Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 18961 til 18980 af 90635
-
Hjælp til trigonometri opgave
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med opgaven på vedhæftet billede. Jeg har løst opgave a, men jeg har brug for hjælp til c og d. Hvilken formel kan jeg bruge til at finde længden af siden AB og arealet af et trapez? Facit: c = 4,4. d=21,5 På forhånd tak -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak -
Gymnasial uddanelser- I tvivl!!
ForumindlægJa jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge, selvom der er stadig 1 år til det. Men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig :) Mine overvejelser i hvad jeg vil uddane mig i senere: Diplomingeniør - Global Management and Manufacturing (GMM Engineer):Specifikke adgangskrav er matemati... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægLektiehjælp i Matematik tilbydes. Jeg er en pige på 23 år, som udbyder lektiehjælp på gymnasialt - samt folkeskole niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Jeg studerer nu Molekylær medicin ved Århus Universitet, h... -
Andengradsligning - forklaring
ForumindlægHej Jeg har fået lavet en andengradsligning. Jeg forstår mine beregninger, men har det problematisk med at forklare hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Er der nogen der vil hjælpe? ( det skal lige siges, at jeg har det meget problematisk med matematik, så derfor ville det være rart med en u... -
binomialkoefficient udvidet
ForumindlægAntag, at vi har en mængde på N elementer. Vi vil finde antallet af måder at vælge Na elementer, Nb og Nc elementer, idet N=Na+Nb+Nc. Det er givet ved: N!/(Na!Nb!Nc!) Og man kan ræsonnere således: Hvis vi STARTER med at vælge Na elementer, skal vi vælge ud fra N elementer, hvis vi deref... -
Beregne skæringspunkt - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til en matematik opgave Hvordan beregner jeg skæringspunkterne af denne funktion:g(x)=x^2+2 og denne ligning: y=3x Help Tak -
Karakterer i Lectio??
ForumindlægEr der nogle der ved hvornår karaktererne bliver skrevet ind i Lectio, så man har en chance for at se hvordan ens gennemsnit ser ud? -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Terminsprøve i dansk - HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal nu her om et par dage have terminsprøve i dansk. Der er bare nogle ting jeg er lidt i tvivl om. Jeg ved godt at man kan vælge at skrive om noget mellem 6 genrer. Problemet er bare det her med at der er nogle bestemte krav til hver genre. Hvilke krav kan der fx være? - a... -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
Udløb af klagefrist?
ForumindlægHey Mit spørgsmål er hvornår klagefristen udløber? Meget gerne med en henvisning til en officiel kilde, såsom uvm. (Vi fik vores karakter den 6. feb. 08) Jeg går på hh, hvis det skulle have nogen betydning. På forhånd tak. -
en jobansøgning til en
ForumindlægHej . Sidder og er ved at skriv en jobansøgning til en sportsbutik , og så tænkte jeg på om der måske var nogle som havde skrevet en , behøver ikke lige være til sportsbutik . Men kunne godt tænke mig noget inspiration til min egen , SKRIVER IKKE EFTER , men f.eks. hvilke kompetencer i har og ... -
Agent Orange SRP
ForumindlægHej. Er der nogle af jer som har skrevet SRP i Agent orange i historie og bioteknologi? -
Eksamen ?
ForumindlægHvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ? -
Fundamentalisme?
ForumindlægHvordan skal fundamentalisme defineres, trods en bogstavlig læsning af en tekst? -
Definition af gnidningskraften
ForumindlægHej! hvordan definerer man gnidningskraften? :D -
må jeg have citater med i en kronik?
Forumindlæghej.. jeg sidder og er igang med en kronik Jeg tænkte så på om jeg skal have citater med ? eller om jeg bare skal argumentere for og imod? -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er 1864. Mine tre ting jeg skal skrive om er redegør kort for krigens baggrund og undersøg krigens forløb. Analyser og fortolk filmen "1864" og diskuter hvorfor erindringen om krigen stadig... -
Terminsprøve i Dansk
ForumindlægJeg skal op i 10. klasses terminsprøve i dansk. Er der nogen som har nogle nyttige notater, modeller og lignende? Foreslag og gode råd til hvordan man opnår et godt resultat og gode karakter? På forhånd tak.
