Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18881 til 18900 af 60468
-
Kan det betale sig anklage over årskarakter
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkeligt brug for hjælp!!! Jeg går på STX på andet 2. Jeg skal afslutte engelsk i år. I starten af året gav min engelsk lære mig 10 i mundligt og 7 i skriftlig engelsk. For den foregående periode synes jeg ellers ikke at jeg havde ydet en speciel stor indsats men fik ... -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Ligning hjælp med forklaring
ForumindlægHej allesammen, har siddet med denne opgave i lang tid. Håber der er nogle der kan hjælpe mig med at forklare den. Forstår den ikke. Og tusind tak på forhånd. Se vedhæftet fil :=) -
hjælp hjælp hjælp:((
ForumindlægHEJ ALLE. JEG SKAL SNART OP TIL EKSAMEN OG SKAL FREMLÆGGE OM CRIME FICTION HVOR DET ER JEG HAR VALGT EN SHORT STORY, SOM HEDDER 'NO LUCK'' ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MED AT SKRIVE ET KORT RESUME SOM SKAL VÆRE ¨PÅ ENGELSK? hÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE, JEG HAR PRØVET MEN ER VIFKEL... -
Angående valgfag på HF
ForumindlægEr der nogle som med nogenlunder sikkerhed kan hjælpe mig med dette her. Jeg har læst 5 valgfag, hvoraf jeg skal til eksamen i 2 af dem: Engelsk A Fransk B Erhvervsøkonomi C Psykologi C Har jeg ret til at hæve mine niveau i 2 af de obligatoriske fag: Religion, og Samfundsfag. Jeg ha... -
Klage
ForumindlægJeg vil gerne klage over min årskarater i skriftlig engelsk, som skal være 12 i stedet for 10. Er det for sent at gøre det nu? Jeg ville gerne have ventet til jeg fik snakket med min lærer, men hun svarede hverken på min mail eller da jeg spurgte ind til det til eksamen. Kan jeg bare skrive et kl... -
Ikke bestået
ForumindlægHej. Har hørt, at hvis man ikke består studentereksamen, kan man ikke begynde forfra, altså på hf, hhx osv. passer det? -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Søger finansøkonomer til rådgivning om uddannelse
ForumindlægHejsa. Jeg går her i mit sabbatår, og er nu ret så sikker på, at finansøkonom-vejen er den jeg vil gå, idet jeg er ret så overbvist om, at ejendomsmægler skal være mit kommende fag. MEN... Adgangskravene er Engelsk C samt Matematik B eller Virksomhedsøkonomi B. Jeg har bestået Engelsk A-niveau, ... -
Standby eller kvote 2
ForumindlægJeg vil hører hvad forskellen er på standby og kvote 2 det er noget med i kvote 2 kigger man på andet karakterer altså erhversarbejde og lign. men hvad med standbý kan enhver få det? Jeg skal nemlig ud og rejse efter sommer og vil gerne sikre mig en plads når jeg kommer hjem.. er bange for... -
Økonomiske termer Eng/Dk
ForumindlægHej alle Jeg leder fortvivlet efter en oversættelse fra engelsk til dansk af "underlying profit before tax". Det forekommer i en økonomisk beretning. Ikke engang Danske Bank kan svare på det. Hele sætningen hedder: "Underlying profit before tax improved by 9.0 per cent to &p... -
Beregne hovedstol og kassekredit - budget (haster)
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig til min eksamen i morgen, men er stødt på nogle problemer i en gammel eksamensopgave, jeg har forsøgt at løse. Det drejer sig om en opgave, hvor man skal lave et budget for de kommende 3 år. Man skal udregne restgælden på to banklån for at kunne opskrive bal... -
Mangler jeg et fag?
ForumindlægJeg går på HHX på 2. år og har i dag fået at vide, at jeg mangler mindst 1 fag på C-niveau for at have nok fag til at fuldføre HHX. Jeg har 5 fag på A-niveau: Spansk, Dansk, Engelsk, Afsætning, Virksomhedsøkonomi 2 fag på B-niveau: Samtidshistorie og International Økonomi Samt 5 fag på C-nive... -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej, Jeg er i slutningen af mit andet år på stx og jeg har spansk på A. Jeg har lidt fortrudt at vælge det og vil virkelig gerne have tysk, kommer lidt med et dumt spørgsmål, men er der måske en lille mulighed for at jeg kan skifte til tysk på B eller A niveau ? hvis jeg har det i 3g og går på... -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at dumpe min skriftlige matematik eksamen i år. Mine årskarakter er 7 skriftligt og 7 mundtligt. Jeg skal også til min mundtlige matematik eksamen på fredag. Efter STX vil jeg gerne læse Historie på universitet, og der skal man jo ha' bestået Matematik B. ... -
Valg af Hf.
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i en virkelig presset situation lige nu, og jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går lige nu på stx, og er igang med 1.g. Jeg skal starte på VUC efter sommerferien, og der skal jeg tage en hf-enkeltfag, med den udvidedefagpakke, da jeg gerne vil læse medicin. stx var ik... -
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej, jeg er desværre ikke blev egnet til gymnasiet, da min UU-vejleder påstod at jeg manglede noget i engelsk. Jeg skal snart tage til en optagelsesprøve på et gymnasium jeg ønsker, til optagelsesprøven har jeg nogle spørgsmål som jeg er i tvivl om som lyder således: Hvilke fag jeg kommer op i?... -
Eksamensbevis 2009 .. anyone??
ForumindlægHey folk's er der nogen af jer der ved hvordan det "nye" Studenter eksamens bevis ser ud, for STX'ere eller HG'ere .. hvis der eventuelt allerede nogen der er blevet i år, vil i så ikke være så søde at uploade det, jeg har brug for at se dets layout, så, nogen der er villig ... -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
Kvalitet på GSK? Mat A
ForumindlægHej. Jeg skal begynde på et Mat A kursus på GSK her om et par uger. Min valg af uniuddannelse kommer også til at afhænge om jeg kan lide mat på dette niveau lige så meget som jeg kunne lide det på B og C niveau, hvor jeg også klarede det ret godt med rene 12(skriftligt) og 10 taller. (mundtligt),...
