Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18961 til 18980 af 102572
-
En Differantialligning
ForumindlægHej, har denne opgave hvor jeg skal finde den fuldstændige løsning kan nogen hjælpe? Mvh Mette -
Potensfunktioner
ForumindlægHvordan løses denne? -
Retning af franskstil. del B
ForumindlægHej hej!1 Håber der er nogle som lige vil se det her igennem inden jeg afleverer det i morgen! TAK!:D Hilsen FR Quand Josué ne sent pas bien ou il y a quelque chose qui l’énerve elle le note. Par écrire elle exprime ses sentiments et ce qu’elle désire. Il écrit des lettres pour qu’elle puisse s... -
Vilkårlig trekant med 2 løsninger
ForumindlægHejsa i Gæve folk :) Jeg sidder her og roder med en løsning på en trekant fra en opgave i Teknisk Matematik opgave 107 b. Oplyst er : B= 41.6 grader, a = 6,8 cm, Mc = 5,6 Cm Jeg finder fint løsningen på den store trekant, men bøvler med at være enig med facit i bogen for den lille, vil derfor ... -
Hjælp til simpel genetik!
ForumindlægJeg vil sætte pris på, hvis nogle kan forklare mig nedenstående opgave. Har på fornemmelsen at det er temmelig simpelt, men ved ikke lige helt hvordan man stiller det op, eller rettere; griber opgaven an! En heterozygot organisme har genotypen Aa, Bb, Cc. A, B og C er dominante alleler, me... -
rumgeometri afstand mellem punkt og linje
ForumindlægGivet at T1 og T2 støder op mod hianden som på tegningen betyder at punkt A og B ligger i begge planer. Har givet både A, B og C's koordinater. Har bestemt parameterfremstillingen for linje l og har bestemt en parameterfremstilling for plan a i opg. b. Hvordan skal opg. c løses? skal jeg brug... -
Studievejleder bedes svar - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Studievejleder bedes svar! - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Hjælp
ForumindlægSkal til at søge ind på en uddannelse og har et spørgsmål: Hvis man har været så uhældig at dumpe Matematik A eksamen er der så mulighed for at tage en uddannelse som har et specifikt adgangskrav om Matematik B, eller er alle krav om matemtik (C,B) udelukket? På forhånd tak :-) -
lektiehjælp
ForumindlægHej, søger lektie hjælp til matematik på c-niveau. Afslutter matematik i 2009. bor i Smørum, lige uden for Ballerup (Stor kbh) Håber I kan hjælpe. Løn gives. venlig hilsen natasja simonsen -
Samfundsfag A-niveau
ForumindlægJeg går for tiden og overvejer hvad jeg skal vælge som valgfag i 3.G. Jeg har ikke særlig mange interessante muligheder, så nu er jeg nået frem til at det skal være Musik B eller Samfundsfag A. Hælder mest til samfundsfag. Men vil gerne høre andres erfaringer med samfundsfag på A-niveau. Er det... -
Kuglen
Forumindlægnogen der er frisk på lidt morgen matematik :-) Kuglen har centrum i punktet C, og punktet P er projektionen af C på α. Planen α skærer kuglen i en cirkel Ø. I et koordinatsystem i rummet har kuglen og planen ligningerne: K: x^2+y^2+z^2-4x-6y-4z-8 α: 2x+2y+z=3 A) Best... -
Alvorligt brug for hjælp
ForumindlægHej. Sidder og skal op imorgen til fysik(mundtlig)eksamen, og har VIRKELIG brug for hjælp. Jeg tænkte på om i ikke havde nogen gode noter som kunne hjælpe mig, så det ikke bliver så svært, når censor og min lære skal spørge mig om alle mulige ting, det skal være nogle noter der kan hjælpe mig, så... -
Geo!!!
ForumindlægHejsa jeg skal op til geo snart og vil høre om der er nogle, som har nogle gode noter ud over dem, der allerde ligger på siden...På forhånd takMvhLine -
funktionsbegrebet og andengradspolynomier
ForumindlægEr der nogle der nogle noter omkring funktionsbegreber og andengradspolynomier. Det ville være super fedt, hvis i evt. ville sende det til mig. Tak på forhånd. -
-ismer
Forumindlægnogen her der har noter til de forskellige ismer som man bør kunne til mundtlig dansk?mail me at tc_dk86@yahoo.com -
Xenefon
ForumindlægHejJeg ville blot høre om der var nogen der sad med nogen noter til Xenefon : oikonimikos...Håber at der er nogen der kan hjælpe -
herodot
Forumindlægmangler hjælp til herodot. herinde kan mankun finde til e første sider, nogle der har nogle gode noter?? -
Eksamen
ForumindlægI.flg. den nye bekendtgørelse må man have alle bøger og noter med ind til eksamen. - gør din lære opmærksom på dette. -
Engelsk sætning
ForumindlægKan man godt sige følgende: ........ In addition this may be why people do not like him.
