Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18961 til 18980 af 36437
-
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Socialhistorisk tilgang
ForumindlægHej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det? -
et bevis
Forumindlæghej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen. -
Religion C
ForumindlægHej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ? -
Proletar (suspekt) Analyse
ForumindlægHey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :) -
biologi opgaver
Forumindlæghej :) jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med de vedhæftede opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres, det er hjælpe opaver så jeg kan være forberedt til eksamen imorgen. -
kemi opgaver
Forumindlæghej er der nogen som vil hjælpe med de vedhæftet opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres til læren, dog hjælpe opgaver til eksamen. -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
Differentialregning
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil -
Redegørelse for renteformlen
ForumindlægJeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
planteplankton
Forumindlæghej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak -
Fransk eksamenssæt
ForumindlægNogle der har været op i Fransk fortsætter A Eksamen 2015 og har sættet, eller ved hvor jeg kan finde det :-)? -
Konjunktioner
ForumindlægHej Jeg skal til tysk eksamen imorgen. Hvordan er det at man kan bruge konjunktioner, er faktisk meget dårlig til det. Er der nogen der vil være sød og forklare det kort... på forhånd Tak Malika -
Polynomier
ForumindlægHej Jeg skal forstille mig at jeg skal op til eksamen om polynomier, hvordan skal jeg så gribe det an? Hvad skal min disposition indeholde? -
Kritik af samfundsfaglige metoder?
ForumindlægHvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!! -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
Regnskabsanalyse
ForumindlægSkal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah -
Vinkelsum i trekant
ForumindlægHej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det? -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika
