Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19021 til 19040 af 41162
  • 2.verdenskrig

    Forumindlæg
    Hej allesammen! -Efterhånden har jeg lagt mærke til at ingen gider svare på min problember. Men nu prøver jeg igen!! Har i lavet en tidslinje i historie om 2.verdenskrig?
  • Morpholinium ion med pKs 8.33

    Forumindlæg
    Morpholinium ion pKs = 8.33 a) Beregn rationen(the ratio) af morpholine til morpholinium ion i vandig opløsning ved pH 7,0? b) Ved hvilken pH er koncentration er morpholine og morpholinium ion lige? Morpholinium ion + H2O <---> Morpholine + H3O+ pKs = 8.33 Håber der er nogen, der ka...
  • jeg mangler et kreativt projekt.

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 8. klasse, og leder efter et kreativt projekt om kriminelitet/bandekriminelitet som delemne og undom som hovedemne.
  • Hvornår er der parlamentarisk mulighed for at trække sig ud af Afghanistan?

    Forumindlæg
    Ja, overskriften er selve spørgsmålet... Håber I kan svare mig på det, hurtigst muligt! På forhånd tak :)
  • Engelsk slutkonklusionssætning

    Forumindlæg
    Hej... Har skrevet en historie, kan man kalde det. Og til sidst har jeg skrevet følgende: Nates memories will always stick to me inside, even though he is dead. And I am so sure that he will also remember me, wherever he goes. Er der nogle fejl i alt det kursive skrevet?
  • Integrationspolitik.

    Forumindlæg
    Hey derude. Jeg har Samf på A niveau, og har en "lille" fremlægningen om Integrationspolitikken i DK, dvs. det med pointsystem, ghettoer, tørklæder, og hvordan vi får vores udlænge bedst integrerede i DK! hvad mener i? (:
  • rettelse

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil hjælpe mig med at rette mit engelsk for formulering eller andre fejl..:D Analysis, The first paragraph of the novel, the first few words. It starts with the Pevensie children and their mother running from their house to a bomb shelter. Edmund turns around to get a pictur...
  • Vater im baum

    Forumindlæg
    hej Er der nogen der gider fortælle mig hvad historien "vater im baum" handler om på tysk? Jeg ved ikke hvordan jeg skal give et mundtligt resumé af det :/
  • PLEAS hjælp:)

    Forumindlæg
    D=2p Okay har virkelig sv&#230;rt ved det D st&#229;r for drenge Og p st&#229;r for piger H&#229;ber virkelig der nogle darville hj&#230;lpe mig :))
  • Engelsk synopsprøve

    Forumindlæg
    hej, vi har fået en synopsprøve i engelsk. og mit hovedemne er "global teenager "" har i måske nogle ideer på hvad jeg kan skrive om det? tak på forhånd
  • Kildetermer

    Forumindlæg
    Hej alle, Skriver srp i eng/hi og skal anvende kildetermer, kan nogen give nogle eksempler på gode kildetermer?
  • Brystkræft - alder

    Forumindlæg
    Hej alle sammen (: Jeg er ved at skrive SRP om brystkræft, og jeg kan hele tiden læse om hvordan risikoen for brystkræft stiger med alderen, men kan ikke finde noget sted hvor der står forklaret hvorfor. Derfor tænkte jeg på om der var nogle af jer som kunne henvise mig til en hjemmeside eller li...
  • Hjælp til diskussion

    Forumindlæg
    Jeg skriver SRP om socialisering i det senmoderne samfund. Jeg skal give en diskussion af nogle samfundsmæssige konsekvenser af de ændrede socialiseringsvilkår i Danmark. Indtil videre har jeg redegjort for en masse sociologisk teori og analyseret to noveller af Naja Marie Aidt; Som Englene Fly...
  • Essayskrivning

    Forumindlæg
    Hej, Må man man godt lave afsnit, som ikke er flettede sammen, i et essay? Eller skal et essay være sammenhængende?
  • bogføring af valuta :(

    Forumindlæg
    Hej Folkens.. Når man bogfører valuta, hvilke poster berører den så i årsregnskabet.... Håber på hurtig hjælp! På forhånd tak!
  • Linære funktion.

    Forumindlæg
    Grafen for den linære funktion f(x) = ax + b Går gennem punkterne (1,0) og (3,4) på grafen. Bestem tallene a og b.
  • Hvad vil i mene?

    Forumindlæg
    Hej vi er to piger som er uenige om et matematisk spørgsmål, håber i vil give jeres mening til kende: Hvis man laver en hypotesetest, kan man så tillade sig udtalelser om at det ene parti er gået frem eller tilbage?
  • Personkarakteristik

    Forumindlæg
    Hej Hvad skal en god personkarakteristik på engelsk indeholde. Skal skrive en opgave der udelukkende er en personkarakteristik. På forhånd tak for hjælpen.
  • Forskellen mellem mod og imod?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er et meget hurtigt spørgsmål. Når man er imod et eller andet siger man så at man er mod et eller andet eller siger man at man er imod?
  • Klumme indledning

    Forumindlæg
    Vi har fået til opgave at skrive en klumme on stakling, men vi er lidt i tvivl om hvordan vi skal indlede vores klumme. Nogen der kan hjælpe os på vej? På forhånd tak