Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 19081 til 19100 af 24857
-
grappe lidt hjemmeside
Forumindlæghejsa allesammen...Nu er det sådan, at jeg snart skal op i dansk-årsprøve. (skriftlig)Dertil har jeg spurgt min lærer hvad jeg må have liggende på min computer..Svaret var ALT.Da der jo er en chance for, at der ligger noget herinde jeg så kan bruge er relativt stor, ville jeg høre! Er det muligt ... -
oversættelse.
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at skrive historieopgave om trelleborgene og er i den forbindelse faldet over en latinsk sætning. Denne sætninge muligvis kan få stor betydning for selve opgaven, da det er et spørgsmål om der kan forfindes bare én skriftlige kilde der kan henvise til borgene. sætn... -
Biologi..
ForumindlægHey folkens!sidder lige og læser til den skriftlig og mundtlig biologi eksamen.. MEN... der dukker et pr. ting op som min lille hjerne ik lige kan overskue.. Nogen der er med på en hjælper? look: 1. Hvorfor bevares døde organismer længere i surt og ildtfattigt vand?2. Hvad forstås ved ukønnet for... -
redegørelse for tangent
ForumindlægJeg sidder og kæmper med det sidste mat. inden jeg skal til skriftlig på onsdag. Sidder fast ien opgave: HF 2003-8-1V opg 5. jeg skal gøre rede for at linien Y=1.75x+4,50 er tangent til funktionen x-1/x+6, er der nogen der ved hvordan det skal gøres? Tidligere i opgaven har jeg bestemt monot... -
Cirklens ligning
ForumindlægHejsa alle..Jeg er lige ved at lave nogle opgaver, så jeg er bedre forberedt til skriftlig matematik onsdag...men sidder lige nu og prøver at finde skæringer mellem en linie y=3x+1 og cirklen - som jeg har fundet til (x-1)^2 + (y+1)^2 = 5^2Når jeg så har udregnet det, og trækker det sammen giver ... -
PLEASE - HURTIG HJÆLP!!
ForumindlægHej derude! :-) Jeg går på trejde år og jeg har brug for en god skriftlig karakter i engelsk. Men er desværre lidt ordblind, så det gør det svært for mig at se visse ting, derfor beder jeg jer derude og den største hjælp!! Håber der er en der har tid og lyst til at hjælpe mig! :-) På forhån... -
lektiehjælp til tysk søges
Forumindlæghej jeg søger en som kan hjælpe mig med tysk. jeg afslutter tysk på b -niveau til sommer og har derfor brug for at få løftet min karakter - det skriftlige vil jeg gerne have hjælp til online hvor jeg sender det jeg har skrevet med spørgsmål osv. og så hjælper du mig med att rette og forstå det -... -
Sagprosa, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg står og skal til terminsprøve i skriftlig fremstilling i morgen, og jeg regner stærkt med at vælge sagprosa, altså journalistik. Vi må nemlig desværre ikke have papirer med det på ind til prøven, så mit spørgsmål er så, om der er nogen, der kan komme med en lille hurtig opbygning a... -
Eksamen.. Help
ForumindlægHeysa.. jeg håber der er nogle friske folk, der lige vil hjælpe mig. Nu er det sådan at jeg skal op i engelsk skriftlig, så jeg søger flest mulige opgaver om disse tekster: Shopping for one, the strong man, i read the news today, sunday in the park, say yes, why honey, og my sons on death Row. Så... -
Hvad skal man gøre til terminsprøven?
ForumindlægHeij Ja.. jeg skal jo til terminsprøve om to uger.. især matematik og skriftlig dansk frygter jeg.. altså jeg er god nok, får gode karaktere.. men det er mere med tiden, om jeg når det hele? Er der nogen der har en god taktik i matematik med problemregning og matematik? Jeg vil helst gerne nå det... -
Terminsprøver snart !!!???
