Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 18981 til 19000 af 64843
-
Mundtlig eksamen i kernefysik, hvad gør jeg?
Forumindlæghej dudes, jeg skal til eksamen i kernefysik, hvad ville være bedst når jeg skal op, det er uden forsøg, men skal jeg lave en power-point eller hvordan ? -
EKSAMEN TEKST! De fire vægges verden
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der ved om man kan finde novellen "De fire vægges verden" på nettet? Det haster meget, da jeg skal til eksamen i morgen, så jeg skal meget gerne have læst den. -
Hvordan foregår kemi A eksamen? :S
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan kemi A eksamen foregår?? Er ved at blive en smule nervøs :( :S :p -
Jeg skal til eksamen i morgen og har et lille problem haster
ForumindlægHej alle sammen jeg skal til eksamen i morgen og skal analysere et digt af klaus rifbjerg det hedder et glas vand håber der er nogle som kan hjælpemig med det -
Mundtlig eksamen engelsk b hf
ForumindlægHej med jer! er der nogen der har en god fremgangs metode, jeg kan bruge, når jeg skal til min mundtlige eksamen i engelsk på fredag? Mvh. Monica Kyhn -
Tips til skriftlig eksamen - Dansk A
ForumindlægHvilke tips kan I give til at færdiggøre den 5-timers skriftlige eksamen i dansk, effektivt og kvalitativt? -
Engelsk eksamen 2009 niveau A
ForumindlægHej. Hvad hed engelsk eksamens opgaven i 2009 på HHX niveau A ??? Håber der er nogen der ved det, eller har den liggende. -
Matematik opgaver-rumfang, overflade osv.
ForumindlægKassereren Ole skal købe nye tennisbolde til klubbens forestående turnering. Turneringsboldene skal have en bestemt størrelse. De tennisbolde, Ole køber, har en omkreds på 21,7 cm. Hvad er boldenes rumfang? (3,1) O=r*2*3,14 21,7=r*6,28 r=21,7/6,28=3,5 V=4/3*3,14*3,5^3=179,5cm^3 4 bolde:1... -
Politik og spin - 24 timers eksamen på b-niveau
ForumindlægJeg har trukket emnet politik og spin til min eksamen og har brug for en gennemgang af easton og molin modellen. Hvordan ville i gribe emnet an? På forhånd tak -
nogen der har været til sygeeksamen matematik fs10 2011 dec
Forumindlæger der nogen der har været til sygeeksamen december 2011 -
Matematik aflevering af opg 4 Vand i lejelighederne
ForumindlægHej allesammen jeg har svært ved at forstå hvad man skal gøre i opgave 4.3, der står at man skal skrive en kort tekst, hvor man sammenligner fordelingen af det gennemsnitlige vandforbrug pr. person, i lejlighederne på Nyvej 3 med den tilsvarende fordeling i lejlighederne på Nyvej 5 og i teksten s... -
ekstemporaltekst til spansk eksamen. Gode råd søges!!
ForumindlægHej..Jeg skal til eksamen i spansk til sommer.. Er rigtig nervøs. Jeg er ikke god til at gå til eksamen, går fuldstændig i baglås. Men egentlig synes jeg at jeg har fint nok styr på de tekster der bliver opgivet til eksamen. Mit problem er virkelig ekstemporalteksten. Er der ik nogen der kender e... -
Hjælp til Teknisk Matematik opg 121 og 124
ForumindlægJeg sidder med 2 opgaver som jeg ikke kan finde ud af hvordan man løser. Det drejer sig om opgave 121+124. Jeg har vedhæftet billeder af opgaverne. Beskrivelse af opgaver: Opg 121: Til måling af runde emner anvendes et måleur og en hakklods som vist på figur 4.42. Målene er d= 24 mm, a = 10 mm... -
Hjælp til matematik spørgsmål om SMS'er i Danmark
ForumindlægHej er der nogen som har mulighed for at hjælpe mig med min opgave Tabellen nedenfor viser udviklingen i antal sendte SMS’er i perioden 2005-2014 i Danmark. I en model kan udviklingen i det månedlige antal sendte SMS’er i Danmark i perioden 2005-2014 beskrives ved en funktion af ty... -
Reducer logisk udsagn (Diskret matematik)
ForumindlægHar dette udsagn, som skal reduceres til et simplere. [(¬q → p) → (r ∧ ¬p)] ∨ [(r → ¬p) → (¬q ∧ p)] Måden det skal gøres på er ved hjælp af en liste med logiske ækvivalenser. Jeg er nået frem til dette indtil videre: [¬p ∧ (p ∨ r) ∨ ... -
Mundtlig eksamen, medie, sprog og litteratur spørgsmål.
ForumindlægHej. Min dansk lære har ikke lige været den skarpeste haj til at fortælle helt præcist og konkret hvad man skal have ind under de forskellige spørgsmål i den mundtlige eksamen i dansk. I dansk eksamen er der 3 spørgsmål, der er sprog spørgsmål, medie spørgsmål og litteratur spørgsmål. Mit spø... -
Fuck, Har mistet alt til eksamen hjælp. har trukket Romantikkens kunstbillede
ForumindlægDen anden dag sidder jeg og leder efter min eksame, og jeg skal nemlig aflevere synopse og det i morgen. men mine dokumenter er kommet helt væk, og har ledt OVER ALT! er der nogen der har haft eksmane omkring romantikkens kunstbillede der kan hjælpe mig. GERNE SNART SOM MULIGT, eller tror jeg ikk... -
Analyse til eksamen TV2, inden 24 timer
ForumindlægVi har 24 timers forberedelse til musik-eksamen, som vi skal op til i morgen, d. 12. juni 2009, kl. 10:00. Vi skal analysere TV2's sang "Rigtige mænd". Vi skal fokusere på: 1) Formanalyse 2) Instrumentation 3) Tekst/musik 4) Groove 5) Sound 6) Toneart (set ud fra noden)* 7) Parametr... -
Eksamen i morgen! Ligevægt ifm. redox og salte
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen i Kemi B og derfor haster det rimelig meget.. Jeg har i øvrigt prøvet at spørge andre om det, men jeg forstår det ikke.. Jeg skal med udgangspunkt i øvelsen "indgreb i ligevægtssystem" redegøre for kemisk ligevægt samt oxidation, reduktion og redox. Og ... -
Hvad er vigtigt at vide fra matematik c-niveau til at kunne lære matematik på b-niveau???
ForumindlægHvad er vigtigt at vide fra matematik c-niveau til at kunne lære matematik på b-niveau??? Hvad skal man kunne på rygraden for at lære matematik B-niveau?
