Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19221 til 19240 af 169995
-
Udregn størrelse på regnvandstank
ForumindlægHej SP. Jeg er ved at udregne størrelsen på en regnvandstank. Hertil har fundet et eksampel på Miljøstyrelsens hjemmeside - men jeg forstå ikke, hvorfor lager tankens volumen skal ganges med 6%? og derudover forstår jeg ikke ,hvordan de kommer frem til overslagsberegningen - for hvor kommer de ... -
Maj 2005
Forumindlægnogen der ligger inde med eksamen eø a maj 2005? -
10-tal
ForumindlægHvordan scorer man et 10 tal til mundtlig eksamen i Engelsk A-niveau? -
TERMINSPRØVE
ForumindlægEr terminsprøven i 3.g, den samme som afgangseleverne havde til deres skriftlige eksamen i Mat A ? -
eksamensopgave
Forumindlæghej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008. -
Dansk Eksamensæt STX
ForumindlægHej Nogle der ved, hvor man kan finde stiloplæggene til Dansk A skr. eksamen for de forrigegående år? -
Hvor kan jeg finde eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogle, som ved hvor jeg kan finde Dansk A skr. eksamen fra 2009 på HTX.? -
19 maj
ForumindlægHej er der nogen, som ved om der er lavet en besvarelse af Matematik(A) eksamen den 29 maj? -
Gode råd?
ForumindlægHejsa Allesammen ... Er der nogen der har nogle gode råd til Mundtlig engelsk A -eksamen ? -
Opgavesæt
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamen i fransk A 2009? -
Differentialligning
ForumindlægVed i om man kan komme op i differentialligninger i mat A eksamen på HTX ? -
Samfundsfag HASTER
ForumindlægEr der nogle som kan forklare mig hvordan samfundsfags eksamen (9, Prøveform A) foregår? :) -
hjælp til let matematik
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak. -
Jeg er ærligt pissehamrende forvirret over hvad man egentlig må tage med ind til feks en matematik skriftlig prøve med hjælpemidler selfølgelig
ForumindlægHey alle, jeg er en HTX elev der er virkelig forvirret om hvad man må tage med ind til en matematik skriftlig eksamen. Udfra hvad jeg har læst kan det så virkelig passe at man bare må downloade sådan en formelsamling ned på ens pc med eksempler fra pensum og hele molevitten? Og så selfølgelig egn... -
Lineær programmering
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lige og gennemgår lidt pensum til Mat A-eksamen og træner lidt opgaver. Jeg faldt over denne opgave i en prøve uden hjælpemidler. Hvordan ville i gribe den an? Jeg forstår ikke hvordan niveaukurven N(A) ligger den vej den gør?? Opgavetekst: Funktionen f har forskriften f... -
Karaktergivning..
ForumindlægHej alle sammen ! :D Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommer, og vil derfor godt vide, hvad der tilsammen giver den afslutende karakter. Er det kun eksamnerne? Hvis man så får dårlige karakterer på første gymnasieår, er det så for sent at rette op på det? På forhånd tak! -
Bestem en ligning for den plan alpha, som indeholder punkterne abc
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen. Og har ingen ide om hvordan jeg skal gå til denne opgave. A(1,1,3) B(0,6,1) C(-1,1,2) -
Forvirring omkring karakter?
ForumindlægHej SP Jeg er blevet HTX student i år, og nu har jeg så søgt ind på en videregående uddannelse. Men uddannelsen kræver at man har en matematik B med 6 i gennemsnit som minimum. I årskarakter fik jeg 7 i både mundtlig og skrifteligt Men til eksamen fik jeg 4 :( Nu er er jeg så i tvivl om jeg har... -
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem? -
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd
