Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19221 til 19240 af 60468
-
simpelt spørgsmål
ForumindlægHey! Jeg har et spørgsmål. Jeg skal op i engelsk eksamen, og jeg vil gerne spørge hvor meget der skal til for at man skal bestå eksamen? Jeg får 02-02 i engelsk, så jeg bliver nød til at bestå eksamen for at bestå fagert. Tak på forhånd! :) -
Karakterer? forkert opfattelse eller?
ForumindlægJeg er ret sikker på nedenstående spørgsmål er besvaret op til flere gange. jeg har bare haft lidt problemer med at finde det helt korrekte udmeldning omkring afsluttende årskarakterer & eksamenskarakter.. Jeg skal f.eks. op i Mundtlig Fransk her i Juni. Jeg har fået 10 i mundtlig og skriftli... -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
HJÆLPPP til kinesisk religion
ForumindlægJeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ? -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
San Francisco jordskælvet 1906
ForumindlægHej, Undrer mig over hvilke konsekvenser medførte jordskælvet i 1906? Ændring af politik, litteratur, kultur osv? Mine fag er Naturvidenskab og Engelsk - så vidt jeg kan forstå så kan jeg benytte mig at den naturvidenskabelige metode og den ifølge AT bogen kan jeg tage fat i politis... -
Ansøgning ergoterapeut. Spørgsmål!
ForumindlægHej jeg vil gerne uddanne mig som ergoterapeut og regner snart med at lave en ansøgning, dog har jeg et par spørgsmål om min uddannelse jeg fuldførte i sommers. Jeg blev færdig med en Fuld HF i sommers, dog ikke en almindelig en på 2 år, men på 3 år dvs, enkeltfag, men samlet en fuld HF.. S... -
Oversættelse!
ForumindlægHjælp- Oversæt Hvis vi sammenligner Obama med Martin Luther King som i 60’erne prædikede lige rettigheder for sorte og hvide, valgte man dengang at skyde den sorte mand hvor mand i dag i USA valgte at gøre ham til præsident. Dette viser tydeligt den forandring som er sket i USA igennem ... -
ennæring og sundhed kraver?
Forumindlæghej ville lige høre den her uddannelse, ernæring og sundhed står der i ugs adgangskrav, at man skal have en hf. Men under oversigten over hovedtallene kan du se, hvor mange der søgte, og hvor mange der blev optaget på uddannelsen ved sidste optagelse. århus Kvote 1: 8,2 Standby: 7,5 betyd... -
Omskrivning til fJ
ForumindlægHvordan omskriver man 1,4567*10^-30 J og 7,2975*10^35 J til fJ? (Altså femtoJ). -
HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg går i 3.g og skal til terminsprøve i engelsk. Og jeg håber der er nogle søde mennesker der gider og hjælpe mig. Hvad går en skriftlig terminsprøve ud på i engelsk? Er det ligesom i dansk hvor man skriver en stil eller hvordan og hvorledes? På forhånd tak :-) -
Indfør passende variable og opstil en model
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af hvilken model jeg skal bruge. Jeg tænkte y=a^x + b Men det syntes jeg også bare ser forkert ud (: I 2010 var der 21 300 beskæftigede i den danske offshore-branche. I en prognose for de følgende 10 års udvikling regner man med at antallet ad beskæftigede vil stige med ... -
Ordblind?
ForumindlægHejsa :)Da jeg er ordblind, har jeg tænkt mig at ansøge om ekstra til til forberedelse til mine eksamer næste år, men jeg sad lige og tænkte på om det kommer til at stå i ens studenterbevis? at man er ordblind og har fået ekstra tid.Jeg vil være evig taknemlig hvis nogen kunne svare på det :) -
Antal moduler forskellig studieretning
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Mat A, Kemi A, Fysik b. Kan det passe dem der har Mat A Samf A har færre moduler på de her tre år på STX end os der har naturvidenskabelig fag!!! -
Disposition
ForumindlægHej.... Jeg skal op i eksamen mundtlig i engelsk og mangler lidt inspiration til hvad jeg kan tale om.. De overordnede emner er: Racism, Civil Rights og Youth Culture. Mit problem er bare at jeg er helt blank for ideer og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om. Mangler inspiration , hjælp tak :) -
Udregning af gennemsnit?
ForumindlægVille lige høre om nogle kan fortælle mig hvilke fag jeg skal regne med i mit gennemsnit? Har/vil afslutte følgende fag inden sommer: Dansk A mundtlig Dansk A skriftlig Engelsk B Mundligt Engelsk B Skriftlig Matematik B Mundtlig Matematik B Skriftlig Biologi B Mediefag C Tysk C Naturvidenskabelig... -
2. prøveforsøg
ForumindlægHer dagen før dagen, hvor det offentliggøres, hvilke fag der er udtrukket til ”eksamen” har jeg lige et spørgsmål til 2. prøveforsøg, som er foranlediget af tråden fra sidste år @ allan_sim : hjælp.Jeg blev nemlig ikke helt klar over:Hvorvidt reglen om 2. prøveforsøg blev afskaffet ved den nye gy... -
Kvote 2 HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg er blevet samfundsvidenskabelig student fra STX i år, og har modsat flere nyudklækkede studenter ikke søgt om en videregåendeuddannelse da jeg i 3g blev sikker på, at jeg ville noget naturvidenskabeligt. Jeg er dog et par decimaler fra kvote 1 samt stand-by snittet, hvorfor jeg ønsker ... -
AT-krise. metoder og teorier.
ForumindlægJeg sidder i fuld gang og forbereder mig til AT-eksamen på fredag og er nu gået i stå ved noget af det vigtigste nemlig teorier og metoder - som alle andre. Så efter lang tids søgen på nettet har jeg nu søgt herind i håb om at nogle af jer kan hjælpe mig. Jeg har skrevet i biologi og dansk og mi... -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n...
