Søgning på: Dansk. Resultater: 18921 til 18940 af 40954
-
Bestem ændringen
ForumindlægHvordan løser jeg opgave b? Opg: https://imgur.com/a/EUJmRST -
Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne
ForumindlægJeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag. -
Fodnotepolitikken - hjæææælp!
ForumindlægEr der en der kan foreklare mig i korte træk hvad fodnotepolitikken er? Jeg har læst mig frem til at forudsætningen for det var NATOs dobbeltbeslutning. Men jeg er ikke helt sikker på hvad fodnotepolitikken gik ud på. Er der en der vil hjælpe? -
AT - Politikernes selviscenesættelse i bestræbelserne på at forsvare Danmarks engagement i Afghanistan.
ForumindlægNogen som har ideer til information såvel som litteratur og artikler til belysning af emnet? -
engelsk hjælp.
ForumindlægHej, jeg har skrevet den her engelsk stil som skal aflevers på torsdag, men da jeg ikke er særlig god til engelsk, og at rette, søger jeg hjælp Mange tak på forhånd! The world about us. The Vietnam War was around 1965-1975. The movie “The world about us” is about 4 A... -
Tysk eller spansk
ForumindlægHej allesammen Jeg skal beslutte mig om jeg ville læse spansk eller tysk Hvilke fordele og ulemper er der ved at tage spansk på begynder sprog, og tysk forsætter? (Tysk B & Spansk A) -
hjælp til metoder i psykologi
Forumindlæghejsa. jeg har virkelig brug for jeres hjælp. jeg har skrevet om narcissismensudbreddelse på Facebook, og jeg har snakket om Freuds narcissisme teori, og brugt den til at forklarer fænomenet om narcissisme på Facebook. derudover har jeg også fundet kritik af teorien samt snakket om en viderudvikl... -
Ligning til Excel
ForumindlægHej. Dette spørgsmål drejer sig egentlig ikke om lektiehjælp. Jeg er en klovn til matematik, så håber måske at der fandtes nogle kloge matematikhoveder på denne side. Jeg fører statestik over hjørnespark i fodboldkampe via Excel. Jeg mangler en ligning jeg kan lægge ind i Excel som udre... -
essay opbygning
ForumindlægHej Folkens. Jeg har ikke skrevet et essay før, men ved at det skal indeholde en indledning, brødtekst og en afslutning/perspektivering. Jeg vil skrive om mine tanker angående herreløse dyr i Marokko og hvordan de blev behandlet. Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal starte, så det har... -
Sekanthældning bevis
ForumindlægJeg mener det her er beviset for sekanthældningen . Jeg har vedhæftet billedet. Jeg fatter jo selvfølgelig ikke reduceringsdelen -
Enevælde i Danmark
ForumindlægHej alle :) Jeg skal skrive en historie opg. på 6-8 sider om et under emne til Enevælde i Danmark. Jeg har tænkt over Christian d. 7 og hans tid som konge. Men jeg tænkte på om i havde andre forslag, som var bedre eller hvad jeg evt. kunne skrive mere om under chr. 7 ? tak på forhånd :) -
GRAPHMATICA!!
ForumindlægHej. jeg skal tegne to funktioner ind i dette program, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge det! Er der en der kan hjælpe? -
en enkel sætning :)
Forumindlæghej alle ;-) kan man sige: who shoplift?, hvis ikke, hvordan siger man det så? :) -
Hvad er polymer? og Monomere? hjælp!!!!!!!
Forumindlæg -
Hvad betyder det der.
ForumindlægHej jeg tror ikke, jeg er den eneste, der nogen gang ser et tegn, en forkortelse, et ord, eller bare andre ting hvor man tænkter hvad betyder det der, og derfor laver jeg den her tråd, hvor folk kan lægge de ting man ikke ved hvad betyder, så andre kan fortælle en det. jeg lægger ud hvad betyder ... -
Engelsk forskel
ForumindlægHej SP! Jeg har problemer med noget, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Hvad er forskellen på "content" og "contents" begge betyder indhold, men den ene hedder i ordbogen substantiv og den anden substantiv pluralis. Det forvirrer mig lidt og min sætning kan I prøve at hjælpe ... -
Jeget/fortælleren i poem - hvad er hvad?
ForumindlægEt lyrical I eller speaker er så vidt jeg forstår, det man beskriver jeg'et (the I) i et poem. Men hvad nu hvis der ikke benævnes I i digtet - hvem fortæller det så? -
analyse af ''landsbydoktoren'' af st. st. Blicher..
Forumindlæghej. Jeg skal analysere ''Landsbydoktoren'' af st. st. blicher. er der nogen der kan hjælpe? skal aflevere den om 2 dage.. på forhånd tak :) -
Help please - Kan man godt sige 'I and some of Tracy's friends'?
ForumindlægKan man godt sige 'I and some of Tracy's friends'? -
Kan du tag fag om?
ForumindlægHej, jeg vil gerne være læge, men hvis jeg nu f.eks får 4, og jeg skal have mindst 7 eller 10, for at mit karakter gennemsnit bliver højere, så jeg har fuldført adgangskravende, kan jeg så tag faget om?
