Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19141 til 19160 af 101232
-
Lidt uden for emne
ForumindlægJeg har en søn der er startet i 5. klasse her efter ferien, han har store vanskeligheder i matematik.Er der nogen her, der kender gode sider på nettet, hvor man evt. kan få at vide hvordan man bedst hjælper ham. Når jeg sidder og "terper" med ham, ender det tit med, at det egentlig er m... -
fødselspsykoser
Forumindlæghej alle..jeg regner med at skrive sso i psykologi om fødselspsykoser.. er der nogen der har nogle erfaringer, gode litteratur henvisninger eller nogle internetadresser, er i velkommen til at skrive... på forhånd tak... -
Projektopgave
ForumindlægHejsa..Jeg skal lave en projektopgave i matematik..Jeg har virkelig ingen ide om hvad den skal handle om.. Er der nogen der kan hjælpe med nogen ideer og måske henvise til nogen steder hvor der står noget om det??På forhånd takStella -
Engelsk, grammatik?
ForumindlægLyder denne tekst rigtig? :) TEKSTEN ER VEDHÆFTET -
Søger studie hjælper, hurtigt!
ForumindlægHej...Jeg er skal op til den sidste studenter eksamen på mandag den 14-6. Jeg skal op i matematik, og SKAL have mindst 8 for at kunne få et højt nok snit til at komme videre på den videregående uddannelse jeg gerne vil.Så derfor søger jeg en SUPER matematiker som, imod betaling, vil tæske hele ek... -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
AT emnevalg Historie-Biologi eller Biologi-Religion? (darwin)
ForumindlægHej.. Jeg har besluttet mig for at skrive darwin evolutionsteori i biologi og hans rejse til galapagos øerne. Jeg ved ikke helt om jeg skal vælge historie eller religion som andet fag? Med hensyn til mit emne, hvordan skal jeg så gribe det an? og hvordan skal jeg bruge noget fra ressource rummet?... -
Rettelse af dansk stil
ForumindlægHej...Er der nogen der skulle have lyst til at rette min danske stil? Den er IKKE spækket med fejl men ville gerne have et par ekstra øjne til at tjekke den igennem. skriv jeres mail adresse her el. mail mig på Mulle-B[email protected] -
Fransk rettelser
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjælpe mig med at rette min franske stil?Dansk udgave: I min ferie har jeg været hjemme i Danmark. Det er første gang hvor jeg i min ferie har prøvet at være hjemme, og det var ret faktisk dejligt, at kunne slappe af 100 % og absolut ikke lave noget. Men alligevel har de... -
vektore
Forumindlæghey hey alle sammen jeg skal til at skrive store 3.g opgave her i år og skal skrive i matematik.... skal skrive om vektore.... men mangler bøger og ligende... noget bagrundshistorie.... nogle som kan hjælpe mig?????mvh stéfan -
SSO
ForumindlægHey, ville egentlig bare høre en enkelt ting..Når jeg i min opgavetitel bliver bedt om en analyse af årsager/forklaringer på den manglende integration (ja, det handler min opgave altså om..), så skal jeg vel trække nogle allerede formulerede årsagsforklaringer frem og diskutere dem..? -
Eksamen VIGTIGT!
ForumindlægHej folkens! Jeg skal snart op til skriftlig matematik, og vil gerne træne mine matematikfærdigheder som ved eksamen. Jeg har brug for nogle eksamenssæt, men uvm.dk har åbenbart fjernet dem fra deres side. Hvis nogen ligger inde med de elektroniske versioner fra og med 2012, ville det være en sto... -
Kan det blive en ligning???
ForumindlægHejsa. Er der nogle der ved om denne opgave kan stiles op som en ligning, og hvordan??? "Månens samlede overflade er 38 mill. km2 . Arealet af jordens 7 verdensdele fremgår neden under. Hvilke 2 verdensdele har tilsammen et lige stort areal som månens overflade? Asien: 44,4 mill. km2 Afrika:... -
HJÆLP, skal til eksamen i morgen - frekvensbetingelsen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen i lys og fotoner. Der er nogle vejledende stikord jeg skal komme ind under, hvor et af dem er frekvensbetingelsen. Jeg har fundet ud af dette: ved overgange mellem to stationære tilstande med energierne En og Em kan atomet emmitere en foton eller absorpber... -
Terminsprøve 2011
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :) -
Organisation c
ForumindlægHey der ude :) Jeg vil hører om der er nogen, som har notater til bogen Grundlæggende Organisationsteori?:) Jeg skal skrive en skriftlig opgave med følgende spørgsmål: - en skriftlig opgave, som tager udgangspunkt i de 5 faglige mål for faget - besvarelsen skal tage udgangspunkt i en selvvalg... -
Lineær programmering
ForumindlægHej,Er der nogen herinde, der kan finde ud af lineær programmering? Jeg sidder nemlig med et kæmpe problem af slagsen.....Knus Julie -
HJææælp trekanter
Forumindlægjeg går på privat gymnasium, og jeg har fået en opgave til på næste uge hvor jeg skal gøre rede for definition og brug af sinus cosinus og tangens i retvinklede trekant, hvordan gør jeg det? er ret forvirret har søgt nogle steder her på siden men forstår det bare ikke. håber i kan hjælpe -
probemiksroskoper - metode?
ForumindlægHvilken naturvidenskablig metode rabejder man med når man arbejer med overfladeanalysering på atmoareniveau?? ALtså når man vha et STM tager billeder af overfladen på et given materiale? -
Tysk mundtlig eksamen, WHAT?
ForumindlægHey, Jeg går i 8. klasse og skal øve/prøve tysk mundtlig eksamen. Vi skal aflevere en disposition den 25. maj, og så er problemet så lige, hvordan laver man en disposition og hvordan i det hele taget får jeg det sat op? Jeg er helt lost på området, fordi jeg ikke har haft det før.. Hvis i gad, at...
