Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 18921 til 18940 af 92586
-
hvordan laver jeg udregningen i excel ?
ForumindlægSolens masse er ca. 2· 10^30 kg Jordens masse er ca. 6· 10^24 kg Hvor mange gange så stor er Solens masse i forhold til Jordens masse? -
Hvad skal du være når du blir´ "stor"
ForumindlægNu er det snart ved at være tid. Studentertitlen ligger lige om hjørnet, men hvad så??Hvad skal du bagefter? Hvad skal dit fremtidige arbejde være?Jeg vil selv gerne være lærer, så skal lige på seminariet i 4 år, derefter vil jeg meget gerne være politibetjent..Mit gennemsnit er ikke høj, formode... -
klage
ForumindlægVed I om det er muligt at klage, efter årskarakteren er givet? -
Har man fritid som jurastuderende?
Forumindlæg1) Jeg har hører hele tiden skrammende ting om at man læser døgnet rundt, hvis man vælger Jura. Er det rigtig? 2) Hvor meget fritid har man hvis man er en ambitiøs jurastuderende? 3) Og kan man få arbejde efter man er færdig, hvis man har 4 som gennemsnitskarakter? 4) Altså hvor mange får... -
Kvote 2....tests der forbedrer ansøgning
ForumindlægJeg blev færdig med gymnasiet sommeren 2007 med et snit på 9.1 på gammel skala. Problemet er, at jeg vil læse international business på CBS og derfor er det nok kvote 2, hvis jeg skal have en chance. Jeg har på nuværende tidspunkt kun engelsk på b-niveau, men jeg tager en TOEFL næste uge. I øjebl... -
Løsning af differentialligning
ForumindlægHej brugere på studieportalen Jeg sidder her og prøver at træne til studentereksamen i matematik for 1-årig forløb til A-niveau. Jeg træner eksamenssættet fra 21. maj 2004 (2004-8-1), og er stødt på nogle problemer undervejs. Jeg håber at nogle kan hjælpe mig, så jeg kan øge min indsigt til eksa... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægEt stort antal siger, at de kun tjener 9 pund om ugen, at de arbejder ca. 34 timer om ugen, og en masse af dem spiser ikke med familien og får ikke mad nok A hug number say, they only earn 9 pund at the week, they working ca. 34 hours at the week, and a lot of them eat not with the family and g... -
Hjælp til simpel stykke!
Forumindlæghvor mange vandmolekyler er der i en halv L vand, når 1 L vejer 1kg? Et vandmolekyle vejer 3.00*10^-27 -
Hvor hurtigt kan jeg tage mat c-b?
ForumindlægHej alle... Jeg står i den kedelige situation at den vidergående uddannelse jeg skal søge ind på kræver at man har matematik på b. Jeg har det på c niveau og skal derfor have det opgraderet.. Det er i sig selv ikke så slemt! MEN så vidt jeg kan se så er der kun 10 timer pr uge kurser eller mindre... -
Analyse af landet Agentina. Både natur og kulturgeografi
ForumindlægKarakteren 10. -
90'er litteratur..
ForumindlægSkal jo som før sagt til at skrive 1.g danskopgave. Jeg er meget interessret i 90'er litteratur, og derfor er det nok emnemæssigt derhenaf jeg hælder.. Noveller! Nu er det så bare at vi allerede i klassen HAR gennemgået Naja Marie Aidt's "Som englene flyver".. + Helle Helle'... -
FYSIK EKSAMEN FORLØB?!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og jeg er så i tvivl om en ting.. Trækker man et emne, eller et spørgsmål? Jeg har forberedt en masse forsøg til de forskellige enmer vi har fået at vide vi kan trække. Men i dag har min parallel-klasse været oppe, og det har foregået på en hel anden måde end det v... -
pris på lommeregner
ForumindlægHej alle.. min lillebror havde været så flink at låne sin lommeregner ud til sin ven, der nu har smidt den væk.. da det er en texas instruments lommeregner ser vi gerne at den bliver erstattet. Problemet er bare, at vi ikke kan huske hvad den kostede.. Det er den lommeregner man typisk har mellem... -
Tysk.. Hjælp med rettelse
ForumindlægIch mag dass meine Freunden in die nähe wohnen. Es gibt keine Kinos, Discos und so weiter. Wir haben nur zwei Lebensmittelgeschäfte, ein paar Blumengeschäfte, und ein Gemüsehändler. Wir haben auch eine Schule. Da kann man gehen zu neunte klasse. Dan müssen man in eine andres schule gehen. -
Projektopgave om ETA
ForumindlægMig og 3 andre drenge i 9. klasse, er igang med afgangseksamens projektopgave. Vi er igang med en helst så omfattende som mulig, rundspørge, som helst skal nu ud til så mange som muligt. Derfor ville det være rigtig godt, hvis i ville tage jer den tid at svare på 3 hurtige spørgsmål, på nedenstå... -
Hjælp til samf.
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g på hhx og har samfundsfag på C niveau, så skal til eksamen om ca. 3 måneder. Jeg vil rigtig gerne bestå med en flot karater, men der er meget baggrundviden fra folkeskolen som jeg ikke har styr på. Jeg har svært ved at følge med i timerne pga. at der er meget baggrundsvide... -
Valg af dansk prøveoplæg
ForumindlægJeg har trukket fordybelseområdet 'Døden, sorg og krise' og har brug for hjælp til at vælge et prøveoplæg. Klassens opgivelser inden for fordybelsesområdet er: En, to, tre-NU! af Jesper Wung-Sung Hosekræmmeren af Blicher En stor dag af Henrik Pontoppidan Min klasselærer ... -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
Korrekt sætning?
ForumindlægHej alle, sidder og kæmper med en tysk aflevering. Har skrevet en del og er i tvivl om det er rigtigt og vil gerne ha hjælp til at rette og forstå. Det drejer sig om følgende sætninger: Ich sehe Benjamin als der Gruppe„Führer.“ Da er beginnt von die Internatsschule... -
Biologi B 24-timers eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg har netop her til morges været oppe og trække emne til biologi b-muntligt. Jeg trak overemnet gener. Jeg ville derfor spørge om der er nogen, som har gode noter til enten: - allele gener - autisomal nedarvning - kønsbunden nedarvning - og hvordan man kan afgøre ...
