Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19121 til 19140 af 41162
-
analyse af ''landsbydoktoren'' af st. st. Blicher..
Forumindlæghej. Jeg skal analysere ''Landsbydoktoren'' af st. st. blicher. er der nogen der kan hjælpe? skal aflevere den om 2 dage.. på forhånd tak :) -
Help please - Kan man godt sige 'I and some of Tracy's friends'?
ForumindlægKan man godt sige 'I and some of Tracy's friends'? -
Samfundsfag Danmark i EU
ForumindlægHeej Jeg har et spørgsmål vedrørende Danmark i EF/EU. 1. Hvad talte for og imod optagelsen i EF i 1972? Hvad menes der med spørgsmålet? Er det hvor mange der var imod og for det? Eller hvem var for og imod? Eller det tredje? Hvad talte ????? -
Tysk - opgaver
ForumindlægDet er sådan, at jeg snart skal op til en optagelsesprøve, som indeholder en del tysk-opgaver, hvilket ikke er min stærke side, så jeg ville høre herinde, om I kender til nogle gode hjemmesider, hvor jeg kan booste mit tysk, samtidig med at jeg har glemt en del af, det lidt jeg nu kunne. Kender ... -
Engelsk brev
ForumindlægHejsa, jeg er igang med at skrive et engelsk brev til en veninde. Jeg skal bruge et godt ord til at beskrive et land, ps. det er til imorgen :-) sætningen ser sådan her ud: Dear Monica There is so ___________ down here in Scotland -
outline
ForumindlægHej alle sammen Jeg har bruge for hjælpe til min outline engelsk muntlige eksamen 9.klasse. Jeg har lavet min outline det er om children rights i syd Afrika. Jeg har 4 punkter. Man en af punkten ved jeg ikke hvor jeg kan find informationerner fra, har kigget på nettet kunne ikke finde noget god... -
Hvad er fordelen med humaniora? og hvad er ulempen?
ForumindlægHvad er fordelen med humaniora? og hvad er ulempen? -
hunde i bibel
Forumindlæghej har et spørgsmål om hunde i bibil, må man gerne have hunde hvis man er troende kristen håber for svar snarest muligt -
pOH
ForumindlægMan kan beregne på koncentrationen af OH-, hvilket kaldes pOH og er en opløsnings alkalitet. pOH=- log?[OH- ] men er der noget der kunne forklare mig hvad opløsningens alkalitet er for noget?? :)) -
Siger man: Ved første læs?
ForumindlægHej, jeg vil gerne spørge, om man kan sige: Ved første læs? Fx. novellen fangede mig ved første læs. -
Engelsk A
ForumindlægHej. Jeg har nogle sætninger, som jeg gerne vil have hjælp til. Peter just doesn't seems to be getting along very well with his classmates. Jeg skal så finde fejlen i den her sætning. Min lærer siger at fejlen er seems: Peter just doesn’t seem to be getting along very well with his ... -
hjælppp - kongeloven 1648
Forumindlæghej er i gang med min dho som skal afleveres imorgen .. Jeg modtog problemformulerien fra min his lærer, men forstår ikke et af spørgsmålene .. Diskuter med udgangspunkt i din analyse hvorvidt den nye kongelov stod for kontinuitet eller nybrud Jeg ved hverken hvad kontinuitet betyder... ... -
Bingo - rettelse af oversættelse
ForumindlægBingo En el Centro Gallego Son las siete y cuarto de la tarde. Estamos en la sala de bingo del Centro Gallego. En el local hay unas 50 personas. Dos o tres en cada mesa. Algunas están bebiendo cerveza o coca-cola. Otras están comiendo un sandwich. Pero más que nada est&aacu... -
Tysk sætninger
ForumindlægHej alle sammen, er der nogle der ville være så flinke at kigge nederstående sætninger i gennem og identificerer fejlene. Ville være dybt taknemmelig. På forhånd tak. Ich werde über meine Lieblings-Urlaub in Palamos in Spanien erzählen. Die Grossen Ferien begonnen hat, und mein Mutter, me... -
Skal jeg bruge gennem eller igennem
ForumindlægHej alle læsere. Jeg har en danskstil for til på fredag, og jeg har en sætning med: "(i)gennem årene kan man vel sige, at vi har haft lidt ridser i forholdet. Håber i kan hjælpe... - Steven -
hjælp med at bestemme d i RSA!
Forumindlæghej alle sammen! skal bruge noget hjælp inden AT eksamen på fredag! jeg skal op i noget om RSA, og da jeg kun har mat på B-niveau er jeg lidt ude hvor jeg ikke kan bunde! det kunne være fedt hvis nogen kunne forklare mig hvordan det skal gøres! jeg arbejder også på et lille tal-eksempel med nogl... -
Hvad rimer på æble?
ForumindlægSom overskriften lyder, mangler jeg stærkt et ord, der rimer på "æble". Det er simpelthen ikke muligt at finde et!! -
Oliekriser
ForumindlægHvor lang tid varede oliekrisen fra 1973? Og hvad var grunden til oliekrisen i 1979? -
FP9 Hvad tror du på?
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et essay fra FP9 sættet, og min lærer har valgt opgaven "hvad tror du på?" Er der ikke en der har skrevet det før, og evt kan give lidt inspiration til hvad man kan skrive? Er helt stuck -
fejlsætning
Forumindlæger det korrekt rettet 16. It succeeded for me to win the race. Det skal være "I succeded in winning the race" Fordi Succed er en verb pattern.
