Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19221 til 19240 af 154719
-
Søger hjælp til opgave
ForumindlægSøger hjælp til fysik aflevering, om elektricitet, og elektrolyse... nogen som kunne hjælpe via PM -
Varmekapacitet
ForumindlægJeg har følgende opgave i fysik, som jeg er lidt i tvivl om. Nogen der kan hjælpe? -
Modvind
ForumindlægNogle kloge fysiker der kan forklare hvorfor der er altid er modvind når man cykler? -
en eller anden hjælp mig...
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte Jeg skal analysere et billede i fysik, men hvordan gør man det? -
tællestatistik og arbsorption af gama stråling
ForumindlægHej jeg vil høre om der nogle havde en rapport i fysik om tællestatistik og arbsorption af gama stråling? -
Brændværdi
ForumindlægJeg har vedlagt følgende fysik opgave omkring brændværdi, vil nogen se mig over skuldren for fejl? -
TRYK OG TEMPERATUR
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til denne fysik spørgsmål. Den omhandler tryk og temperatur. opgaven er ind under fillet. -
Arbejde sammen
ForumindlægHej. Hvordan læser man til fysik/kemi prøven sammen? Hvordan griber mandet an? -
lydens hastighed
Forumindlæger der nogle som vil rette min fysik rapport på 3 sider. tak på forhånd :) -
Absorption og emission
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om absorption og emission i både kemi og fysik? -
HJÆLP!!!!
ForumindlægI kemi, hvad har man af spektre typer? Jeg ved at man har absorptionsspektrum. Er absorptionspektre det samme som i fysik? -
Hvad er grundtoffer?
ForumindlægHej jeg har fysik og kemi på folkeskolen. Men forstår bare ikke hvorfor vi skal have grundstoffeR? -
Hvor stor er bølgelængden
ForumindlægHej derude Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her fysik opgave. Det haster håber nogen vil hjælpe -
Hvad betyder...???
ForumindlægHvad betyder hærder i fysik kemi. det har noget at gre med melaller. -
UVM evaluring af eksamenssæt
ForumindlægNogen som ved hvor man kan finde evaluring af eksamensæt fra fysik 2010 august.. -
reaktor.
Forumindlæghej igen er ikke så god til fysik så håber i vil hjælper. hvad bruges en moderator til i en reaktor - og hvad består den oftest af? -
fysik.kemi?
Forumindlæghej. Kan man finde nogle gode hjemmsider der underviser kemi eller fysik, men det skal være gratis:)?? udover frividen.dk -
AT - HJÆLP TIL METODER
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe, om hvilke metoder bruger man i fysik og matematik? (Har virkelig travlt) -
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ?
