Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19121 til 19140 af 42009
-
Ønskes: beroligende råd ang. den mundtlige eksamen i fransk.
ForumindlægNu er jeg fra naturens hånd sådan indrettet, at jeg har tendens til "en smule" nervøsitet ved eksamen. Jeg vil bare høre om der findes personer herinde, som har erfaring med (dvs. har overlevet) en fransk eksamen.Jeg skal op fredag, og føler lige pt. at hele mit ordforråd er forsvundet.... -
Spørgsmål til en jounalist?
ForumindlægGodaften allesammen ;) Jeg ville bare spørge om, hvad man kunne spørge en jounalist om? Det er sådan at der kommer en jounalist ud på vores skole imorgen.:) -
angående skriftlig klage
ForumindlægHej har tidligere herinde spurgt i forb. med en eksamen om jeg skulle klage, det har jeg nu gjort men rektor har afvist den, men skrevet at jeg kan klage til uvm. men er der nogen der ved om jeg skal aflevere den nye klage til rektor og så sender han den til uvm. eller skal jeg sende den selv -
Der findes grundlæggende to slags mennesker
Forumindlægjeg har et essay for om at der grundlæggende findes to slags mennesker.jeg har skrevet lidt, men føler lidt der mangler noget. har meget brug for hjælp, i må meget gerne skrive hvad i syntes og give nogle forslag:-) Der findes i grundlæggende to slags mennesker. Et menneske der bygger op,... -
Hvad er mit snit?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med, at regne med snit ud? Års Eks Billedkunst 9 Dansk, skriftlig 8 7 Dansk, mundtlig 9 8 Fysik, skriftlig 8 6 Fysik, mundtlig 9 ? Historie 10 8 Idræt C ... -
Supplering karakter
ForumindlægHej, Den karakter man får, efter at have suppleret et fag, har det NOGEN som helst indflydelse på sit gennemsnit fra gymnasiet eller andet? Er det så ikke ligegyldigt, hvilken karakter man får, så længe, at man består? -
at gå ned i gym...
Forumindlæger der os andre end mig der er gået ned i gym???fx fik jeg 10 i dansk i folkeren men nu får jeg 7!!til gen gæld er der en fra min klasse der har fået 10 i bio og han plejede at få 8...mit snit er oxo med 1,2 karakter. -
Færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været til terminsprøve i matematik færdighedsregning og problemløsning. Ville høre om nogen havde opgaven til færdighedsregningen. Jeg ville nemlig lige prøve at løse den igen, denne gang med lommeregner for at se om jeg har lavet den til prøven rigtig :D håber at ... -
EU og evt. dets indflydelse
ForumindlægHar snart OSO-uge, og har fundet ud af, at jeg skal have noget om EU og dets indflydelse - måske om denne indflydelse i virkeligheden er for stort? Men mit spørgsmål er, hvordan jeg kan lave en problemformulering dertil, nogen bud eller har I andre forslag til problemstillinger inden for EU o... -
Proportional?
ForumindlægOm en funktion oplyses at den er proportional men en potensfunktion.Hvad betyder det..? Jeg er meget forvirret! -
Skråt kast og kanon
ForumindlægDa det er lang tid siden vi har haft om skråt kast, har jeg endnu en opgave endnu en opgave, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Dette ligger godt nok langt tilbage i mit hovede, og jeg ville derfor sætte pris på hvis I kunne hjælpe mig med at komme i gang :) En luftværnskanon vil nedskyde... -
skal aflevere om 2timer XD
Forumindlæg4. Hvordan skal det danske samfund og vores velfærdsmodel indrettes så vi står os godt i en globaliseret verden? lyder måske som et simpelt spørgsmål, men jeg har problemer med at få svaret på det :! -
Conditionnel
ForumindlægJeg er lidt i tivil om, man i denne forbindelse kan bruge conditionnnel:Si nous parlent avec Mmm. F., nous savions le date.(Hvis vi taler med Mmm. F, så [ville vi vide - eller hvordan man nu oversætter det] dato) -
Analyse af reklameskibet?
ForumindlægHej.Jeg har fået til opgave skriftligt at analysere "Reklameskibet" af Otto Gelsted. Derfor ville jeg lige høre om nogen evt. havde beskæftiget sig med den og kunne give mig et par guldkorn?mvh.Km -
brugerinfo
Forumindlæghvordan kan det være at man ikke kan slette sin bruger herinde? -
linær vækst
Forumindlæghej, jeg håber på at kunne få lidt hjælp til nedestående opgave: to funktioner er givet ved f(x) = x + 200 og g(x)= -3x+600 bestem førsteekoordinaten til skæringspunktet mellem graferne for de to funktioner. Hvordan gør jeg ? -
matematiske beviser, sikre??
Forumindlæghej er de matematiske beviser vi lærer i 1.g som fx direkte bevis , induktionsbeviset osv. 100% sikre?? eller kan der være undtagelser??mange tak :) -
Transversalbølger og Longitudinalbølger
ForumindlægHey med fysikereEr igang med projekt om dels tsunamier dels jordskælv og skal svare på hvorfor hastigheden af transversalbølger som udsendes ved et jordskælv stiger, når de nærmer sig jordens kerne.Er kommet til den konklusion at det burde de heller ikke, eftersom Kernens densitet er større, og a... -
For alle
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver her for at spørger om der nogle af jer der har Samfundsfag på B og som har arbjede med stor opgaver hvis i har håber i skriver det her.. -
Cirklen
ForumindlægEr der nogle der har en god måde at regne cirklen ud og nogle gode beviser?
