Søgning på: matematik b eksamen 2016. Resultater: 19121 til 19140 af 129511
  • Atamon (Konserveringsmiddel) til eksamen i morgen.

    Forumindlæg
    Hej derude. Atamon er et konserveringsmiddel, der hæmmer gær- og skimmelsvampe. I opskrifter til f.eks. syltetøj vil der tit stå, at man skal skylle glasset i Atamon (2 ts Atamon i 1 dl. varmt vand), inden man hælder syltetøjet i, og at der skal tilsættes 1 ts. Atamon pr. kg syltetøj. Hvad er det...
  • Hjælpe til dansk eksamen!..

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i mundligt dansk og har trukket TV-reklame... Jeg har valgt reklamen fra Viasat- ingen reklamer, ingen popcorn. Jeg har svært ved at finde reklamens helhed, og reklamens budskabber nogen kan hjælpe :-)
  • samfundsfag eksamen - mundtligt

    Forumindlæg
    Hej! I morgen skal jeg op i samfundsfag, men vil egentligt lige hører hvordan sådan noget foregår! Det grundlæggende ved at vi kommer ind osv og trækker et emne ved jeg godt. Vi får jo et x antal minutter hvor vi skal forberede os i, er der tekster eller bøger der inde som man skal læse i, eller ...
  • AT Eksamen - Rejser: Døden

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive en AT synopsis i Religion og Samfundsfag. Området er Rejser og jeg har så valgt at bruge døden som en rejse. Dette er nemt nok at skrive om i Religion. Mit problem er bare at jeg ikke kan koble Samfundsfag på Religion. Er der nogen der kan se en Samfundsfaglig vinkel at angri...
  • Apologien til eksamen. Perpektiver?

    Forumindlæg
    Hvad kan man perspektivere/sammenligne den med? Kan ikke komme på noget. Vi har læst kong ødipus, odysseen, Kriton, Faidon og nogen udvalg af Herodot, med bl.a Kong kroisos, amasis og Logoi (sidstnævnte har jeg dog ikke læst)Og et andet spørgsmål: Hvad er oligarki
  • Engelsk mundtlig eksamen - fsa

    Forumindlæg
    Jeg skal op i engelsk her om 1 uges tid, men jeg er lidt i tvivl om, hvád man må have med til forberedelsen og eksaminationen?Jeg håber meget, at der er nogen, som kan hjælpe mig. :)Tager også imod gode råd omkring engelsk eksamenen.- Majsa
  • Tilordning HNMR - Kemi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med hensyn til, tilordning af HNMR-spektre. Er der nogle der evt. kunne forklar mig dette?
  • Mundtlig eksame (c niveau)

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg skal op i Psykologi C niveau på tirsdag, og ville bare lige spørger om der er nogle som kan give nogle gode tips eller hvad jeg skal virkelig læse godt efter - for ved kun vi får en case og har 24 minuter.. håber det er gået godt med folk til mundtlig :) tusind tak
  • DANSK EKSAMEN HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    har trukket romantikken og skal vælge en tekst... men har ingen idé om hvilken.
  • Gennemført eksamen STX

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvis man har fået 2 afsluttende årskarater og en eksamenskarakter på STX i 1.g, vil disse så blive erstattet af nye hvis man går 1.g om?
  • Engelsk mundtlig eksamen, tid

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op mandag til mundtlig engelsk, og jeg har øvet mig på mine ting, men det som jeg fortæller om, varer mere end 5 minutter... Tror du/I det gør den store forskel? For jeg har svært ved at cutte ned på det. Hjælp mig (: -Caroline
  • Dansk eksame 9.klasse.:)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op til dansk mundtlig i overmorgen men er der nogen som vil forklarer mig hvordan jeg kan starte med at perpektiveringen? tak..
  • FYSIK PRØVE EKSAME.

    Forumindlæg
    jeg skal vise hvordan et metal kan ledestrøm.. så plz fortæl et forsøg med, hvordan jeg kan påvise at metaller kan ledestrøm og hvordan de kan det. Det vil være en stor hjælp. hvordan metaller kan ledestrøm(med tegning eller hjemmeside)hvis det er muligt
  • Vurdering af min danske eksamen

    Forumindlæg
    Hey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne?
  • Spørgsmål vedrørende eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Har tit oplevet i facitlister for eksamenssæt, at forfatteren vælger at forkorte, lad os sige en ligning for en plan, som han lige har valgt at opstille. Hvad hvis man glemmer det ? Eller vælger bare ikke at forkorte til mere medgørlige tal, bliver der trukket point?
  • EKSAMEN ENGELSK A?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd
  • Eksamen i Mat A

    Forumindlæg
    Hvor lang tid skal man præsentere sin besvarelse?
  • HJÆLP: hvordan foregår spansk A eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har spansk på a niveau og jeg har trukket en tekst som jeg skal til mundtlig årsprøve i (2g) i morgen tidlig. Mit problem er at jeg ikke aner hvad jeg skal derinde til årsprøven, jeg kan bare se at det tager 30 min? min lærer har ikke fortalt mig noget som helst om hvad jeg skal ... tak hvis ...
  • Hjælp til eksamen imorgen Molins Model

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har fået til opgave at bruge molins model på regeringens genopretningsplan og oppositionens "fair-løsning". Håber på nogle vil komme med lidt input til hvad der kan ligge af faktorer bag deres valg af løsning? Tænker selv sådan noget med at f.eks. DF er med i regeringens g...
  • Historie eksamen - demokrati

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der er nogle andre der lige som mig har trukket noget om det danske demokratis fødsel? og hvad i evt har tænkt på af problemstillinger osv.?

Søgninger relateret til matematik b eksamen 2016