Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 132899
-
Typiske emner til terminsprøve på b-niveau.
ForumindlægHey, jeg skal op til terminsprøve om få dage og er i fuld gang til at læse op. Regner med, at der i del 1 er noget med reducering, andengradsligninger, udregning af en forskrift (potentiel, lineær eller eksponentiel) og i del 2 er noget med regression og cos/sin relationer. Er der nogle o... -
bestem tallene a, b og c
ForumindlægJeg har denne opgave som jeg ikke helt kan finde ud af. Håber det er nogen der kan hjælpe mig med den og forklare den til mig. Opgaven er med hjælpemidler og jeg har linket den som fil:) -
b) beregn stofmængden af natriumchlorid ud fra reaktionsskemaet
ForumindlægHej alle, nu har jeg fandme kigger min lorte kemi bog igennem og igennem. Er der nogen der vil hjælpe med med denne : CrO42- (aq) + 2Ag+ (aq) --> Ag2CrO4 -
Ligninger med en ubekendt - Mat B STX
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder her med en aflevering til i aften, og har problemer. Mit såkaldte problem er 2 regnestykker, under det der hedder ligninger med en ubekendt. De lyder som følger: 1) 2/x = x/50 2) x/3 = 7/x Håber i kan hjælpe mig med hvordan man gør. Vh -
Find a og b med k som ukendy
ForumindlægOpgaven er vedhæftet -
y'+a*y=b
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at Gøre rede y'+a*y=b Er der nogle der kan hjælpe mig? -
HASTER! Kemi-eksamen i 1g?
ForumindlægHvordan foregår den, hvor meeget tid har man osv?:) -
FSA Eksamen - Karakterer?
ForumindlægHej Hvad har i fået i geografi/biologieksamen? Min ven har fået sin karakterer, men vi får først torsdag min lærer er på tur. Håber jer godt. Hvad fik I i geografi? I biologi?++ -
Historie eksamen romerriget
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen, og jeg har trukket antikken. Mine kilder omhandler slavers oprør, roms militære styrker, ciceros bud på den ideelle samfundsstruktur med fokus på fællesskab og retfærdighed, et kort over romerrigets udbredelse og en sammenligning mellem romerrigets fald og EU (s... -
Nogen der kan hjælpe med matematik?..
ForumindlægNogen der kan hjælpe med matematik??.... Sender til jeres indbakke.. D: takker. -
Vektore B-niveau HTX eksamensopgave
ForumindlægJeg sidder med denne opgave, se vedhæftede fil. jeg har fundet f ' (x) = 0,007052 x - 0,176327 og f ' (0) = -0,176327 og fundet vinklen v ved at bruge tan^-1 (-0,176327) og fået vinklen v = 10 grader og her går jeg i stå, jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre, håber der er nogen som ... -
Værdipapirer????
ForumindlægNogen der kan fortælle hvad værdipapirer er?? Jeg skal til mundtlig matematik eksamen imorgen og værdipapirer er en del af pensum, så håber virkelig nogen ved noget om det! -
NV prøver?
ForumindlægNogen der ved hvordan NV prøverne foregår? Er rigtigt at det både er mundtligt og skriftligt? -
FSA Matematik aug. - sep. 2006
ForumindlægNogle der har FSA i Matematik fra 2006 i aug. - sep. Hvis nogle har den, upload eller send et link .. Ellers send den til [email protected] Daniel -
fs10 matematik maj 2007
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik opgave, nærmere fs10 matematik maj 2007. Jeg sidder og er ved at være færdig med opgaven, men kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1.3 og 1.4. Er der nogen der kan hjæpe mig? På forhånd tak..:) -
Matematik Lineær funktion
ForumindlægHej Alle, Jeg er nu igang med at skrive SRP. Som fag har jeg Dansk og Matematik. I matematik skal der være en redegørelse og analyse af regressionsanalyse (Lineær funktion). Mit spørgsmål er: Hvilke punkter skal man have, inden for Lineær funktion? Håber der nogen der gerne vil hjælpe. Hilsen... -
Billedkunst-eksamen C, eksempler på spørgsmål til eksamen?
ForumindlægHej folkens, Jeg skal snart op til billedkunst-eksamen (d.17) og derfor vil jeg gerne spørge jer om, hvad kunne spørgsmålet f.eks. være, nogle idéer? Vi har arbejdet med: Arkitektur/skulpturer Samtidskunst Kanoniseret og provokerende kunst Popkunst Gengivelsesstrategier Byrum og pladser -
Bestem t, så vektorerne a og b
ForumindlægHej alle sammen.. håber i kan hjælpe mig, er ret lost!! Så håber på et detaljeret svar.. Har vedhæftet opgaven -
Overordnet spørgsmål til Historie B. synopsis.
Forumindlæg1.Hvad var grunden til at der opstod krise på Cuba 2.Hvorfor opstillede Sovjetunion missiler på Cuba? 3.Hvordan reagerede USA? 4.Hvordan endte krisen 5.Hvilke konsekvenser kunne der havde været blevet? ← Atomkrig/3.verdenskrig. Bilag 7 Dem har jeg nu svaret på.. Jeg skal igang med konklusi... -
parameter fremstilling opgaver - mat b
Forumindlægnogle der kan svarene på disse opgaver, og vil forklare vejen til svaret?
