Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 18961 til 18980 af 325233
-
hjælp til en opgave.
Forumindlæghejsa, min veninde har spurgt mig om hjælp, men har ikke selv erhversøkonomi, så forstår ikke rigtig denne opgave: produktionsvirksomheden A/S CALYPSO Man fremstiller i denne virksomhed bl.a produktet COCO De variable enhdsomkostninger for dette produkt forventes for det kommendeår at udg... -
Muleposen - spil på Jubii.dk
ForumindlægJeg har engang spillet et spil kaldt muleposen på jubii.dk. Nu vil jeg så gerne spille det igen, men jeg kan ikke finde det?! Jeg kan ikke finde det på jubii's hjemmeside, og når jeg finder link til det på andre hjemmesider, fører de bare til jubii's forside. Jeg ved godt det er temmelig ... -
Haster. Enkelt matematikspørgsmål
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at få hjælp af en anden sød hjælper herinde, men laver også lige dette post, da mit spørgsmål haster og jeg selvfølgelig ikke ved, hvornår personen svarer tilbage. Procentandelen af 4 ud af 34 = 11,76 % Procentandelen af 3 ud af 34 = 8,82 % Procentandelen af 6 ud af ... -
Naturfag disposition
ForumindlægHej jeg går på HF, og jeg har en disposition jeg skal lave, som skal dække fagene geografi, biologi og kemi på samme tid, hvor man skal have en redegørelse, analyse og en diskussion. Mit problemformulering lyder således: Hvordan påvirker menneskers aktiviteter vandets kvalitet? Jeg har disse st... -
Mundtlig Fysik C eksamen
ForumindlægKære SP, jeg har ligenu 24 timers forberedelse og har trukker "energi og vind" De underemner jeg kommer ind på, er energiformer, energiomdannelse, elektriske apparaters energiforbrug, vindens effekt og vindmøllens nyttevirkning. Problemet er bare, at jeg skal snakke i ca. 12 minutter m... -
Hjælp til skift af gymnasium
ForumindlægJeg går i 1. G på gefion gymnasium. Jeg har fyma(fysik på a og matematik på a). Jeg kunne godt tænke mig at skifte til det fri og have biotek i stedet. Jeg er bare ikke sikker på om det overhovedet kan lade sig gøre da jeg jo ikke har haft biologi, plus det jo er midt i skoleåret. -
Hjælp til det kommunistiske manifest!
ForumindlægHvad var hensigten med at skrive manifestet? -
Dimentionering af ledende ledninger?
ForumindlægHvad Vil det sige at man dimentionere ledninger ??? -
designerbaby
ForumindlægHvordan er det muligt at designe en baby? -
Dansk analyse. Kort,
ForumindlægNogen der vil kigge denne igennem? Skal aflevere i morgen. Eller evt. har læst Rotten og har noget at tilføje. Rotten Teksten er fra samlingen ”I vandens dyb” fra 1961. Den er skrevet af forfatteren Poul Ørum. De fleste tekster han har skrevet refererer til egne oplevelser. ”Rotten” er skildret... -
For høje karakterer?
ForumindlægI disse dage får gymnasieeleverne deres års- og eksamenskarakterer. Nogle lærere har en tendens til at give for høje karakterer. Det er selvfølgelig et luksusproblem set fra elevens side, da vi egentlig bare håber på at få så høje karakterer som muligt. Men alligevel sidder jeg nogen gange tilba... -
Hvad synes I om Parkens erstatningskrav fra den berusede mand?
ForumindlægJeg læste i avisen i dag at Parken forlanger 7 mio. kr. fra manden der løb ind på banen i kampen mellem Danmark og Sverige. Er det rimeligt? Jeg synes det er påfaldende at Parkens sikkerhed var så ringe, at det overhovedet er muligt for en gæst sådan at angribe en dommer. Derfor synes jeg Parke... -
Rki regler og stævning
Forumindlæghej sp jeg skal til at hjælpe en ven med at løse et problem. hun har fået et brev fra Svenborg retten, at hun ikke har betalt husleje, dermed er hun kommet i RKI og skal i retten. men problemet er at hun havde lejet lejeligheden sammen med sin kæreste og de valgte at flytte fra hinanden for 3 år ... -
02 på jura
ForumindlægJeg har lige fået min karakter tilbage i obligationsret, og jeg er virkelig deprimeret over det, for jeg har fået 02 i det :/ Jeg synes dog ikke, at den var SÅ dårlig, at det ligefrem kun var "bestået" og jeg kan se, at de fleste næsten er dumpet i det. Det var til reeksamen, da jeg ... -
HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er 17 år gammel, og går pt. på STX (2.g). Eller det betyder, at det gjorde jeg. Jeg gik i midten af 2.g ned med angst og voldsom depression. Jeg havde det dårligt psykisk, da jeg var under et kæmpe karakterpres. Jeg havde et snit på lige under 10, da jeg knækkede på det. Jeg blev syg... -
Rettelse af Engelsk 350 ord.
ForumindlægHej. Har skrevet om possitive og negative sider om at starte en firma. Den fylder 350 ord. Vil du bruge 10 min på at se på den? Bare kommenter den, og evt sige hvad der kunne gøres bedre. Foregår Mail til Mail eller besked til Besked. -
Præsentationer af Morsø Jernstøberi
ForumindlægHej .. Er der nogen som er i gang med at lave præsentationer til Erhvervscase - Morsø Jernstøberi? Jeg har valgt problemet - ukonkret og for dårlig markedsføring. Nogle der kan hjælpe med, at forklare hvordan jeg skal bruge de 4 p'er, og hvordan jeg segmentere.. ?? -
Fodnoter
ForumindlægTæller det ned at have mange fodnoter i en SRP-opgave? Jeg har næsten 10-12 fodnoter på hver side i min redegørelse. Jeg synes det ser dumt ud, men jeg kan ikke finde ud af om det tæller ned at have så mange? På forhånd tak for hjælpen :) -
Proteinsyntese
ForumindlægHej, jeg håber, at der er en, som kan hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål. Umiddelbart tænker jeg på RER? Hvad er navnet på det celleorganel, hvortil et membranproteins voksende pedtidkæde dirigeres hen til under proteinsyntese På forhånd tak -
ideer til kilder
Forumindlægjeg vil sætte højest pris på hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde kilder til denne problemstilling: Hvorfor blev Vestfronten en skyttegravskrig? Og hvilke konsekvenser havde denne måde at føre krig på for den enkelte soldat og hvordan påvirkede krigen soldaternes liv efter krigen? tak
