Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19201 til 19220 af 43849
-
Skift af 2. fremmedsprog
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål om skift af 2. fremmedsprog. Jeg har en naturvidenskablig studieretning på stx med fysik a, mat a og kemi b og som mit andet fremmedsprog har jeg spansk på b. Jeg tror bare ikke at jeg ville kunne komme til at lære det ordenligt, når det kun er på b, og da jeg ikk... -
Kigge i papir?
ForumindlægJeg skal til en mundtlig eksamen, hvor jeg trækker et eksamens spm. hvorefter jeg har 30 min. til forberedelse. Dertil har jeg talepapir med inde til eksamen (jeg hat først selv 7 min. til at besvare spørgsmålene). Jeg ved godt, man ikke HELE TIDEN skal se ned i sit talepapir, men det er vel hele... -
Min kvote 2 til Dansk/Nordisk
ForumindlægHej, Nu er jeg endelig blevet færdig med min kvote 2, og jeg tænkre på, om der er nogle, der vil kigge den igennem, for at se, om den er god. Jeg har brugt virkelig lang tid, på at sidde med den, men vil selvfølgelig gerne have konstruktiv kritik, da jeg gerne vil ind på min uddannelse. Så hér ... -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Privat undervisning
ForumindlægNogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med... -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Karaktergivningsgrundlag
ForumindlægKan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen? -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
metoder?
ForumindlægHvilke metoder bruger man i historie og idræt ? og hvad kan jeg fortælle om det til AT-eksamen Tak på forhånd -
hjæææææælp
Forumindlægheej.. skal snart til eksamen, så ville spørge om i ikke nok ville skrive nogle ting som er sket for nylig som jeg kan snakke om det. -
Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.
ForumindlægMed hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..?? -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
The green mile
ForumindlægHej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;) -
Hvad betyder tolkning
ForumindlægSidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah -
Omkostninger
ForumindlægHej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv. -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame.. -
har brug for et svar :-)
ForumindlægHej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-) -
Elektricitet
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el . -
Ikke bestået STX
ForumindlægJeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC??
