Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 19201 til 19220 af 119569
-
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
en sætning.
ForumindlægEn der kan oversætte denne sætning til engelsk?1.) Sådan plejer du da aldrig at være.Jeg har prøvet at skrive: that seem not to be like you. (men synes ikke den passer) -
Differentialkvotient og stamfunktion
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at besvare følgende (det haster): 1. Omtal differentialkvotient til potensfunktion. 2. Omtal stamfunktioner til lineære- eksponentielle og potensfunktioner. Mere bestemt har jeg ingen anelse om, hvad differentialkvotienten er, når man har med potensfunktion at gøre... -
Karakter i mat b.niv. Skr?
ForumindlægHej...Er der nogen der har fået karakter i matematik b-niveau skriftlig...?(Sproglige, eller hf'ere???? -
Salg af div...tjek ud
Forumindlæghey....mangler lidt penge og vil gerne sælge nogle ting:1) GTA SAN ANDREAS PC SPIL (HELT NYT) 250 kr. og andre spil haves FIFA 2000 og FIFA 2002 sælges 50 kr pr. stk. andre spil haves spørg endeligt..2) LOMMEREGNER TI-83 (Sælger pga. studiestop) 400 kr.3) Magickort haves alt sælges 50 kr.skriv en... -
hej allesammen. er der nogen der vil hjælpe med 2 spørgsmål..til naturfag årsprøve imorgen??
Forumindlægjeg skal op i naturfag årsprøve imorgen. jeg går i g, og ville have svar på de to spørgsmål:1. er der nogen der vil fortælle hvordan man laver et bevis for cosinus og sinus ved hjælp af enhedscirklen??2.hvordan laver man et bevis for y=ax+b??det ville være til stor hjælp hvis nogen svarede..mange... -
Eksponentiel funktion
Forumindlæghej, søger lidt hjælp til denne opgave, da det ikke lykkedes mig at finde frem til resultatet y=b*ax x1=-25 x2=-10 y1=280 y2=49 Bestem en forskrift for denne funktion. Ifølge Excel er forskriften: y=15,711e^-0,115x -
Søger en eksamensopgave!!!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places".Hvis ja så pleace skriv tilbage... På forhånd takVH Sasha -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
Eksamensæt 2014
ForumindlægHej, nogen herinde der har lavet eksamensættet fra maj 2014 i engelsk B, STX?? Både delprøve 1 og 2 :-) men hvis I kun har et af dem er det også fint Hvis ja, smid mig en besked og vi kan aftale nærmere. Er villig til at betale, hvis det skal være det :-) -
Afleveringsopgave
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en aflevering . det er opgave 13 på denne hjemmeside. Det er STX 2008 Dec. B niveau. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083%20MAB.ashx opgave ligger under denne hjemmeside. -
Gøre rede for hvilken graf er f(x) og f'(x) ud fra grafen
Forumindlæghttp://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_B/stx_082_matB.pdf Jeg har lidt svært ved opgave 5, har ikke rigtig nogen ide til, hvordan jeg skal gribe den an. Jeg har brug for et lidt kærligt skub Tusind tak på forhånd -
Afgøre hvilken funktion, der har den største fordoblingskonstant
ForumindlægOpgave 4 http://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_B/stx_131_matB-24.pdf Jeg tænker, at h har den største fordoblingstid. h er den funktion, som har den største vækst og dermed også må have den største fordoblingskonstant Er jeg rigtig på den? Tusind tak -
binomialfordeling
ForumindlægNogen der ved om man kan komme op i binomialfordelingen i skriftlig eksamen stx på B niveau? Har nemlig aldrig set nogen eksamensæt om det. Indenfor statistik er der vel egentlig kun chi i anden test og goodness of fit? -
Nemt og hurtigt spørgsmål - har du et eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
Har du et gammelt eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
studieretningsopgave
ForumindlægHej Med Jer:) Jeg skal til at skrive studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :) -
Opg. 3005
ForumindlægJeg har problemer med denne opgave 3005: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Skal man så bruge formel for rumfang af cylinderet og bestemme ud fra den. Og hvordan i b'eren så? -
Haster!
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk stx B-niveau årsprøve, uden hjælpemidler. Jeg skal snart op til en terminsprøve så jeg vil gerne øve mig. Send et link hvis I ved hvor jeg kan finde en. - På forhånd tak. -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området.
