindinger jeg kigget lidt herinde men jeg kan ikke rigtig forstå det så tænkte på om der var en der ville ... -
Psykologi i AT - HJÆLP
ForumindlægHej, jeg er i gang med at forberede mig til AT, hvor jeg bl.a. har valgt emnet psykologi. Jeg skal til min mundtlige del, have givet en forklaring på rygning ved hjælp af de forskellige psykologiske retninger. Mit spørgsmål er så, er det nok at give en kort præsentation af fx adfærdspsykologien o... -
2. verdenskrig og den svære kærlighed
ForumindlægJeg står og skal op i dansk eksamen i folkeskolen på torsdag, og mit emne er den svære kærlighed. Jeg skal komme ind på, hvordan 2. verdenskrig, 1940'erne og den svære kærlighed hænger sammen.. Jeg ved lidt allerede, men bare ikke helt nok, så jeg håber der sidder en derude, der ved lidt me... -
Propan-2-ol tilsættes vand/benzin blanding
ForumindlægHej. Jeg har sidder med en rapport, hvor et svar på følgende spørgsmål skal indgå: "Hvad sker der når et par dråber propan-2-ol tilsættes vand/benzin-blandingen? Forklar!" Er der nogle der kan hjælpe mig her? Hvordan skal jeg gribe det an, og forklare? Det er under emnet opløselighe... -
Studentereksamen, analyse af billede
ForumindlægHejsa! Jeg sidder og er igang med min 24 timers studentereksamen i historie. Jeg har trukket emnet "Den syge krop", hvor et af bilagene er dette billede. Problemet er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal inddrage dette billede, med relevans? Håber nogen kan hjælpe! -
Hjælp til NF eksamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i NF d. 21. Juni, og kunne i den forbindelse godt bruge hjælp. Bl.a til at analysere nogle figurer, og finde på noget klogt at sige til min eksamen. Eksamenen er tværfaglig : Biologi, Geografi, Kemi. Kunne godt bruge et syn på alle 3 fag. Emnet er EL i i-og ulande. ... -
Samfundsfag B. mundtlig eksamen HF
ForumindlægHej. Jeg skal op til samfundsfags eksamen snart og jeg ville høre om hvordan i vælger at forbedre jer til eksamen? Min eksamen form forreløber således: Jeg trækker et emne og har derefter 24 timer til at lave en synopsis, samt finde noget ukendt materiale, udfra det skal jeg snakke i ca 15... -
Forsvar DHO?
ForumindlægHej Folkens :)! Jeg skal snart op til en årsprøve hvor jeg åbenbart skal forsvare min Dansk Historie Opgave. Jeg er lidt i tvivl om jeg bare skal gengive min DHO, eller om jeg skal komme med "ekstra" viden omkring emnet jeg valgte at beskæftige mig med. Jeg ville sætte pris på, ... -
Die Wende
ForumindlægHei allesammen :) Jeg har valgt at skrive i Tysk A og samtidshistorie B i min studieretningsprojekt. Mit område er Die Wende. Jeg ville høre om i kendte nogle hjemmesider, bøger osv., eller bare generelt viden om emnet? Jeg håber at i vil hjælpe mig På forhånd tak :) -
mundtlig bio - Eutrofiering i havet
ForumindlægHej alle Jeg har en smule svært ved det emne, som jeg har trukket til min mundtlige biologi. Er der evt en fra næstved som er en haj til det med økologi, som kunne tænke sig at tjene lidt penge i aten. så må i meget gerne kontakte mig på 22292289 :) jeg håber at der er en som kan hjæl... -
Geometri! - Matematik årsprøve - hjæælp.
ForumindlægHej! :) Jeg skal snart op til mat årsprøve og jeg er nået til et spørgsmål hvor jeg simpelthen ikke kan komme videre: "vis at hvis en trekant skaleres me en faktor, k så vil arealet ligeledes skaleres med faktoren k^2" Dette spørgsmål hører under emnet, ensvinklet trekanter. De... -
UNDSKYLD FOR SPAM!!
ForumindlægJeg beklager men hver gang jeg trykkede på opret spørgsmål så sagde den "der er sket en fejl" og jeg troede at det ikke blev lagt op.. Nu kan jeg så se at der er lagt 10 emner op med det samme fra min side.. det beklager jeg meget! Mallingg
