Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 19061 til 19080 af 44202
-
Betydning af a og b i potensfunktion samt bevis følgende:
ForumindlægHejsa. Nogen der kan hjælpe med at uddybe eller rette? Det er en mundtlig præsentation (tjek vedhæftet screenshot af problemstillingen samt svar) Er der noget i vil omformulere? På forhånd mange tak -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægJeg skal forklare det udlukkende med tekst. -
differentation af sammensat funktion
ForumindlægHej Allesammen, jeg er en af de heldige der har trukket mat mundlig. Jeg har et spørgsmål som jeg er meget forvirret over. "angiv formlen for differentation af sammensat funktion og vis anvendelsen af denne." Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og hvordan man gør det? Så hvis I kunne ... -
Eksponentiel notation
ForumindlægHej alle, jeg har et spørgsmål jeg meget gerne kunne bruge noget hjælp til. Redegøre for eksponentiel notation og vise hvordan 264 mio kan skrives som eksponentiel notation. -
Lysets bølgelængde
ForumindlægHej, jeg vil blot høre om bølgelængden afhænger af ordenen n? -
polære bindinger
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål når man ser på elektronegativitetstabellen at NH3 N er 3,0 og H er 2,1 Hvordan finder man de polære bindinger. Det gælder også med NCl3 Hvor N er 3,0 og Cl er også næsten 3,0 hvad gøre jeg så for at finde den polære binding. -
Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
ForumindlægHej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen? -
Perspektivering
ForumindlægHejsa Jeg skal op i fsa fysik i morgen, og der er nogen der siger at man skal perspektivere, og det forstår jeg ikke, for vi har ikke snakket om det på klassen.. Hvis man skal.... hvad kan jeg så perspektivere til magnetisme, salte, syre, baser, alkohol, atomkerner? -
arvelige egenskaber
Forumindlæg• Diskutere hvad det vil sige at nogle arvelige egenskaber er miljølabile, og andre miljøfaste. - nogen der kan hjælpe !! please -
Diskuter, hvilke konsekvenser de ændrede magtstrukturer i international politik har for dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej Jeg har fået stillet en opgave i samfundsfag (på A niveau), der volder mig endel problemer!! Opgaven lyder således: 3. Diskuter, hvilke konsekvenser de ændrede magtstrukturer i international politik har for dansk udenrigspolitik. Diskussionen skal tage udgangspunkt i bilag B4, og du skal ... -
Spektrofotometri
ForumindlægHvorfor kræver det en homogen opløsning at udføre spektrofotometri? -
Titalslogaritmen
ForumindlægHej :) - Jeg vil høre om beviserne for titalslogaritme og den naturligelogaritme er de samme? Jeg har ledt over alt og kan bare ikke finde beviser til regnereglerne til titalslogaritme. I et af mine eksamensspørgsmål skal jeg nemlig bevise en eller flere regneregler for titalslogaritme, og som s... -
Udregning af CO2 udledning
ForumindlægJeg har brug for hjælp her, og jeg er helt væk....... Når man skal beregne CO2-udledningen fra et kraftværk anvender man såkaldte emissionsfaktorer. Energistyrelsen anvender nedenstående emissionsfaktorer2 . Bemærk at CO2 udledningen fra træpiller og halm er sat til 0, fordi biomasse so... -
Lineær regression
ForumindlægHej Vil man kalde lineær regression en analytisk metode, idet forskriften for den bedste rette linje beregnes samt forklaringsgraden? -
Differentialkvotient og monotoni
ForumindlægJeg har bare lige et hurtigt spørgsmål. Hvordan hænger differentialkvotient sammen med monotoni? -
Blanding og kemisk forbindelse
ForumindlægOpgave 2. Hvilken forskel er der på en blanding af to grundstoffer og en kemisk forbindelse bestående af to grundstoffer? Et grundstof består af ens atomer, mens en kemisk forbindelse består af forskelle atomer, som er bundet sammen. Når man blander hydrogen og oxygen i en beholder, fordeler mol... -
Søgte SU for sent
ForumindlægJeg er fyldte 18 den 25 april og er så sent ude med min ansøgning om SU,(skal snakke med skolen imorgen) tænkte så om jeg så får den su jeg burde få i april og derefter , næste måned -
Forskellen på 2 tal
ForumindlægEr der en formel på hvordan man finder forskellen på 2 forskellige tal? (Ved godt det er nemt at gøre, men hvad er FORMLEN?) -
Problemer med AMSTHM
ForumindlægBurde følgende ikke virke? Benytter article-klassen. \usepackage{amsthm} \newtheorem{theorem}{Sætning}[section] \theoremstyle{definition} \newtheorem{def}[theorem]{Definition} \theoremstyle{remark} \newtheorem{remark}[theorem]{Bemærkning} -
Økonomisk lighed og ulighed
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål hvad er økonomisk lighed og ulighed? Jeg læste en artikkel, men jeg kunne ikke forstå den kh. Mig
