Søgning på: matematik c mundtlig. Resultater: 19221 til 19240 af 92738
-
Variabelsammenhæng -haster
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i matematik c på tirsdag og har et spørgsmål som jeg har problemer med:s Spørgsmålet lyder: Variabelsammenhænge Gør rede for omvendt proportionalitet og potenssammenhæng mellem to variable. omtal et eksempel på anvendelse af modeller med potensudvikling Jeg håber der er ... -
angiv funktionsforskriften for den rette linje?
Forumindlæger der nolge der kan hjælpe mig med det matematik på c??? i min opgave står der at man skal angive funktionsforskriten for den rette linje. opg f : F(4)=3 , nogle der kan fortælle mig hvordan man regner den ud?? -
Eksamens spørgsmål!
ForumindlægHej! Jeg har matematik på A niveau. Jeg har et eksamens spørgsmål som lyder: Gør rede for sin, cos og tan. Bevis desuden sinusrelationen og formlen for arealet af en trekant. Jeg undrer mig her over hvordan jeg skal hive c niveau stof op på et a niveau?? -
Hvad betyder det symbol
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en matematik opgave som indeholder et symbol som jeg ikke huske rat have fået forklaret. Jeg kan ikke finde det noget sted. Det ligner et C men er gjort breddere og med en streg i midten. Jeg har vedhæftet et billede af symbolet som jeg selv har tegnet i paint. -
Omskriv opsparingsformlen og hjælp angående indekstal
Forumindlæghej, er igang med en rapport til matematik C, og der er 2 opgaver som jeg ikke rigtig synes at kunne se løsningen på, nogle der kunne tænke sig at give en hjælpende hånd? de 2 spørgsmål er i et screenshot som vedhæftet fil. -
Karakterer
ForumindlægHej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet? -
karakter
ForumindlægHej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet? -
funktioner
ForumindlægMatematik, C Tegn graferne for funktionerne f(x)=1.3*x+1 g(x)=-0.5*x+6 a) Aflæs skæringspunktet i koordinatsystemet b) Beregn skæringspunktet Er dette forkert? http://f69.myupload.dk/getfile/1MrqdhRYK -
Analytisk geometri
Forumindlæghej... jeg skal skrive om analytisk geometri i min 3. års opgave, hvor mine hovedfag er filosofi(C) og matematik(A) jeg ville hører om der eventuelt ligger inde med nogle notater omkring analytis geometri, som jeg måske kunne låne.. på forhånd tak -
Til alle fra NAKSKOV Gymnasium
ForumindlægNogle, der kender læreren TG (Tom Gotthold Jensen) - han har matematik. Han skal rette mit SRP, og jeg vil vide hvad han ligger vægt på og om han er stram med karakterene (: C. -
eksponentiel udvikling
Forumindlægjeg skal til prøve i matematik (c) i morgen vedrørende "eksponentiele udviklinger". Er der nogle der har nogen noter eller kan give mig nogle gode råd omkring det :). Jeg er rimelig blank, så alt kan bruges :D. Tak på forhånd -
Matricer SRO
ForumindlægHej Jeg sidder med mit matematik fysik projekt i 2 om optiske linser.. Og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad der er hvad i en Matrice..? A=? B=? C=? D=? Nogen der kan hjælpe mig med at foreklare det..? -
en sammenhæng
Forumindlægder står i et eksamensspørgsmål at jeg skal komme ind på sammenhængen mellem tilvækster for x og y i en potensfunktion.. er der nogen der kan hjælpe med det, for jeg forstår det ikke rigtigt. Jeg har kun matematik på c niveau, så det behøver nok ikke være helt vildt indviklet og avanceret.. -
Retvinklet trekant
ForumindlægJeg sidder og repeterer til matematik terminsprøve A i morgen, og er stødt på følgende problem, som er vedhæftet i filen nedenfor. Kan det passe, at man skal anvende Phythagoras' læresætning: a^2+b^2=c^2 -
vækstrate i eksponentiel
Forumindlæghej jeg er en pige, der går på 1. hf og har matematik på c niveau.. emnet er eksponentiel vækst og mit spørgsmål er : hvad er vækstraten mår x øges med en og vækstraten når x øges vilkårligt ??? -
Redegør?
ForumindlægJeg sidder og skal til matematik eksamen på c niveau. Jeg skal redegøre for indholdet i de forskellige emneopgaver, men hvad skal med gøre når man skal redegøre for noget? Skal jeg bare forklare hvad jeg har gjort i emneopgaverne eller? Hvad har I gjort, kan I evt. komme med nogle eksempler?? -
rette min opgave?
Forumindlæghej :) jeg har en aflevering på omkring 13-siders matematik til i aften, og vil gerne få den rettet inden jeg aflevere hvis det er muligt. en venlig sjæl der vil kunne have mulighed for at rette den? det ligger på C niveau. -
Bestemmelse af en ret linjes ligning via skæringspunkter på akserne
ForumindlægHej! :) Som den Matematik C-niveau tumpe, jeg indrømmer, jeg er, har jeg brug for lidt hjælp til en opgave... Den lyder: En ret linje skærer x-aksen i tallet 4 og y-aksen i tallet 1.6 - beregn linjens ligning. Hvordan gør jeg dette? :) -
Vektorrum eller ej
ForumindlægHej Studieportalens matematikere Jeg skal finde de korrekte svar til denne opgave. Jeg tænker selv: (a): Nej (b): Nej (c): Ja (d): Ja (e): Nej (f): Ja (g): Ja (h): Nej (i): Nej (j): Ja Jeg er dog i tvivl om rigtigheden af nogle stykker af dem. -
Rente
ForumindlægHej :D Jeg skal op i Matematik C, og vi har fået udleveret nogle spørgsmål. Jeg skal gøre rede for rente. Hvad vil det sige? Jeg håber folk kan hjælpe mig ;D M.v.h C123