ForumindlægHej alle sammen ;-) Jeg går i 9 klasse og skal have terminsprøver i dansk, Matematik og (måske) engelsk efter efterårsferien. Men jeg er som sagt begyndt på at forberede mig fra nu af frem til terminsprøverne så jeg er godt forberedt. Er der nogen der ved hvordan opg. ser ud. For jeg har hørt... -
Hjælp til eksamen i epidemiologi
ForumindlægHej Jeg skal til 4-timers skriftlig eksamen i faget "Introduktion til Epidemiologi" på onsdag d. 19. august. Jeg får udleveret den videnskabelige artikel 24 timer før. Jeg søger en, der vil kunne hjælpe et par timer i løbet af dagen d. 18, så jeg kan stille spørgsmål, snakke artiklen i... -
Kontor uddannelse
ForumindlægHej StudiePortalen! Jeg er en dreng som lige nu går i 10 klasse. Jeg vil mægtig gerne have mig en kontor uddannelse, som fokusere på både skriftligt og mundtligt arbejde via IT. Jeg har overvejet at tage HF, siden jeg har en 10 klasse i baglommen, kræver det mere? Det er vel bare hvilke... -
SSO i musik!
ForumindlægHey!Ja, jeg aner ikke rigtig i hvilket fag jeg egentlig vil skrive SSO, så har bare tænkt mig at skrive i musik. MEN...Bliver næsten alle de emner man nu kan skrive om i musik ikke mest til såkaldte 'emnearbejder' i stedet for reelle skriftlige fremstillinger!? Og er der nogle emner, der ... -
5 A-Fag
ForumindlægHej, jeg har valgt et ekstra a-fag, Matematik A, og jeg ønsker at fjerne det. Er det muligt? I 2.G, der skulle min klasse op til Matematik B eksamen (mundtlig og skriftlig), mens jeg skulle til samfundsfag og filosofi eksamen. Er det så stadig muligt, at få fjernet mit ekstra A-fag, eller kan jeg... -
Hjæææælp!!
ForumindlægHej Alle!Har fået stillet to spørgsmål i historie som SKAL afleveres skriftligt næste uge engang, mit problem er bare at jeg fatter NADA! Jeg prøver virkelig men det er mega svært at forstå!Hvis der var nogen her der kunne hjælpe mig lidt ville jeg blive super glad!!Spørgsmålene lyder:1) Hvorfor ... -
SSO - forslag?
ForumindlægHej Alle!Jeg har virkelig brug for inspiration til hvad jeg skal skrive i min større skriftlige opgave.Jeg har overvejet at skrive i Fransk - men jeg er stadig i tvivl. Jeg har også tænkt på historie. Er der nogen som har et forslag til hvad jeg kunne skrive indenfor én af disse fag så er i meget... -
HA(psyk)
ForumindlægHej. Jeg søger én, der læser HA(psyk) på CBS i København. Jeg går selv i 3.g og overvejer at søge ind i 2013. Hvis der findes én derude har jeg følgende spørgsmål: 1. Hvordan er studiemiljøet? (typer af mennesker osv.) 2. Hvilke fag har man? 3. Hvor meget fylder gruppearbejde? (har ma... -
Fremtidens menneske
ForumindlægI et populært skrift findes denne profeti om fremtidens menneske:"Håret vil forsvinde fra hoved og krop, fordi husly og klæder gør det overflødigt.Både kvinder og mænd får et nøgent hoved.Kraniet bliver større, fordi der skal være plads til en større hjerne.kæberne bliver mindre, fordi maden... -
Engelsk oversættelse uden for pensum
ForumindlægEr der nogen der har gode evner inden for engelsk, så kan jeg godt bruge jeres hjælp. Jeg har oprettet en selv-hjælps side: www.selvtillid.webbyen.dk. Den handler om bl.a. mobning, depressioner, ensomhed og meget mere. Det er ikke meningen af siden skal køres alene af mig, og uden hjælp bliver de...
