Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19221 til 19240 af 48931
-
Dele oplevelser?
ForumindlægHey alle jeg ville høre om nogle ville dele deres oplevelser omkring engelsk eksamen (mundtlig), give gode råd og vif til eksamen ? Peter -
Udlænding=%Uddannelse!?
ForumindlægEr der nogle indvandrer/udlændinge Der kan nikke genkendende til dette udsagn!? har I nogensinde følt jer forskelsbehandlet- udelukkende pga din hudfarve eller etnisk baggrund? Har du haft lærere der er usikre på at give dig en god karakterer- selvom du er bedre end andre danskere- udelukkende... -
kemiA - hvad skal jeg læse?
ForumindlægHej folkens...jeg skal til at have kemi på højt niveau efter sommerferien. Kan i anbefalde mig noget som jeg ihvertfald skal ha fat på? altså en bog som er rigtig god tikl at have ved siden af sig i timerne? noget som jeg skal have læst inden skolen starter igen? Bare nogle gode råd jeg vil havep... -
Ordbøger søges
Forumindlæg<p>Hej.</p> <p>Jeg er i år startet på gymnasium, og der er der et krav der hedder, at man selv skaffer sine Gyldendals-ordbøger. Jeg ville høre, om der skulle være nogen der har dansk-tysk og tysk-dansk ordbøger ligg... -
Karakter i folkeskolen
ForumindlægHeeeej allesammen :-)? Jeg ville høre, hvad i har fået i de mundtlige eksamener indtilvidere? Er i glade for karakteren? I hvilke fag...? -
Percentil
ForumindlægHvad betyder percentil? Jeg har forsøgt at google det, og jeg har fundet flere steder, hvor det nærmest bliver beskrevet som fraktiler, men der står ikke noget om, at de to ord betyder det samme. Er percentil det samme som fraktil? Hvis ikke, hvad er så forskellen? -
1.g elev og er nervøs for 3.gs eksamen
ForumindlægDer lyder vildt dumt.. Men jeg er 1.g elev, og jeg læser alderede nu, eller idag ihevrtfald hvordan srp kommer til at forgå, også har jeg også læst lidt hvordan engelsk eksamen kommer til at forgå.. og jeg er virkelig nervøs alderede nu.. jeg er bare så bange for at gå op til eksamner.. ikk... -
Hjælp til oversættelse af en sætning.
ForumindlægJeg er i tvivl hvordan jeg fomulere denne engelske sætning grammatisk korrekt til dansk: "Whereas the life expectancy for men aged 50 in European countries varies by some nine years, the years of healthy life differ enormously." Så hvis i har nogle bud derude, kunne det være ... -
kort spørgsmål :)
ForumindlægHej jeg skal op til terminsprøve, i engelsk, har valgt at at skrive på pc. Ville høre jer om det er bedst at skriver i hånden eller bedst på pc ??? fordele og ulemper.? Fordi jeg er virkelig i tvivl om det er bedst jeg har valgt at skrive på pc, har nemlig hørt mange ulemper for det. F.eks: skal ... -
yep, så er den her!
ForumindlægHey folkensJeg har engelsk mdt. årsprøve på torsdag (den nye ordning), og ville derfor høre, hvordan jeg bedst kan forberede mig derhjemme?Hvis I har nogle guldkorn og andre gode fif, vil jeg blive utrolig glad for at høre dem :)Desuden ligger jeg på 10-11. Vil helst gerne have enten 10 eller 11,... -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
Ondskabens Øjne (Silence of the Lambs)
ForumindlægJeg skal lave en anmeldelse af bogen Ondskabens Øjne.. Tænkte på om der var nogen derude der har læst den? For jeg er ikke ret god til at tolke symboler osv.. Hvad menes der med den engelske titel? Clarice hører en nat lammenes skrig da hun hjælper sin hest væk fra gården. Og Lecter spørger d... -
Pre-university?
Forumindlæghej jeg sidder lige og skal til at søge et job, hvor de så spørger om uddannelsesniveau. Idet processen foregår på engelsk, ville jeg høre om nogle kunne oversætte Gymnasiet til dette, det er jo ét år højere end high school, ikke sandt? Og jeg agter iøvrigt at læse fra starten af næste år, hvis d... -
kan man godt sige: if he is to
Forumindlægjeg har debateret lidt med en lærer om man godt kan sige: If he is to lose his job. hun mener ikke det er muligt og sige det sådan og det kan jeg ikke få til og passe da der jo i rigtig mange artikler på engelsk hvor der bliver skrevet sådan. h&am... -
Amish, Ireland, Australia
Forumindlæghej alle :) ska til engelsk eksamen på mandag og disse 3 emner ka jeg risikere at trække til eksamen, men da det er længe siden vi har gennemgået dem, fordi der ha været en række andre eksamener, ka jeg ikk helt huske evt. vigtige ting ting ved disse emner. Ville være rigtig dejlig hvis i kunne ... -
Hjælp til forslag af emne (SRP)
ForumindlægHej alle sammen.. Om ik' så lang tid skal jeg afleverer mit valg af emne i SRP. Da jeg selv ikke har en god ide til et spændende emne. Vil jeg gerne spørger jer herinde om forslag til emne... Jeg skal vælge mellem engelsk og/eller kommunikation/it. Øvrige fag som jeg kan vælge, samt som je... -
oversættelse af tre linjer :)
Forumindlæghej alle, er der ik nogen der lige har to min. til at oversætte denne korte tekst til engelsk? som vil lyde godt.... "Kvinden er skabt ud af mandens ribben. Ikke ud af hans fod for at blive trampet på, ej heller fra hans hoved for at bestemme over ham, men fra hans ribben for at være ligevær... -
Reality-tv og identitetsdannelse
ForumindlægHej :) Jeg er pt igang med min Srp. Jeg skriver om Reality tv og identitets-dannelse. I Psykologi B og Engelsk A Jeg har redegjort for genren reality og for teorier i det senmoderne samfund, der omhandler identiteten og dannelsen af den. Jeg skal nu analysere et afsnit af "Big Brother ... -
Hjælp :)
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg skal skrive en engelsk tekst på 400 ord om min forhold til min mobiltelefon. indtil vidre har jeg kun skrevet 282 ord men ved ikke hvad jeg mere kan skrive. Jeg har fx . skrevet lidt om hvornår jeg fik min første mobil og hvad jeg bruger min mobil til, og så har jeg s...
