Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19181 til 19200 af 42009
  • Atomatisk parkeringskælder

    Forumindlæg
    Hai, er der en som kan hjælpe? :) I køenhavn findes en automatisk parkeringskælder med plads til 408 biler. En bilist parkerer sin bil på platformen i gadeplan. Platformen med bilen bliver sænket ned til en af de 4 etager. Her kører platformen automatisk bilen hen til en ledig plads. Massen...
  • essay

    Forumindlæg
    Hey drenge og piger :) jeg skal til dansk eksam i morgen og jeg ville gerne få afklaret om man i en essay kan skrive en indledning og en resumé på forhånd tak
  • Andengradspolonymer!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har to opgaver jeg simpelthen har brugt så lang tid på, men ikke kan komme videre! Håber der er en venlig sjæl derude, der vil hjælpe mig med at komme videre med disse to opgaver.
  • hej

    Forumindlæg
    hej min lærer sagde her i morges at det er sværet at komme ind på en eud og hun fik det til at lyde at jeg ikke kun klare det fordi jeg skal være murer og jeg er ikke ret god i skolen hvad skal jeg gøre
  • Linære funktioner

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg Angiv a-værdien for linje 1: y = 2x + 3 Angiv b-værdien for linje 1: y = 2x + 3
  • Eksamen fremgang?

    Forumindlæg
    Hej..Skal op i IT A eksamen på handelsskolen, derfor er der udarbejdet en hjemmeside, med tilhørende skriftlig opgave og database.. Men læreren fortæller os ingenting: så hvordan foregår sådan en IT eksamen.. - Skal man forsvare sin hjemmeside og opgave- skal man vise hjemmesiden- skal man bruge ...
  • Kommentere?

    Forumindlæg
    Hey..Hvad vil det sige at kan skal kommentere begreber og forestillinger i en tekst inden for en religion?Betyder det, at man skal forklare begrebet?
  • differentiere = 0

    Forumindlæg
    Når man differentiere noget og derefter sætter lig 0.. hvorfor er det man sætter lig 0.. ved det er noget med tangentlinjen.
  • Chat side!?

    Forumindlæg
    Hej Hvorfor kunne man ikke oprette en chatside herinde, så man direkte kunne få hjælp og snakke med ligesindede eller lignende? Mere end velkommen til at skrive til mig :-) Kh APPLE
  • nemesis eller skæbne

    Forumindlæg
    Hvordan forholder det sig med hensyn til skæbne og guder. Har guder nogen indvirkning i skæbne eller er skæbnen uforanderlig (af guderne)?????Sidder og læser Kong Kroisos af Herodot og er i tvivl om Kong Kroisos søn Atys er offer for skæbnen eller offer for sin faders nemesis(gudernes straf)
  • Mundtlig eng.

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogle der ved hvordan det forgår i engelsk efter den nye reform? Skal op til årsprøve imorgen og jeg er ikke helt sikker på det..Evt. nogle der har nogle gode råd hvis man ikke er så god til engelsk? Eller bare generelt.. på forhånd tak (:
  • Hej

    Forumindlæg
    Jeg har ledt efter analysen af novellen "Lise" som er skrevet af Inger Grethe Hansen, men jeg kan dog ikke finde den...
  • Eksistentialisme

    Forumindlæg
    Læste lige bogen af Satre og der står at både kriste og ateister mener at eksistens går forud for essens. Et andet sted (religion - en grundbog) står at kristne mener at essens går forud for essens...Hvad er rigtigt??
  • gymnasiet

    Forumindlæg
    sidder og diskutere med nogle venner. Kan man dumpe gymnasiet(man skal opnå et vist gennemsnit)eller får man bare et eksamensbevis
  • EU - integrationsteorier

    Forumindlæg
    Hej, hvilken integrationteori kan bedst beskrive EU?
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er en pige som starter på vestreborgerdyd som 1'ger. Er der nogen der kender noget til det gymnasium, er meget nervøs men glæder mig også på samme tid . :) Glæder mig til at høre fra jer.
  • SSO?!

    Forumindlæg
    Er der nogen som har et godt emne til SSO-opgave i historie på HHx?!Please hjælp, jeg er lost!
  • Mat på E-learning

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen som har haft held med at læse Mat på B niveau på egen hånd.. altså som fjernkursist ? eller kan det bedre betale sig at være der til undervisningstimerne?
  • Globalisering!

    Forumindlæg
    Jeg fik idag et meget besynderligt spørgesmål af min Geografi lærer. "Hvordan kan det være at Real Madrid købte David Beckham for 230 mio. kr.?"Jeg må desværre indrømme at jeg, her sidder i Herrens mark, nogle der kan være behjælpelige?? Skal dog lige siges at det omhandler globaliserin...
  • Nogen der kender dette udtryk?

    Forumindlæg
    Hej alle ; ) Er der nogen der kender en passende engelsk oversættele af følgende udtryk: at møde "et stykke pigebarn" Jeg har forsøgt med både internet og ordbog, men lige meget hjælper det. Håber i kan hjælpe ^^