Søgning på: geografi c eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 89924
  • Ligning

    Forumindlæg
    Linjen l går gennem punktet P(3,-2) og står vinkelret på linjen med ligningen Y=5/2x+8 jeg skal bestemme ligningen for l er der nogen som kan hjælpe og forklare mig hvordan jeg skal løse den?
  • Angiv molekylformel og navngiv dem

    Forumindlæg
    Jeg har selv prøvet at løse opgaven Men har brug for hjælp til at forklare mig om opgaven og tjekke om mine svar er korrekt Er ikke så stiv i det med organisk kemi osv. Se venligst vedhæftede fil
  • Utilfreds med karakter

    Forumindlæg
    Da jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave...
  • Ligning for højden

    Forumindlæg
    Lad der i planen være punkterne A(2,6), B(7,1) og C(5,-6) Bestem en ligning for højden i trekant ABC (på formen ax+by+c=0) Kan nogen hjælpe med den?
  • Anklaget for eksamenssnyd

    Forumindlæg
    Hej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har?
  • matematik fsa 2012

    Forumindlæg
    hjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ?
  • Omkostninger

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv.
  • Perfectum, Imperfectum m.m.

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-)
  • Elektricitet

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el .
  • Ikke bestået STX

    Forumindlæg
    Jeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC??
  • Gode fif mod nervøsitet ? - fysik

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og ville gerne have nogle gode fif om hvordan man kommer med en god fremlægning uden nervøsiteten.
  • tvivl

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet??
  • hei *fysik/kemi* metaller

    Forumindlæg
    hei jeg mangler førsøg til metaller...og meget gerne noter også... vil være superglad hvis nogen gad hjælpe ^^ *ska op til eksamen snart og mangler det*
  • hjæææææælp

    Forumindlæg
    heej.. skal snart til eksamen, så ville spørge om i ikke nok ville skrive nogle ting som er sket for nylig som jeg kan snakke om det.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu fik 7 i årskarakteren skriftlig, bliver den så slettet fordi jeg har været oppe i skriftlig eksamen, eller vil de tælle begge karakterer med i gennemsnittet?
  • Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.

    Forumindlæg
    Med hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..??
  • Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :)
  • Privat undervisning

    Forumindlæg
    Nogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med...
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;)
  • The green mile

    Forumindlæg
    Hej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;)