Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19161 til 19180 af 43849
-
spørgsmål til dem der er længere i udd.systemet
ForumindlægHej alle sammen. De opgaver man får i geografiundervisningen (folkeskole), har de opgaver noget tilfælles med de spørgsmål, man vil få til eksamen? Grunden til at jeg spørger, er fordi, at vi bare har fået nogle ark de seneste år om nogle lande, hvor der så var nogle spørgsmål som vi skulle besva... -
Musikvidenskab
Forumindlæghej. jeg sidder i de her dage og overvejer hvilke studier der er noget for mig. Her er jeg især igen blevet interreseret i musikvidenskab, men igen bliver jeg i tvivl omkring hvor vidt jeg kan klare optagelsesprøven til musikvidenskab. jeg har set inde på de forskellige universiteters hjemmesid... -
Valgmuligheder ved AT
ForumindlægHejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning? -
hilp-eksameeeen
ForumindlægHej. Ved i hvor man kan finde på nettet en beskrivelse af hvordan eksamerne foregår på forskellige niveau på stx? -
eksempel på talepapir
ForumindlægEr der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak -
Hva afgør om at man kommer ind på gym
ForumindlægEr det eksamen eller terminsprøverne som afgør om at man kommer gymnasium ? -
Er dette tilladt? Eksamensregler søges.
ForumindlægJeg har lige fået mine eksamenstidspunkter oplyst på mit skoleintra. Jeg tager en hel HF som enkeltfag på fjernundervisning. Jeg skal op til biologi B, historie B, matematik B og fysik B indenfor en måned. De har været så søde at lægge fysik og mateatik fordelt på to dage, 13. og 14. juni. Men bi... -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
Tysk generelt
ForumindlægEr jeg den eneste der sidder med opfattelsen af, at folk generelt har svært ved det tyske (grammatik specielt)? Eller er det fordi, dem som uploader indlæg på SP, går efter at få 11 i deres afleveringer? Frem for det 9-tal de måske er til? -
Aztekerriget og Inkariget
ForumindlægHej allesammen, jeg sider med en historie opgave, hvor der står: Hvorfor har spanierne erobret Aztekerriget og Inkariget, er det pga. guld.Det ved jeg så ikke helt, man skal give en grundig begryndelse.Er der ikk nogen der kan hjælpe mig, jeg har været ind på nettet og søget på det, men kan ikke ... -
Fri adgang
ForumindlægHej drenge og piger herinde, Er der nogen som ved noget om dette "fri adgang"? Altså vil gerne se hvilke uddannelser man kan tage ved blot at have bestået gymnasiet? For det er det eneste jeg har! -
Tysk eller fransk fortsættersprog? HJÆLP! :)
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og skal meget snart starte på gymnasiet (stx). Jeg undrede mig over hvad der både er nemmest at lære og hvad jeg kan gøre mest gavn af i fremtiden mellem fagene Fransk og Tysk? Selvom jeg har hørt, at det er bedst for mig, at vælge tysk på B niveau (fordi jeg har valgt d... -
Hjælp det haster!!
ForumindlægHej! Jeg er en pige i ottende klasse, og skal imorgen have en 4 timers skriftlig fremstilling. Jeg vil imidlertidigt gerne vide om der er nogen, der kan fortælle mig hvilket valgmuligheder for opgaver der var i "opgavesættet" fra 2007 og 2008 .. F.eks om det var novelle, avisartikeler... -
Dårlig til tysk!
ForumindlægHej, jeg ved godt at det her ikke rigtigt hører til herinde, men ville alligevel gerne spørge. Jeg har haft tysk i et stykke tid nu, og jeg fatter næsten ingen ting, jeg får normalt 4 i skriftig, og samme i mundtlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil virkelig gerne have en bedre karak... -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
forskellige sætninger - opbygning - placering af verber osv
Forumindlæg1 Der skal jeg arbejde meget (altså ikke et spg.) = yo trabajaré mucho? 2 Mine forældre ejer et hotel = Mi parente posee una hotel? 3 jeg plejer at arbejde hos dem om sommeren = yo utilizo para trabajar para ellos en los veranos? 4 Dette er meget sjovt og der er altid meget at lave = Esto es m... -
hjælp!!!!! fremlæggelse af projekt
Forumindlæghej i denne i næste uge har vi projeckt det forgår på den måde at vi skal lave et skriftligt produkt, og så en fremlæggelse.hvors lærer ville gerne have vi skal lave en lidt mere anerleds fremlæggelse, så det ikke bliver sådan noget med diashows, men noget anerleds. jeg kan virkelig ikke komme i ... -
Tidligere årskarakteres betydning for fremtidige årskaraktere?
ForumindlægHej alle. Mit spørgsmål er hvor om/hvor meger en tidligere årskarakter betyder for årskarakteren næste år. Jeg går på STX, og har lige afsluttet 2.g med fuldt pensum. Jeg fik dog 00 i årskarakter i både engelsk, dansk og historie (dvs. nogle skriftlige og nogle mundtlige), som jeg har på A. Jeg ... -
Engelsk?
ForumindlægHejJeg har lige nu kemi og matematik på højtniveau. Jeg er dog ret træt af kemi og vil gerne skifte det ud med engelsk på højt niveau. Jeg har været til afsluttende eksamen i engelsk. Er dette overhovedet muligt? Og mener i jeg skal gøre det? Jeg er ok til engelsk (fik 9 til eksamen og i årskarak... -
Hvad kan en TI-89?
ForumindlægHej alle! Det er snart eksamen, og der skal vi bruge det mest populære CAS-værktøj, TI-89. Så jeg ville lige lave en liste over de ting, den nu kunne når man sad til eksamen og havde brug for den (og tid!). Well, jeg lægger ud.. 1. Differentialligninger: deSolve(funktionen,x,y) eller hvis pun...
