Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19141 til 19160 af 25907
-
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
Kvote 2
ForumindlægJeg skal snart søge ind på medicin gennem kvote 2, altså ansøgningsfristen er d. 15 marts kl. 12. Og der står at man gennem kvote 2 kigger på ens erhverserfaring, dvs. noget med frivilligt arbejde, relateret arbejde indenfor medicin, pleje, omsorg osv, og man skal derfor skrive en motiveret ansøg... -
AMISH PEOPLE
Forumindlæg- Could religions groups like the Amish live in Denmark? Hvad kan jeg svare herunder? Det haster ... Til afgangsprøven -
Hvad er dativ og genitiv?
ForumindlægJeg sidder lige nu og laver tysk letkier... Vi skal oversætte sætninger, og på tysk er der jo noget der hedder akkussativ, nomininativ, genitiv osv. Hvordan er det så lige at man finder både genitiv og dativ? - (hvad betyder det når man siger noget står i genitiv/dativ) -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
"I didn't thought I'd get caught," the journalist said at the hearing?..
ForumindlægHej medstuderende :). Jeg har et problem med en sætning som jeg skal finde en fejl i og derved forklare hvad reglen er for den. Men kan simpelthen ikke finde fejlen i denne sætning: "I didn't thought that I'd get caught," the journalist said at the hearing. Er der nogen som vil ... -
Find radius ud fra masse og tæthed
ForumindlægHej, Jeg skal beregne radius af en sfære og har fået opgivet masse: 8,432 kg tæthed: 7,3 g/cm3 Volumen af en sfære er (4/3)π r3 Jeg har forsøgt at indsætte i formlen: m=ρ * V Og finde V V=(4/3)π r3 Så vil jeg tage 'cube square root' af V og dividere det med (... -
NEEEJ, hvor er jeg bare ring!
ForumindlægHej folkens .. Vi skal skrive en tale ligesom Amercian Dream . Jeg vil bare gerne have nogen retter min tale igennem .. det er en tale der er skrevet til kololisering In these hard times with financial problems, we Americans,will have to work together to solve the issue. We will always stay... -
Osmoseforsøg - hvad bliver transporteret hvilken vej?
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at runde min biologirapport af og er lidt forvirret over hvilken vej de forskellige stoffer i vores testblandinger er gået. Spørgsmålet går på at forklare hvad der bliver transporteret hvilken vej i de enkelte bægerglas. Der er tre stykker kartofler i forskellige blandi... -
gennemsnit
ForumindlægHeej Jeg går i 1g og vil godt gå på universitetet efter gymnasiet for at være læge. Jeg har afsluttet Samfundsfag og Mediefag i dette år og har fået 7 i begge fag. Jeg sgu ikke op i dem til eksamen, så det bliver årskarakterende, som kommer til at gælde i 3g eksamensbevis. Kravet til at være læge... -
fejlsætning
Forumindlæghej alle. er der nogle som kan hjælpe mig med at finde fejlen i disse sætninger, synes jeg har kigget mig lidt blind på dem efterhånden. 1. Therefore thought she that she could take it easy 2. Jennifer late one evening heard strange sounds outside her door. 3. Hardly he had said it before he was ... -
arv igen :s
ForumindlægHej igen gutter. Jeg skal virkelig have hjælp til de der stamtræer. Forstår dem ikke helt. Sidder nemlig og repeterer -
eksamen please hjælp hurtigt
Forumindlæghej jeg har et lille spørgsmål, er SNP og punktmutation det samme ?? jeg ved godt hvad punktmutation er, men aner ik hvad SNP er ??? PLEASEEEE HJÆLP!!! -
opgave med logistisk vækst
ForumindlægHjælp... jeg kan simpelhen ikke finde ud af det her logitisk vækst. hvordan for jeg de rigtige resultater, jeg har kigget hele youtube igennem nu efter hjælp. jeg bruger wordmat, geogebra eller exsel, så hvis nogle kan hjælpe i de cas værktøjer, vil det være super :-) -
Audiologi
ForumindlægHej. Ved I hvor højt snit man skal have for at komme ind på audiolog uddannelsen? Jeg er stadig gym-elev. Men har tænkt mig at tage audiolog uddannelsen efter. På ug.dk der kan man ikke se hvor højt snit man skal have for at komme ind. Håber nogen der kan hjælpe. MVH -
Find fejl
ForumindlægHej, er der nogle der gider at hjælpe mig... Skal finde så mange som muligt fejl i disse sætninger (en eller flere fejl) Kan dog ikke se flere selv. Dem jeg har markeret med fed er dem jeg selv har fundet... 1.The person who tells the story are called the narrator, not the i-person. 2. The teach... -
Essayets Kendetegn????
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig Essayets kendetegn? Så simpelt som muligt ASAP!!! -
Hjælp mig! :-)
ForumindlægHej derude. I min klasse holder vi to minutters foredrag om en artikel fra tyskehjemmesider og nu er det altså blevet min tur. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen, der kunne have lyst til at rette den? :-) Jeg har bare lige skrevet den danske version og så den tyske, da det så er nemmere a... -
Hvordan bliver jeg Tandlæge
ForumindlægHej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg... -
forslag til tysk?
Forumindlæghej jeg er en 9. klasse elev som ikke er glad for den undervisning læren giver i tysk.. er der nogen, der har nogle forslag til hvad man kan lave i tysk istedet for at oversætte tekster hele tiden? det må gerne være noget, hvor eleverne er aktive. på forhånd tak :D
