Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19201 til 19220 af 60879
-
A Gun For Sale
ForumindlægJeg skriver bare lige for at høre om der er nogen der ligger inde med et nogenlunde omfattende resume af historien? -
dansk
ForumindlægGoddag er der en der kan hjælpe mig med disse opgaver... Det er vigtigt at I hjælper mig.. http://peecee.dk/?id=23961 http://peecee.dk/?id=23962 På forhånd mange tak -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige nogle spørgesmål vedrørende nogle terminsprøver, som jeg håber i har tid til at svare på. - Hvad går danskretskriving, dansklæsning og dansk skriftlig fremstilling ud på?. Hvordan skal man forberede sig til det, så man kan få en god karakter ud af det? ... -
Hvilken ville passe til mig?
ForumindlægHejsa allesammen (: Jeg har snakket med min studievejleder og vi har det lille problem, at vi ikke rigtig kan finde en linje, hvor jeg passer ind.. Nu går jeg i første g og skal til næste år have et års orlov, da jeg tager på højskole. Jeg kommer tilbage til gymnasiet igen efter det år -til en ... -
Studie på Oxford University i Egnland
ForumindlægHej! Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og tror jeg har fundet ud af hvad jeg gerne vil efter et sabatår eller to. Jeg vil meget gerne til England og læse, hele uddannelsen. Jeg vil gerne læse engelsk litteatur på 'University of Oxford'. Jeg ved godt, at det er meget svært at komm... -
Matematik A VUC
ForumindlægHej. Jeg har en veninde, som kæmper for at bestå matematik A på VUC. Det er 4 år siden hun har afsluttet matematik B, hvorfor hun har glemt det meste af matematik. Hun synes det utroligt hårdt, og har svært ved at følge med i timen. Derfor vil jeg høre jer, om hvordan eksamen på VUC suppleri... -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
bachelor ??
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål vedrørende dispensation af bachelor maksimal studietid! jeg har særlige forhold der har gjort at jeg har brugt lidt ekstra år på min bachelor. Jeg var op til eksamen og nu her reeksamen lige inden sommerferien og har dumpet.....jeg har brugt max år på min bachelor men re... -
eksamener-...
Forumindlæghej jeg ville bare spørge om nogen ved hvilke eksamener man helt sikkert kommer op i til maj i 9.klasse og hvilke eksamener der bliver trukket lod om? -
Delprøve 1 B niveau
Forumindlæghej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011 -
MatA dumpet
ForumindlægHvordan klager man hvis man dumpet skriftlig mat, og man mener opgaven burde bestå? Hvordan redegør jeg for det? -
Dårlige karakter på jura studiet
ForumindlægHej Alle, Jeg har lige færdiggjort mit første semester på jura-studiet.. Dog, så går det ikke så godt. Jeg har det problem, at jeg oftest er god til, at formulere mig mundtligt, men virkelig dårlig til at lyde forstående skriftligt. Mine eksaminer på første semester er kun lige bestået med et ... -
Grammatikopslagsbog, hvad er det?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til engelsk terminsprøve(skriftlig) i morgen, der står på papiret, at vi må bruge grammatikopslagsbog efter lyttedelen, men hvad er en grammatikopslagsbog? Kan man printe sådan en? Hvordan ved man om man må bruge den, hvis man... -
Er der en der vil vurderer min opgave?
ForumindlægHej Jeg har været oppe til Engelsk HF B skriflig eksamen i onsdags. Jeg ved jeg får en karakter men er der evt en lærer eller en der har kunnen til at vuderer en opgave, der vil give et bud på en karakter til min opgave? Skriv en besked forneden så kan jeg sende opgaven via PM, håber der er ... -
En der vil ret en eksamensopgave
ForumindlægHej jeg vil høre om der er en der vil bedømme min Engelsk B opgave fra HF eksamen 1 juni 2012, da jeg er ret sikker på det gik af h.. til, og vil derfor høre nogen ville give mig en mulig karakter? Så hvis der er en venlig sjæl der se på den sender jeg min opgave til jeres indbakke. på forh... -
SU?
ForumindlægKan jeg få SU for at tage sam c igen? Hvis jeg allerede har gået eksamen til det i 1.g? Det skal lige siges at jeg har droppet ud i 2.g -
Refundering af penge for enkeltfag
ForumindlægHej Jeg har i året 08/09 taget nogle enkeltfag på et VUC hvor jeg til hvert fag betalte 300-600 kr og jeg har fået at vide at hvis man bestod fagene (hvilket jeg gjorde) ville man få pengene retur. Jeg har dog endnu ikke fået mine penge tilbage. Mit spørgsmål er så, er der nogen der ved hvad man ... -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
karakter
ForumindlægHej! Det er sådan, jeg har fået 03 i mundtlig engelsk. Jeg er på særlige vilkår, og mangler 3 mundtlige eksaminer. Er det muligt, jeg kunne tage engelsk eksamen om i august måned? Er der nogle, der har prøvet det? -
Hvor lang tid??
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid man har til de forskellige eksamner (jeg går i 9. klasse). Skriftlig matematik - 30 time til færdighed, men hvor lang tid til problem? Dansk stil Diktat og læseprøve Biologi skriftlig Derudover skal jeg op i kristendom mundtlig, hvor man jo...
