Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19021 til 19040 af 33808
-
hvorfor er der anvendt ligefrem ordstilling
Forumindlæghej kan nogen hjælpe mig med følgende: Forklar for hver sætning, hvorfor der anvendes enten ligefrem ordstilling eller omvendt ordstilling 1. “Bumpy flight,” Harry Albert said. 2. Why would anyone want such a thing? 3. Not every day do I meet a member of the English royal family t... -
Anacharsis
Forumindlægnogen der kan give mig et godt link til et sted hvor der står noget? sys det er pisse svært at finde noget brugbart om anacharsis. -
Nogen ideer?
ForumindlægNu bliver jeg student lige her om lidt, og jeg har valgt at tage et sabbat år næste år. Da jeg desværre ikke kan slappe af på sofaen et helt år, bliver jeg jo nødt til at lave noget, og det oplagte er jo at arbejde :P Efter mit sabbat år har jeg tænkt mig at læse sprog og kommunikation, og jeg v... -
Word 2007
ForumindlægHej, Hvordan undgår man, hvis man har en brødtekst med dobbeltlinieafstand, at der bliver dobbeltafstand mellem et afsnit, hvor der er enkeltafstand? Som her: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx ... -
Hjælp til ny begyndere
ForumindlægHej. Jeg vil meget gern aflever min rapport i Latex. Vil har en til guide.. -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
the hobbit
Forumindlæger lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ... -
PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!
Forumindlægdet er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..? -
Rigtig sætning?
ForumindlægEr det her rigtig grammatisk? :) SHOW with Sonic & Mark Thursday 10th July for TELIA on strøget 10:00 -
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt? -
Turbinen og generator
ForumindlægHej Jeg er ved at lav en fysik rapport om fremtidens energikilder. Jeg vil høre om der er en af jer der kan hjælp med følgende: En afsnit der beskriver hvordan dampturbiner og generatorer fungerer: altså hvordan man laver strøm ud fra varme Samt kommer ind på kemisk - termisk, kinetisk og e... -
”on the spear of the moment” dansk?
ForumindlægHvad er det danske udtryk for ”on the spear of the moment”? Tak på forhånd. -
Hvilket ord?
ForumindlægHejsa, Er det lige rigtigt at bruge ordet: "Marriages", som "Matrimonies" om det danske ord; "Ægteskaber"? I må gerne komme med begrundelse, hvis muligt. Fortsat god aften! -
Naive - synonym
ForumindlægHvad er det bedste ord der minder mest om "naive". Er det gullible eller credulous -
Penneven
ForumindlægLyder måske lidt sært :b men here it goes.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have en penneven fra Spanien, jeg kunne skrive spansk med (og forbedre mit spansk den vej). Men hvor finder jeg sådan en? -
aids i afrika
ForumindlægHey folkens.. er der nogen der kender nogen bøger eller links om aids? det skal være pålidelig kilder.. Jeg har biologi på A niveau og jeg skal bruge disse oplysninger til min studieretningsprojekt.. plz.. hjælp lidt... Jeg vil beskrive selve sygdommen -
Magtfordeling i Frankrig før,under og efter den franske revolution
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om megfordelingen før under og efter den franske revolution. Jeg syntes det er svært at finde oplysninger om emnet generelt men især under enevælden før finder jeg meget lidt. Jeg skal besvare disse spørgsmål: Hvem havde magten? (Politisk, økonomisk, socialt o... -
Eksamen i retskrivning og læsning
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i retskrivning i morgen, hvilket mange andre også skal. Jeg ville bare høre om der ikke er nogle herinde der er gode til ordklasser og komma? Det er de to ting i retskrivning, jeg ikke er nær så god til. Plejer at få 10-12 i retskrivning, men vil bare gerne lære noget ... -
Kan i hjælpe mig med denne overskrift
ForumindlægJeg har selv nogenlunde en ide om hvad følgende overskrift betyder: Imperialism and Rulers with Disobedient Subjects Jeg vil dog gerne være helt sikker på betydningen så hvis der er en som sidder og rigtig gerne vil hjælpe mig med det...vil det hvertfald gøre mig superglad. TAK for det -
politiken vs. gyldendal?
ForumindlægHeej! Jeg skal til at købe "cd-ordbøger", men er ikke sikker på hvilken mærke der er bedst. Ville spørger hvilke ordbøger i bruger - hvilken af de to synes i der er "bedst", mest brugbar?
